Forum Starając się - ogólne karmienie piersią a kolejna ciąża - starania
Odpowiedz

karmienie piersią a kolejna ciąża - starania

Oceń ten wątek:
  • Eli93 Znajoma
    Postów: 24 25

    Wysłany: 12 grudnia 2017, 20:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej ! Karmię piersią 14 miesięczną córeczkę. 13 listopada miałam 1 @po porodzie, cykl byl owulacyjny (widoczne na usg u gin). Niestety, raczej się nie udalo w tym cyklu bo 11 dpo beta <0.1. Okres powinien przyjsc jutro. Jakie sa wasze doswiadczenia z regularnoscią cykli w trakcie kp ? Jak czesto cykle sa bezowulacyjne? Jal wygladaja statystyki plodnosci takich kobiet ? Dodam,ze mam 24 lata i zadnych chorob,tarczyca ok,partner zdrowy,wiec teoretycznie szczyt plodnosci. Niestety,poprzednia ciaza zakonczona cc na ostro, wiecie moze jakie jest ryzyko zrostow w jajowodach (na usg nie sa widoczne) ?

  • Eli93 Znajoma
    Postów: 24 25

    Wysłany: 13 grudnia 2017, 11:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej ! Wiecie moze jakie sa szanse na zajście przy karmieniu piersią ponad roczne dziecko ? Do tej port tylko 1 raz mialam @ (13 listopada) dzis 31 dc,okresu brak. Owulacja potwierdzona 16/17 dc beta 11 dpo <0.1 wiec niestety ciazy brak....

  • farmaceutka77 Autorytet
    Postów: 1054 673

    Wysłany: 24 lipca 2018, 17:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    smeg wrote:
    Farmaceutka, a gdzie kupujesz ten niepokalanek?
    Zamawiam w aptece owoc niepokalanka :)

    xnw4krnt7935gj3w.png
  • Annie1981 Autorytet
    Postów: 7026 6657

    Wysłany: 24 lipca 2018, 22:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    smeg wrote:
    Postanowiłam zadbać o dodatni bilans kaloryczny i od ok. tygodnia się obżeram :D staram się zdrowo, ale dużo, tłusto i kaloryczne. No i deserów nie odmawiam :D a dziś pojawił się płodny śluz! Jeszcze nie sikałam na owulaka, bo mam tylko dwa i oszczędzam :p wiecie może o jakiej porze dnia najlepiej je robić? Wiem że nie z porannego moczu, ale czy pora ma znaczenie?
    To trzymam kciuki, żeby dieta dała efekt ;)
    Wg instrukcji obsługi testy należy robić między 10.00 a 20.00. Różne są doniesienia, jedne że lepiej robić po południu, inne że wieczorem. Ja robię koło 12-13.
    Kiedyś pozytyw wyszedł mi o 13.00 a o 21.00 już nie. Albo było za późno, albo krótki pik LH.
    Swoje testy wkleilam Ci na FB.
    makalotia wrote:
    Dziewczyny próbowaliście niepokalanka? Ja kupiłam i od następnego cyklu będę zażywać. Dziewczyny polecają, bo zmniejsza poziom prolatyny, która przy kp jest czesto wysoka i blokuje owulację.
    Ja się nad tym zastanawiam.

    smeg lubi tę wiadomość

    wk6Yp1.png
    WWOcp1.png

    💔Aniołek 03.03.2020 - 7 tc💔
  • szemkel Ekspertka
    Postów: 135 94

    Wysłany: 24 lipca 2018, 23:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    smeg wrote:
    Dziewczyny, czy jak testy owu ciemnieją to dobry znak, czy zbieg okoliczności i inne zagęszczenie moczu? Wyszła mi dziś lekko ciemniejsza kreska niż wczoraj, ale do pozytywu jeszcze daleko. Mam testy z rossmana.
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/57da222e2871.jpg
    U mnie pod koniec cyklu zawsze ciemnieją owulacyjne, raz nawet wyszedł pozytyw, a na drugi dzień dostałam okres.

    75c8a46aaab8cefc07ddedf8aad7972c.png
    2005 operacja usunięcia torbieli
    2016 cesarskie cięcie
    hipoglikemia reaktywna, insulinooporność
    30 miesięcy kp
    8 kg nadwagi
    29 VII 9. cykl starań
  • Casjopea Autorytet
    Postów: 4468 3108

    Wysłany: 24 lipca 2018, 23:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi na allegrakach stopniowo kreska ciemniala właśnie aż do samej owulacji :) Także trzymam kciuki!

  • Casjopea Autorytet
    Postów: 4468 3108

    Wysłany: 25 lipca 2018, 00:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny gdzie kupujecie niepokalanka?

  • makalotia Autorytet
    Postów: 974 643

    Wysłany: 25 lipca 2018, 10:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Casjopea wrote:
    Dziewczyny gdzie kupujecie niepokalanka?
    Ja kupiłam w aptece internetowej w tabletkach. Ze Swansona.

    8 cykl starań, 1 cykl z modlitwą do Św. Rity od spraw trudnych i beznadziejnych
    15 .10 - beta 26,25 ; p13,3
    17.10- beta 63,54; p23,1
    23.10-b 1213, p 15,3

    Niedoczynność tarczycy,
    Hashimoto

    n59y3e5ery2u3gss.png
    860i4z17o1rgxg0z.png
  • smeg Autorytet
    Postów: 605 810

    Wysłany: 25 lipca 2018, 12:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Też zamówiłam wczoraj ze Swansona :) przy okazji obkupiłam się w owulaki, testy ciążowe i termometr (bo miałam tylko taki z jednym miejscem po przecinku). To teraz jak na złość powinnam zajść w ciążę xD
    Córka w nocy dostała wysokiej gorączki, zbiłam paracetamolem ale o 10 znowu było 39 i musiałam dać kolejną dawkę. Biedna, w takich chwilach błogosławię fakt że ciągle karmię ją piersią.

    thgfflw1r5jwwi42.png
    uch5trd871vy6cfm.png
    gg64o7est9yc5xll.png
    Gdańsk, 31 l., kp :)
  • makalotia Autorytet
    Postów: 974 643

    Wysłany: 25 lipca 2018, 14:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam to samo. Jak tylko mój synek choruje to cieszę się, że jeszcze go karmię. A bywało, że tylko pierś chciał jeść przez kilka dni, mimo , że miał już ponad rok.

    8 cykl starań, 1 cykl z modlitwą do Św. Rity od spraw trudnych i beznadziejnych
    15 .10 - beta 26,25 ; p13,3
    17.10- beta 63,54; p23,1
    23.10-b 1213, p 15,3

    Niedoczynność tarczycy,
    Hashimoto

    n59y3e5ery2u3gss.png
    860i4z17o1rgxg0z.png
  • farmaceutka77 Autorytet
    Postów: 1054 673

    Wysłany: 25 lipca 2018, 14:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No przy biegunce mojej corki tez sie cueszylam ze kp. Dzieki temu sie nie odwodnila, bo nie chciala nuc pic, ani wody, ani smecty ani elektrolitow :/

    xnw4krnt7935gj3w.png
  • szemkel Ekspertka
    Postów: 135 94

    Wysłany: 29 lipca 2018, 14:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie już pozamiatane :( Powodzenia dla Was!

    75c8a46aaab8cefc07ddedf8aad7972c.png
    2005 operacja usunięcia torbieli
    2016 cesarskie cięcie
    hipoglikemia reaktywna, insulinooporność
    30 miesięcy kp
    8 kg nadwagi
    29 VII 9. cykl starań
  • Natalia1988 Przyjaciółka
    Postów: 89 27

    Wysłany: 29 lipca 2018, 18:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    szemkel wrote:
    U mnie już pozamiatane :( Powodzenia dla Was!

    Może uda się w tym cyklu. Trzymam kciuki :-)

    wzs6p2.png cCNjp1.png
  • farmaceutka77 Autorytet
    Postów: 1054 673

    Wysłany: 29 lipca 2018, 20:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Powodzenia Szemkel! Uda sie !
    Natalia1988 chyba Ci minelo 300dni ;P prowadzisz dalej wykres?:)

    xnw4krnt7935gj3w.png
  • Natalia1988 Przyjaciółka
    Postów: 89 27

    Wysłany: 29 lipca 2018, 21:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    farmaceutka77 wrote:
    Powodzenia Szemkel! Uda sie !
    Natalia1988 chyba Ci minelo 300dni ;P prowadzisz dalej wykres?:)

    Tak, minęło i z tej okazji, tak jak Tobie zablokowali mi wykres :-p
    Napisałam do nich i ustawili mi ręcznie od 1 czerwca, bo wtedy zaczęłm mniej więcej obserwacje.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 lipca 2018, 21:07

    wzs6p2.png cCNjp1.png
  • szemkel Ekspertka
    Postów: 135 94

    Wysłany: 29 lipca 2018, 22:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki!

    75c8a46aaab8cefc07ddedf8aad7972c.png
    2005 operacja usunięcia torbieli
    2016 cesarskie cięcie
    hipoglikemia reaktywna, insulinooporność
    30 miesięcy kp
    8 kg nadwagi
    29 VII 9. cykl starań
  • makalotia Autorytet
    Postów: 974 643

    Wysłany: 31 lipca 2018, 12:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, ja od czwartku nie karmię. Poddałam się po ostatniej wizycie u ginekologa.:(

    8 cykl starań, 1 cykl z modlitwą do Św. Rity od spraw trudnych i beznadziejnych
    15 .10 - beta 26,25 ; p13,3
    17.10- beta 63,54; p23,1
    23.10-b 1213, p 15,3

    Niedoczynność tarczycy,
    Hashimoto

    n59y3e5ery2u3gss.png
    860i4z17o1rgxg0z.png
  • farmaceutka77 Autorytet
    Postów: 1054 673

    Wysłany: 31 lipca 2018, 14:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    makalotia wrote:
    Dziewczyny, ja od czwartku nie karmię. Poddałam się po ostatniej wizycie u ginekologa.:(
    Dalas z siebie wszystko!:) jestes swietna mama:*

    xnw4krnt7935gj3w.png
  • Casjopea Autorytet
    Postów: 4468 3108

    Wysłany: 1 sierpnia 2018, 00:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    makalotia wrote:
    Dziewczyny, ja od czwartku nie karmię. Poddałam się po ostatniej wizycie u ginekologa.:(
    A co powiedział ginekolog? I tak jak przedmówczyni - jesteś cudowną mamą :*

  • Annie1981 Autorytet
    Postów: 7026 6657

    Wysłany: 3 sierpnia 2018, 11:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    makalotia wrote:
    Dziewczyny, ja od czwartku nie karmię. Poddałam się po ostatniej wizycie u ginekologa.:(
    Coś mi się wydaje, że to konował w kwestii KP :(

    farmaceutka77 lubi tę wiadomość

    wk6Yp1.png
    WWOcp1.png

    💔Aniołek 03.03.2020 - 7 tc💔
‹‹ 27 28 29 30 31 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

O tym jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko - relacja ze spotkania Ovu dzieci!

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałaś się co sprawia, że kobiety, matki są tak silne i wytrzymałe, to musisz to przeczytać! My znamy już odpowiedź – nasza moc leży w relacjach jakie potrafimy tworzyć z innymi kobietami. Wsparcie jakie sobie dajemy i energię do działania jaką sobie nawzajem przekazujemy jest wartością o której należy mówić głośno! Dowodem na to jest ta relacja z wyjątkowego zdarzenia – zlotu użytkowniczek OvuFriend i BellyBestFriend, wspaniałych kobiet, cudownych Mam! Przeczytaj, jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko  

CZYTAJ WIĘCEJ

Znaczenie jakości męskiego nasienia

Jest wiele czynników, które wpływają na szanse na zajście w ciążę u pary, która marzy o rodzicielstwie. Jednak niewątpliwie wśród najważniejszych jest odpowiednia jakość komórki jajowej i plemników. Wyjaśniamy, dlaczego jakościowe komórki jajowe czasami nie gwarantują sukcesu. Jakie znaczenie odgrywa jakość męskiego nasienia? Jak wygląda diagnostyka i leczenie?

CZYTAJ WIĘCEJ

14 faktów na temat płodności kobiety - owulacja, miesiączka, dni płodne

Owulacja, dni płodne, miesiączka - słyszymy o nich często. Ale czy na pewno mamy wystarczającą wiedzą na temat płodności kobiety? Niektóre sprawy dotyczące cyklu kobiety nie są tak jasne i oczywiste jakby mogło się zdawać. Tutaj znajdziesz 14 najważniejszych faktów, które warto wiedzieć na temat płodności kobiety.   

CZYTAJ WIĘCEJ