Forum Starając się - ogólne kochac sie codziennie czy co drugi dzien?
Odpowiedz

kochac sie codziennie czy co drugi dzien?

Oceń ten wątek:
  • marta83 Autorytet
    Postów: 344 165

    Wysłany: 24 stycznia 2014, 20:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    musimy sie tego trzymac :) a na monitoring chodzisz?

    marta
  • Maracuja Autorytet
    Postów: 746 241

    Wysłany: 24 stycznia 2014, 21:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    byłam na monitoringu w listopadzie. Jajeczko było bardzo ładne, pęcherzyk rósł, endometrium idealne i naprawdę myślałam, że się uda, ale niestety. To mnie bardzo zmartwiło, bo skoro przy monitoringu nie zaszłam, to martwię się, że naprawdę coś poważnego jest na rzeczy.

    marta83 lubi tę wiadomość

    Maracuja
  • marta83 Autorytet
    Postów: 344 165

    Wysłany: 24 stycznia 2014, 21:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja pierwszy raz bylam na monitoringu , jesli sie nie uda w nastepnym miesiacu znow ide chce wiedziec czy co miesiac mam owulke w tym samym czasie czy sie to jakos zmienia

    marta
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 stycznia 2014, 22:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja z moim A. chcieliśmy tak co drugi dzień ( ale nie odmówilibyśmy sobie gdyby nam się zachciało np. 4 dni pod rząd ) :P ale patrząc na mój wykres można stwierdzić że nie kochamy się co dwa dni wręcz rzadziej :P ja się ostatnio źle czuje a jak ja mogę to mój zmęczony i tak się mijamy .

  • Maracuja Autorytet
    Postów: 746 241

    Wysłany: 24 stycznia 2014, 22:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja w tym samym czasie owu na pewno nie mam, ze względu na różną długość cykli. Jedne mają 33 inne 26 dni, więc owulacja wypada z pewnością różnie. w tym miesiącu nie mierzyłam temperatur i nie gimnastykowałam się nad tym czy ta owu była czy nie. Trochę mnie to zmęczyło i póki co na trochę sobie odpuszczam, zwłaszcza, że efektów moich wcześniejszych obserwacji jak dotąd nie widać. Jedyne na co zwracałam uwagę w tym cyklu to śluz, którego miałam jak na lekarstwo.

    Maracuja
  • marta83 Autorytet
    Postów: 344 165

    Wysłany: 24 stycznia 2014, 22:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Landrynka wrote:
    Ja z moim A. chcieliśmy tak co drugi dzień ( ale nie odmówilibyśmy sobie gdyby nam się zachciało np. 4 dni pod rząd ) :P ale patrząc na mój wykres można stwierdzić że nie kochamy się co dwa dni wręcz rzadziej :P ja się ostatnio źle czuje a jak ja mogę to mój zmęczony i tak się mijamy .
    skas to znam w tym miesiacu :) ale jak mi to gin dzisiaj powiedzial ze dobrze ze bylo wczoraj po 14 bo jak bylam na monitoringu o10 to pare godzin wczesniej byla owulka, takze jakas nadzieja jest tak sie tylko zastanawiam czy faktycznie plemniki moga przezyc w pochwie 36 godzin,

    marta
  • marta83 Autorytet
    Postów: 344 165

    Wysłany: 24 stycznia 2014, 22:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maracuja wrote:
    ja w tym samym czasie owu na pewno nie mam, ze względu na różną długość cykli. Jedne mają 33 inne 26 dni, więc owulacja wypada z pewnością różnie. w tym miesiącu nie mierzyłam temperatur i nie gimnastykowałam się nad tym czy ta owu była czy nie. Trochę mnie to zmęczyło i póki co na trochę sobie odpuszczam, zwłaszcza, że efektów moich wcześniejszych obserwacji jak dotąd nie widać. Jedyne na co zwracałam uwagę w tym cyklu to śluz, którego miałam jak na lekarstwo.

    u mnie cykle zawsze co 27,28 i zauwazylam ze owulke mam w 13dc i powiem ci szczerze ze ja jakos w tym miesiacu tez chyba troche juz wyluzowalam i jakos male mam nadzieje wczesniej sie nakrecalam i wogole a teraz jakos tak

    marta
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 stycznia 2014, 22:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    marta83 wrote:
    skas to znam w tym miesiacu :) ale jak mi to gin dzisiaj powiedzial ze dobrze ze bylo wczoraj po 14 bo jak bylam na monitoringu o10 to pare godzin wczesniej byla owulka, takze jakas nadzieja jest tak sie tylko zastanawiam czy faktycznie plemniki moga przezyc w pochwie 36 godzin,
    Kochana To trzymam kciukaski mocno :* I życzę 2 kreseczek <3
    Mi gin kiedyś mówił że plemniki mogą coś właśnie koło 40 godz przeczyć ale też nie wiem czy to prawda

  • marta83 Autorytet
    Postów: 344 165

    Wysłany: 24 stycznia 2014, 22:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    niewiem wlasnie jak to jest ale gdzies wyczytalam ze tyle moga przezyc wlasnie przy sluzach i jak jest mokro tam bylo troche inaczej okreslone hehe :) ja rowniez trzymam kciuki, tak ostatnio patrzylam na wykresy i zauwazylam ze dziewczyny nawet kochajac sie 3 dni przed owulka zachodza to moze cos w tym jest

    marta
  • Maracuja Autorytet
    Postów: 746 241

    Wysłany: 24 stycznia 2014, 22:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    marta83 wrote:
    u mnie cykle zawsze co 27,28 i zauwazylam ze owulke mam w 13dc i powiem ci szczerze ze ja jakos w tym miesiacu tez chyba troche juz wyluzowalam i jakos male mam nadzieje wczesniej sie nakrecalam i wogole a teraz jakos tak

    ja też. Jak mierzyłam temperaturę to jeszcze bardziej się nakręcalam i byłam zestresowana. Teraz nie mierzę i jest lepiej.

    Maracuja
  • marta83 Autorytet
    Postów: 344 165

    Wysłany: 24 stycznia 2014, 22:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja mierze bardziej z ciekawosci bo to pierwszy raz kiedy ja mierze tak jak powinno chce zobaczyc czy faktycznie owu pokaze tak samo owulke jak monitoring bo testy pokazaly mi wczoraj dwa razy popoludniu i wieczorem dwie krechy

    marta
  • Manieczka86 Ekspertka
    Postów: 237 98

    Wysłany: 24 stycznia 2014, 23:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Misty87 wrote:
    Dobrze, że większość facetów ma ochotę na seks codziennie mimo zmęczenia itp :) przynajmniej ja na takiego trafiłam :D
    Ale na pewno komicznie to może wyglądać, kiedy każda z nas lata za nimi w płodne :D niech się cieszą :D

    Mój zawsze dużo i często chce się przytulać a odkąd daję mu Fertimen i Macę to on od rana do nocy by się serduszkował :P I chce żebym mu więcej tych tabletek dawała hahahhahah a kiedyś tak bardzo nie chciał nawet witaminki brać. Ja planuję przed dniami płodnymi wstrzymać się jakieś 3 może 4 dni (które mój M już mi obiecał wolne od przytulania)a później to pewnie już codziennie :) Mimo to nie wiem co z tego wyjdzie. Mi kiedyś ginekolog powiedział żeby nie serduszkować od okresu aż do owulacji a potem co dwa dni. Nie wiem ile w tym prawdy. Ale z temperamentem mojego księciunia 2 tygodnie bez seksu byłyby koszmarem :)

    marta83 lubi tę wiadomość

    Niedoczynność tarczycy - Euthyrox 0,25 1x1
    Hiperprolaktynemia czynnościowa - Bromergon 2,5 mg 1x0,5
  • marta83 Autorytet
    Postów: 344 165

    Wysłany: 24 stycznia 2014, 23:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Manieczka86 wrote:
    Mój zawsze dużo i często chce się przytulać a odkąd daję mu Fertimen i Macę to on od rana do nocy by się serduszkował :P I chce żebym mu więcej tych tabletek dawała hahahhahah a kiedyś tak bardzo nie chciał nawet witaminki brać. Ja planuję przed dniami płodnymi wstrzymać się jakieś 3 może 4 dni (które mój M już mi obiecał wolne od przytulania)a później to pewnie już codziennie :) Mimo to nie wiem co z tego wyjdzie. Mi kiedyś ginekolog powiedział żeby nie serduszkować od okresu aż do owulacji a potem co dwa dni. Nie wiem ile w tym prawdy. Ale z temperamentem mojego księciunia 2 tygodnie bez seksu byłyby koszmarem :)

    hehe to faktycznie temperamentny hehe nio i dobrze bo my tu sie wczesniej smialysmy ze za swoimi latamy wdni plodne a pozniej sie role odwracaja hehe moj gin mowil ze niema znaczenia oby tylko w ciagu dnia nie kochac sie pare razy :)

    marta
  • Manieczka86 Ekspertka
    Postów: 237 98

    Wysłany: 24 stycznia 2014, 23:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gdzie dzisiaj czytałam, że najlepiej rano się przytulać. Tylko, że kiedy ja będę miała dni płodne to Księciuniu będzie miał nocki :( i teraz nie wiem jak to w ogóle będzie. Oby miał siłę po 12h pracy :P

    Niedoczynność tarczycy - Euthyrox 0,25 1x1
    Hiperprolaktynemia czynnościowa - Bromergon 2,5 mg 1x0,5
  • misia79 Autorytet
    Postów: 1424 1394

    Wysłany: 25 stycznia 2014, 02:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Widzę, że niektóre z Was naprawdę mają temperamentnych facetów :-). Cóż natura robi swoje. U nas jest troszkę inaczej. Oboje nie mamy aż takich potrzeb, że nie możemy wytrzymać dwóch dni bez sexu. Oczywiście, że zdarza się że mijamy się z potrzebami ja dodatkowo pracuję na zmiany więc jest różnie. Nie nakręcamy się. Jak nie mamy ochoty to nie zmuszamy siebie nawzajem że musi być bo inaczej foch przez cały tydzień. Staramy się jednak aby podczas dni płodnych był ten sex często w miarę możliwości teraz jak pojawi sie nowy cykl obiecaliśmy sobie że będzie codziennie w te dni. A poza tymi dniami to już jak nam się zachce :-) Może być nawet co 5 dni nie przeszkadza mi to :-)

    marta83 lubi tę wiadomość

  • Dorotucha Autorytet
    Postów: 1562 1447

    Wysłany: 25 stycznia 2014, 10:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Kobitki :) moja ginka mówiła gdy byłam na monitoringu 10 dc że od teraz do owulacji serduszkować codziennie żeby się wstrzelić ;) My w tym cyklu stosujemy metodę co drugi dzień rano. ;) oczywiście jeżeli nie mamy ochoty to olewamy system ale póki co ochota jest rańcem więc kombinujemy ;)

    marta83 lubi tę wiadomość

    https://www.maluchy.pl/li-69459.png
    2nn3dqk3jjvpzuar.png
  • Dorotucha Autorytet
    Postów: 1562 1447

    Wysłany: 25 stycznia 2014, 10:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Manieczka86 wrote:
    Gdzie dzisiaj czytałam, że najlepiej rano się przytulać. Tylko, że kiedy ja będę miała dni płodne to Księciuniu będzie miał nocki :( i teraz nie wiem jak to w ogóle będzie. Oby miał siłę po 12h pracy :P
    Manieczka mój Mężu teraz tez ma nocki i dlatego kochamy się rano :) po pracy bierze zimny prysznic i rześki jest jak koń ;)

    Manieczka86 lubi tę wiadomość

    https://www.maluchy.pl/li-69459.png
    2nn3dqk3jjvpzuar.png
  • marta83 Autorytet
    Postów: 344 165

    Wysłany: 25 stycznia 2014, 12:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hehe obu z tych naszych rankowcos bylo.a mi ovu zle wyznaczyl owulacje byla z 12na 13dc anie w 11dc

    Dorotucha lubi tę wiadomość

    marta
  • Dorotucha Autorytet
    Postów: 1562 1447

    Wysłany: 25 stycznia 2014, 12:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marta ja tam ovu w ogóle nie ufam. Potrafi mi 5 razy zmieniać granicę w jednym cyklu :)

    https://www.maluchy.pl/li-69459.png
    2nn3dqk3jjvpzuar.png
  • marta83 Autorytet
    Postów: 344 165

    Wysłany: 25 stycznia 2014, 19:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dorotucha wrote:
    Marta ja tam ovu w ogóle nie ufam. Potrafi mi 5 razy zmieniać granicę w jednym cyklu :)
    a ja zapomnialam wpisac tempke a teraz jak wpisalam to juz owulacja na wykresie znikla ale mam potwierdzona na monitoringu to wiem kiedy byla, tylko niewiem czemu boli mnie dzisiaj prawy jajnik co jakis czas i to dosyc mocno kurde co to moze byc, jest jakas mozliwosc zeby rugi pecherzykl dzisiaj pekl? bo w 13dc pekl 1 a byly dwa

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 stycznia 2014, 19:24

    marta
‹‹ 2 3 4 5 6 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Jak szybko zajść  w ciążę? Unikaj tych 7 rzeczy!

Na pierwszy rzut oka poczęcie dziecka wydaje się proste – wystarczy kochać się i potem tylko czekać na brak miesiączki. Dla potwierdzenia zrobić test ciążowy i załatwione! W rzeczywistości często wygląda to nieco inaczej. Dla wielu par podjęcie decyzji o powiększeniu rodziny i pojawienie się pozytywnego testu ciążowego nie następuje w tym samym miesiącu, kwartale bądź roku. Dlaczego? Przeczytaj, co może utrudniać zajście w ciążę i czego unikać, aby szybko zajść w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kwas foliowy podczas starania o dziecko, kwas foliowy w ciąży - dlaczego tak ważny?

Kwas foliowy to witamina z grupy B, o której żadna starająca się o ciążę kobieta, nie powinna zapominać! Kwas foliowy ma ogromny wpływ na rozwój płodu, prawidłowy przebieg ciąży, ale i również płodność kobiety! Dodatkowo przeczytaj dlaczego suplementacja kwasu foliowego zalecana jest czasem również dla mężczyzn.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Mięśniaki macicy - przyczyny, objawy, leczenie

Mięśniaki macicy mogą występować nawet u 3 na 4 kobiety, w dowolnym momencie życia. U kogo jednak występują najczęściej? Czy znane są przyczyny powstawania mięśniaków macicy? Jakie są najczęstsze objawy i co powinno skłonić do wizyty u lekarza?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego