Forum Starając się - ogólne "Kiedy masz już dość, nasze smutki i radości podczas starań"
Odpowiedz

"Kiedy masz już dość, nasze smutki i radości podczas starań"

Oceń ten wątek:
  • ladybag Autorytet
    Postów: 738 434

    Wysłany: 6 kwietnia 2017, 15:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Śnieżka90 wrote:

    Ladybag- niestety, nie każdy lekarz jest z powołania... Po prostu oprócz wyglądu nie miał nic do zaoferowania ;p

    No niestety.. nie chce generalizować i wrzucac wszystkich do jednego wora, ale.. no nie spotkałam się jeszcze z lekarzem (oprócz tej mojej endo własnie - ale zaczynałam u niej prywatnie) któryby przyjmował na NFZ i traktował po ludzku pacjenta :/


    Gadi aleeeee ja bym się wkurzyła - współczuje :/

    Aniołki [*][*]

    8p3ougpjeaw2i60x.png
  • myszkaka Autorytet
    Postów: 961 853

    Wysłany: 6 kwietnia 2017, 15:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gaduaaa wrote:
    Hejoo no jestem....
    no i prawdopodobnie chłopak !!!! kurde... no ale liczyłam się z tym..
    Ogólnie jestem zajebiście zła na to usg i na to podejście w szpitalu...
    Usg tandetne.. jak dla mnie gówno widać za przeproszeniem.. takie usg to mi robili w 2008 roku jak Fabiana nosiłam...
    Pytam się o kość nosową... no jest.. jaka długa? Ona nie zmierzy... Pytam o szyjkę... no jest... wygląda okey.. ale nie zmierzy ... i nic więcej nie powie... nie znam żadnych wymiarów.. na słowo mam im wierzyć że jest okey !!!
    Waży uwaga... 400-450g.. około.. no to kuźwa trochę rozbieżność..
    Ręce mi opadły....
    Jadę do Dublina za może 3 tyg... to jest chore w tej Irl...
    mówię im że w głowie mi się często kręci.. i takie tam... może mam anemie?
    to przyjdź za 6tyg na badania krwi ! kurwa!!!!!!!!! 6 tyg

    Kurcze, słyszałam że na Wyspach słabo wygląda opieka medyczna w ciąży, ale nie sądziłam że nawet sprzęt mają fatalny. A w ogóle prywatnie badania typu krew można zrobić? Czy ceny takie, że się wypada z butów? W którym tygodniu miałaś pierwsze usg?

    Gaduaaa lubi tę wiadomość

    f2wli09k0vt5rkls.png
  • Izolda371 Koleżanka
    Postów: 77 5

    Wysłany: 6 kwietnia 2017, 15:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolina2787 wrote:
    Rozumiem. W takim razie życzę Ci wytrwałości i oczywiście powodzenia :) Mam nadzieję że po zabiegu uda się od razu. Tymczasem możesz tu z nami klikać gwarantuję że czas zleci Ci jak z bicza strzelił no i w sympatycznym gronie jakim są dziewczynki z tegoż wątku :D


    Dzieki i chetnie z wami popisze.Bedzie mi lzej na sercu,ze nie jestem z tym sama.Najgorzej nie moge patrzec na dziewczyny z wozkami itp a niektore to naprawde mlodziutkie.Ja skoncze 32 a tu ciazy nie ma

    https://ovufriend.pl/graph/bda909747ab59f1a9d670f8fca9889f7
  • Izolda371 Koleżanka
    Postów: 77 5

    Wysłany: 6 kwietnia 2017, 15:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    Izolda wiem ze to koszt ale może warto sprawdzić to nasienie? Bo gdyby się okazało ze jest coś nie tak to już można zacząć suplementacje i akurat po Twoim zabiegu oboje byście byli tip top i moglibyście działać. . Bo tak jak po zabiegu nadal nie będzie oczekiwanych rezultatów i zrobicie badania to znów 3 mce w plecy - bo tyle regenerują się plemniki.
    No chyba ze się nie spieszy no to nie namawiam


    Moze i tez byc z winy nasienia ale wole tak nie myslec.Poczekamy,zobaczymy.A z polipami naprawde ciezko jest zajsc i wierze,ze wina wylacznie lezy po mojej stronie.Juz widze mojego misia jakby na badanie szedl...narazie wole go nie stresowac.Wystarczy,ze martwi sie o mnie

    https://ovufriend.pl/graph/bda909747ab59f1a9d670f8fca9889f7
  • Izolda371 Koleżanka
    Postów: 77 5

    Wysłany: 6 kwietnia 2017, 16:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ona29 wrote:
    Izolda witam się i ja :-)
    Życzę aby czas Ci szybko zlecial do oczekiwanej histeroskopi i oczywiście po dzieciaczka a najlepiej dwóch:-P

    Dziekuje :) Noo parka zawsze mi sie marzyla ale nie wiem czy zdolam ;)

    https://ovufriend.pl/graph/bda909747ab59f1a9d670f8fca9889f7
  • ladybag Autorytet
    Postów: 738 434

    Wysłany: 6 kwietnia 2017, 16:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Izolda371 wrote:
    Moze i tez byc z winy nasienia ale wole tak nie myslec.Poczekamy,zobaczymy.A z polipami naprawde ciezko jest zajsc i wierze,ze wina wylacznie lezy po mojej stronie.Juz widze mojego misia jakby na badanie szedl...narazie wole go nie stresowac.Wystarczy,ze martwi sie o mnie

    Jasne - nikt nie namawia :) tylko tak jak piszemy, to później spowolni starania. Ale oczywiście zrobicie jak uważacie :)
    I nie rozpatruj proszę tego w kategoriach winy - bo to niczyja wina - czy problem byłby po Twojej stronie czy po jego to nikt nie robi tego specjalnie przecież..

    Marteczka93 lubi tę wiadomość

    Aniołki [*][*]

    8p3ougpjeaw2i60x.png
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 14419 18083

    Wysłany: 6 kwietnia 2017, 17:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziś byłam na wizycie no musialam wziąć l4 i recepty na leki i Pani doktor już tan wypatrzyla malutkiego pęcherzyka. Kolejna wizyta za tydzień :)

    Karolina2787, ladybag, Posok82 lubią tę wiadomość

    Mój pierwszy cud - kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Mój drugi cud - kochany Juluś♥️♥️♥️

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • Izolda371 Koleżanka
    Postów: 77 5

    Wysłany: 6 kwietnia 2017, 18:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ladybag wrote:
    Jasne - nikt nie namawia :) tylko tak jak piszemy, to później spowolni starania. Ale oczywiście zrobicie jak uważacie :)
    I nie rozpatruj proszę tego w kategoriach winy - bo to niczyja wina - czy problem byłby po Twojej stronie czy po jego to nikt nie robi tego specjalnie przecież..


    Wiem,wiem ale jestem zla ze akurat mnie te polipy musialy sie uczepic.Inne kobiety sa zdrowe i nie maja problemu z zaciazeniem.Czasami mam zal nawet do Boga,ze zawsze mialam pod gorke.Tyle sie slyszy,ze to pobili dziecko,to zabili..Tacy nie powinni w ogole miec dzieci a jednak maja.My bardzo pragniemy i sa problemy..

    https://ovufriend.pl/graph/bda909747ab59f1a9d670f8fca9889f7
  • Samara Autorytet
    Postów: 592 355

    Wysłany: 6 kwietnia 2017, 21:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam się i ja, wkurzona...

    Wizyta ok, Stachu rośnie, jest już głową w dół więc ok. Waży około 1750. Ogólnie cacy.

    Tylko, że wracając od lekarza straciłam hamulce w aucie i wracałam bez... hamując biegami, no jakaś masakra. Nie dojechałam do domu, tylko odbiłam do rodziców bo bliżej i cały dzień w dupie, bo małż dopiero o 19 mógł po mnie przyjechać.

    Gadi - Gratuluję synka i współczuję wizyty... Totalna zlewka. A możesz gdzieś prywatnie? Np. jakiś polski lekarz czy coś?

    Yoselyn - gratuluję widocznego grocha :*

    Gaduaaa lubi tę wiadomość

    32 cykl starań (nieoficjalnie 34)
    04-04-2016 [*] 8 tyd.

    Staś - ur. 01-06-2017 - 2940 g, 56 cm - 8:05

  • myszkaka Autorytet
    Postów: 961 853

    Wysłany: 7 kwietnia 2017, 08:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    Jejku, ale dziś ziąb :( wczoraj też było fatalnie ale dzisiaj to już przesada :( A miałam nadzieję, że ta piękna pogoda co była ostatnio się już w miarę utrzyma.

    Samara współczuję, chyba bym umarła ze strachu jakby mi hamulce siadły.

    f2wli09k0vt5rkls.png
  • Gaduaaa Autorytet
    Postów: 10203 5350

    Wysłany: 7 kwietnia 2017, 08:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    myszkaka wrote:
    Kurcze, słyszałam że na Wyspach słabo wygląda opieka medyczna w ciąży, ale nie sądziłam że nawet sprzęt mają fatalny. A w ogóle prywatnie badania typu krew można zrobić? Czy ceny takie, że się wypada z butów? W którym tygodniu miałaś pierwsze usg?
    Można wszystko no ale ceny są spore.. Pierwsze usg wyprosilam w 8 tc w szpitalu ale to dlatego że byłam po poronieniu.. A wcześniej pojechałam do polskiego gin prywatnie w 6 tc i teraz też będę jechać..

    Fabian <3 Cyprian <3 Tymuś <3
  • Gaduaaa Autorytet
    Postów: 10203 5350

    Wysłany: 7 kwietnia 2017, 09:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Samara wrote:
    Witam się i ja, wkurzona...

    Wizyta ok, Stachu rośnie, jest już głową w dół więc ok. Waży około 1750. Ogólnie cacy.

    Tylko, że wracając od lekarza straciłam hamulce w aucie i wracałam bez... hamując biegami, no jakaś masakra. Nie dojechałam do domu, tylko odbiłam do rodziców bo bliżej i cały dzień w dupie, bo małż dopiero o 19 mógł po mnie przyjechać.

    Gadi - Gratuluję synka i współczuję wizyty... Totalna zlewka. A możesz gdzieś prywatnie? Np. jakiś polski lekarz czy coś?

    Yoselyn - gratuluję widocznego grocha :*
    Dzięki Bogu nic się nie stało... niesprawne hamulce to niebezpieczna sytuacja.. Masakra

    Fabian <3 Cyprian <3 Tymuś <3
  • Caro Autorytet
    Postów: 3479 3812

    Wysłany: 7 kwietnia 2017, 10:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Dziewczyny,

    Chciałam Was tylko poinformować że nie jadę na prenatalne.. Wczoraj wieczorem miałam krwawienie. Ciemnoczerwone. Pojawiało się za każdym razem jak korzystałam z toalety. Rano też było, teraz trochę mniej i zmieniło się na brązowe. Nic nie boli. Nie chciałam do szpitala. Jestem w stałym kontakcie z gine. Odradził wyjazd.

    Odezwę się po weekendzie :*
    To wszystko zaczyna mnie przerastać. Muszę zebrać nowe siły do dalszej walki.

    klz9y2v4ski539qg.png
    m3sxdqk3dstefw9d.png

    06.2016 💔
    11.2016 💔
    06.02.2017 ⏸️
    08.10.2017 👸 Córeczka 💗 38+4 💗 3480g - 53cm
    25.06.2021 ⏸️
    27.09.2021 16+6 182g 💙 Czekamy na Synka 💙
  • magdzia26 Autorytet
    Postów: 6509 11640

    Wysłany: 7 kwietnia 2017, 10:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Caro a może lepiej jednak jakbyś była w szpitalu tam zawsze byś była pod stałą kontrola...

    zrz6x1hpqvnjwkat.png
    dqpr2n0afwpg3f4t.png[/url]
    Aniołek 16.08.2016 <3
  • ladybag Autorytet
    Postów: 738 434

    Wysłany: 7 kwietnia 2017, 11:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Samara.. Bez hamulcy zgroza. Dobrze ze pojechałas do rodzicow jak bliżej i ze wszystko w porządku.
    No i super ze u maluszka wszystko gra ^_^

    Caro nie krwawienie a plamienie (pamiętam jak dziś jak pani w szpitalu mi tłumaczyła roznice) i choć wierze ze stresujesz się jak cholera to nie musi wcale oznaczać tragedii.
    I popieram Madzie - tez nie cierpię szpitali ale zawsze byłabyś pod stałą kontrolą, gdyby coś Cię niepokoiło od razu mogłabyś powiedzieć i można by było działać a i usg co 2 dzień i widziała byś maluszka i na pewno byłabyś spokojniejsza dzięki temu.
    Może zastanów się jeszcze.
    Trzymam mocno kciuki za Was i ściskam, nie poddawaj się :*

    Aniołki [*][*]

    8p3ougpjeaw2i60x.png
  • Samara Autorytet
    Postów: 592 355

    Wysłany: 7 kwietnia 2017, 12:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Caro - zaciskam za Ciebie kciuki tak mocno, że zaraz mi odpadną. Musi być dobrze i będzie dobrze. Ściskamy Cię tu wszystkie.

    32 cykl starań (nieoficjalnie 34)
    04-04-2016 [*] 8 tyd.

    Staś - ur. 01-06-2017 - 2940 g, 56 cm - 8:05

  • myszkaka Autorytet
    Postów: 961 853

    Wysłany: 7 kwietnia 2017, 12:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Caro, na pewno będzie wszystko dobrze, plamienia w ciąży się zdarzają, nic się nie dzieje, zobaczysz :* Bardzo mocno trzymam kciuki.

    f2wli09k0vt5rkls.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 kwietnia 2017, 12:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Caro kochana nasza ❤ Jesteś najsilniejszą babką jaką znam i wierzę że będzie wszystko dobrze, nie martw się na zapas a rób tak jak Ci radzi gin w końcu wie co robi i w razie czego zawsze służy pomocą. 3maj się cieplutko :-*

  • calanthe Autorytet
    Postów: 2633 2573

    Wysłany: 7 kwietnia 2017, 13:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 lutego 2020, 13:25

    Karolina2787, ladybag, magdzia26, Gaduaaa, Samara, Yoselyn82, Marteczka93, Posok82, Caro lubią tę wiadomość

    c2hjp1.png
    n3d7p2.png
  • ladybag Autorytet
    Postów: 738 434

    Wysłany: 7 kwietnia 2017, 13:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Calanthe <3 <3 <3

    calanthe lubi tę wiadomość

    Aniołki [*][*]

    8p3ougpjeaw2i60x.png
‹‹ 1028 1029 1030 1031 1032 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Test owulacyjny. Jak działają testy owulacyjne i czy są skuteczne?

Testy owulacyjne są jednym z najprostszych narzędzi do samodzielnego wykrywania dni płodnych i zbliżającej się owulacji. Przeczytaj jak działają testy owulacyjne, jak je prawidłowo wykonać, ile kosztują i czy można im zaufać w 100%. Podpowiemy Ci również jak skutecznie zwiększyć działanie testów owulacyjnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ

„Nie mogę zajść w ciążę!” – najczęstsze problemy z płodnością u kobiet

Czy zastanawiałaś się kiedy powinnaś zacząć martwić się, jeśli pomimo waszych starań nie możesz zajść w ciążę? Czy lepiej cierpliwie czekać, czy może gdy nadejdą pierwsze obawy, od razu skonsultować się z lekarzem? Przeczytaj jakie są niepokojące objawy, których nie powinnaś ignorować i jakie są potencjalne rozwiązania zwiększające szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Zaburzenia hormonalne - 8 najczęstszych objawów

Zaburzenia hormonalne - jakie są ich najczęstsze objawy? Które objawy powinny Cię skłonić do wizyty u lekarza i diagnostyki w kierunku zaburzeń hormonalnych? Jakie są najczęstsze przyczyny braku równowagi hormonalnej i jak wygląda leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego