karmienie piersią a kolejna ciąża - starania
-
WIADOMOŚĆ
-
Ja też byłam spokojna żadnych testów żadnych objawów. Jedynie objawy jak na @. Oczywiście jakaś nadzieja była że może jednak ...że ten spokój mi pomógł ... No ale cóż. Jeszcze kilka godzin temu nie miałam planu na nowy cykl a teraz już mam. 😊 Temperatura i niepokalanek... Musi być dobrze😉
-
Anulka1992 wrote:Dziewczyny termometr już zamówiony jeszcze myślę nad niepokalankiem ... Chyba mi nie zaszkodzi? A dużo z was go chwali.
Ja na razie odstawiłam niepokalanka... przez to ze mi twarz wysypało, a jakoś efektów nie widziałam. Ale tez brałam tylko 3 tygodnie wiec raczej niewystarczająco...
-
Mamabobasa wrote:Ja na razie odstawiłam niepokalanka... przez to ze mi twarz wysypało, a jakoś efektów nie widziałam. Ale tez brałam tylko 3 tygodnie wiec raczej niewystarczająco...
-
Anulka1992 wrote:Hmmm... To już nie wiem... A można go brać tak samemu bez robienia żadnych badań? Nie zaszkodzi na nic? Dziewczyny pytam bo jestem zielona a nie chciała bym sobie zaszkodzić. I bierze się go normalnie przez cały cykl?
-
Dziewczyny może Wy mi coś doradzicie. Zerkniecie na mój wykres i powiecie mi czy mogłabym traktować dzień plamienia jako 1dc?to było jednorazowe, ale owu 10 grudnia(byłam już wtedy po) potwierdzona u gin, bardzo cienkie endometrium więc może małpa była taka skąpa 🤷♀️ do tej pory okresu nie mam, a pare dni temu czułam kłucia jak na owulację 🤷♀️ plamienie było 20 grudnia. Co myślicie?
-
Anulka1992 wrote:Czyli już sama zgłupiałam🤦 jak będę go brała przez cały cykl to może jakoś zaszkodzić?
Ja czytałam że niepokalanka można brać cały cykl i tak też brałam/biorę. Trzeba tylko pamiętać żeby w przypadku ciąży go odstawić.
Z tego co wiem to olej z wiesiołka bierzemy do owulacji bo potem może powodować delikatne skurcze macicy.
-