Forum Starając się - ogólne Just sex
Odpowiedz

Just sex

Oceń ten wątek:
  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4511 1452

    Wysłany: 12 października 2018, 21:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja sie jutro chyba odwaze i na jutro wino i swieczki zabiorę :-) podejrzałam jak robil rezerwację i jednak jedziemy gdzie indziej. Udaje ze nie widzialam i bede udawala zaskoczona :-)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 października 2018, 22:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Abi90 heh typowo babskie =)

    Żanetka

    A jak zawsze wraca? =)

    Ciekawe co wymyśli Iwonka po tym winie =)

  • Konieczynka Autorytet
    Postów: 1327 1084

    Wysłany: 13 października 2018, 08:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Żaneta i w jakim stanie wrócił mezus?

    My bijemy rekord w ilości dni z <3 bez przerwy. Dziś 7 dzień. Zachowanie jakbyśmy mieli po 18 lat. A tu prawie dwa razy tyle. Hehe
    Wróbel trochę mnie wczoraj zainspirowała bielizna ślubna. Więc wskoczyłam w swoją. Najpierw nie poznał stroju sprzed 4 lat, ale szczęka mu opadła jak wszedł do domu a ja czekalam w salonie z kieliszkiem wina.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 października 2018, 08:07

    28.01.2019 - beta 228 :) starania od grudnia 2017, 26.09. 2019 córeczka :)
    23.07.2015 - synek
    3jvzkrhmaeb0t2qx.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 października 2018, 08:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mezus wrocil w dobrym stanie . Wypil piwko z kolegami pogadali o tych swoich sprawach i szybciutko byl w domku ;)

    Takze nie musialam ogladac zwlok hehe :)

    Zapytal tylko jak moja sytuacja na dole stwierdzilam ze chyba dobra wiec uznal ze pasowaloby cos porobic bo wczesna pora na spanie ( a byla 1 )

    No cos tam sie poszalalo :D

  • Iwona27091991 Autorytet
    Postów: 857 473

    Wysłany: 13 października 2018, 09:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A u mnie nic, mezus zasnal. Miałam taką ochote, dobierałam się do Niego a On spał. Wkurzona zasnęłam a dziś od rana zły humor. Powiedzenie kobieta bez bolca dostaje pier... właśnie się u mnie sprawdza

    Phia lubi tę wiadomość

    starania od 09.2017
    03.2018 naturalny cud [*] 8 tydz. pjp
    1 IVF 03.2019 [*] 8 tydz.
    2 IVF 08.2019 beta ;(
    3 IVF 12.2019 brak zarodków
    4 IVF 02.2020 beta ;(
    5 IVF 07.2020 cb
    09.2020 naturalny cud cb
    02.2021 naturalny cud

    allo mlr 0%, szczepienia 10.2020-11.2020
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 października 2018, 11:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Facet bez dziury chodzi ponury wiec moze dzisiaj sie zachce:D

    Phia lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 października 2018, 11:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Konieczynka wrote:
    Żaneta i w jakim stanie wrócił mezus?

    My bijemy rekord w ilości dni z <3 bez przerwy. Dziś 7 dzień. Zachowanie jakbyśmy mieli po 18 lat. A tu prawie dwa razy tyle. Hehe
    Wróbel trochę mnie wczoraj zainspirowała bielizna ślubna. Więc wskoczyłam w swoją. Najpierw nie poznał stroju sprzed 4 lat, ale szczęka mu opadła jak wszedł do domu a ja czekalam w salonie z kieliszkiem wina.
    Nasz rekord to po @ do nastepnej @ xD pracowal na 1 zmiane wiec mozna bylo szalec hehe a teraz 3 zmiany to nie raz mijanka i zlosc bo sie chce a nie ma z kim xD
    Lepszy jest z malutkimi przerwami xD

    Ciagnij ten rekord xD

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 października 2018, 12:13

  • Konieczynka Autorytet
    Postów: 1327 1084

    Wysłany: 13 października 2018, 14:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Do 22 mam urlop więc będzie rekord życia. Nie pamiętam żebyśmy tak już mieli.

    28.01.2019 - beta 228 :) starania od grudnia 2017, 26.09. 2019 córeczka :)
    23.07.2015 - synek
    3jvzkrhmaeb0t2qx.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 października 2018, 17:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niezly popęd macie :D
    Dobrze tak trzymac :D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 października 2018, 20:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Heh widzę że ostry wikend =) na innym forum padła teoria że jak sex był co dzień to dupa a jak się udało to okazało się że złoty strzał

    Ale chyba im częściej tym lepiej, jakie znacie teorie?

    Ja już kilka dni po owu a libido mam takie że bym mogła cały czas mieć nogi rozłożone=)

  • Konieczynka Autorytet
    Postów: 1327 1084

    Wysłany: 13 października 2018, 20:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi się podoba taka teoria. :) skopiowane z Google

    Częsty seks to silniejsze plemniki
    „Ale przecież nie można często, bo wtedy nasienie jest gorsze” – słyszą lekarze. Poza tym okres płodny to tylko 2–3 dni w miesiącu, więc wystarczy współżyć wtedy. Specjaliści mają jednak inne zdanie. Częste współżycie jest potrzebne i mężczyźnie, i kobiecie. Mężczyzna im częściej współżyje, tym lepszej jakości ma plemniki. Są badania, które wykazały, że po 7 dniach abstynencji u mężczyzny stwierdza się zmiany, które mogą utrudniać zapłodnienie. A badacze z Sydney dowiedli, że u mężczyzn ze słabymi plemnikami codzienne uprawianie seksu w tygodniu poprzedzającym owulację poprawia jakość plemników, zmniejszając rozmiary uszkodzeń w ich DNA.


    Częsty seks to zdrowsza macica
    U kobiety częste stosunki powodują lepsze ukrwienie jajowodów i macicy, a także wzmacniają czynność skurczową macicy, bo nasienie zawiera prostaglandyny – silny środek naskurczowy. Dzięki takiemu „treningowi” dróg rodnych plemniki łatwiej docierają do jajowodów, w których następuje zapłodnienie. Poza tym nasienie może przebywać w narządach rodnych 2–3 dni, więc przy regularnym współżyciu plemniki stale są obecne w ciele kobiety, gdzie mogą czekać na komórkę jajową.

    Nefre_ ms lubi tę wiadomość

    28.01.2019 - beta 228 :) starania od grudnia 2017, 26.09. 2019 córeczka :)
    23.07.2015 - synek
    3jvzkrhmaeb0t2qx.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 października 2018, 21:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ha dobre =)

    Kupilsm też korzeń maca co lekarz mi polecal Tylko się zastanawiam co ja zrobię jak mi się libido jeszcze podniesie bo nie wyobrażam sobie większego =)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 października 2018, 21:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tez slyszalam duzo teori ze pary sie staraly nawet codziennie w dni plodne i niv a nagle jeden raz i pyk:)

    Ale ile w tym natury a ile przypadku to ciezko stwierdzic ;)

    Ja tam uwazam ze czesciej dla zdrowia lepiej hehe :D

  • Iwona27091991 Autorytet
    Postów: 857 473

    Wysłany: 13 października 2018, 21:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My też suplementujemy mace od niedawna. Na razie efektów brak. Mam nadzieję że dziś mój mąż nie zaśnie bo u mnie po dniach płodnych ale ochota duza ;)

    starania od 09.2017
    03.2018 naturalny cud [*] 8 tydz. pjp
    1 IVF 03.2019 [*] 8 tydz.
    2 IVF 08.2019 beta ;(
    3 IVF 12.2019 brak zarodków
    4 IVF 02.2020 beta ;(
    5 IVF 07.2020 cb
    09.2020 naturalny cud cb
    02.2021 naturalny cud

    allo mlr 0%, szczepienia 10.2020-11.2020
  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4511 1452

    Wysłany: 13 października 2018, 22:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A u mnie nie wiem co jest grane... Plamien dostałam 16 dc.... Wiem ze to nie taki temat mial byc u nas... I to po sexach tak... Ajjjj...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 października 2018, 23:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Abi

    Nie schizuj Zanotuj i zapytaj lekarza Jednorazowe to jeszcze nie powód do zmartwień

    Iwona

    Mój mąż zasnął oczywiście Ale jutro niedziela więc go wymecze =)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 października 2018, 06:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ABI90 wrote:
    A u mnie nie wiem co jest grane... Plamien dostałam 16 dc.... Wiem ze to nie taki temat mial byc u nas... I to po sexach tak... Ajjjj...

    Moze na owulke ?? ;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 października 2018, 08:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Heh a ja mialam wczoraj babski wieczor xD
    Gaty mokre tyle smiechu heh
    Wypilam drinki i troche pofolgowalam sb z dieta heh ale delikatnie

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 października 2018, 09:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Babskie wieczory to ja uwielbiam :D
    To jest relax:D
    Tez musze moje laseczki gdzies wyrwac :D

  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4511 1452

    Wysłany: 14 października 2018, 09:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przestraszylam zie ze @ znowu przylezie duzo za wcześnie. Ale nie :-) fixuje haha ale jest pieknie :-)

‹‹ 43 44 45 46 47 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Pierwsza wizyta w klinice leczenia niepłodności – jak się przygotować?

Nadszedł ten czas - przed Wami pierwsza wizyta w kierunku diagnostyki problemów z płodnością. Jak wygląda? Na co się przygotować? Czy przed wizytą warto wykonać wstępne badania? Jakie znaczenie mają obserwacje cyklu miesiączkowego podczas diagnostyki? Jak wygląda wywiad medyczny? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Diagnostyka problemów z płodnością - krok po kroku

Niepłodności nikt się nie spodziewa, a jednak dotyka ona około 1,5 miliona polskich par rocznie. To bardzo dużo! Jakie są najczęstsze przyczyny niepłodności? Kiedy warto rozpocząć diagnostykę i jakie badania zrobić na początek?

CZYTAJ WIĘCEJ

Owulacja – kiedy owulacja zwiększy szanse na zajście w ciążę

Kiedy owulacja? Większość kobiet wie, że owulacja to czas, w którym możliwe jest zajście w ciążę. Ale kiedy dokładnie ona występuje, jakie są objawy owulacji, jak ją rozpoznać lub co może na nią wpływać nie dla wszystkich jest oczywiste. Kilka faktów na ten temat oraz parę prostych instrukcji jak obserwować swoje ciało pomoże Ci wielokrotnie zwiększyć szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego