Forum Starając się - ogólne LUBELSKIE - ŁĄCZMY SIĘ :)
Odpowiedz

LUBELSKIE - ŁĄCZMY SIĘ :)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 lipca 2016, 17:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A jak długie masz cykle? Ile dni po owulce?
    Doczytałam, jeżeli owulacja była 20 dc to za wcześnie na cokolwiek. Zbadaj najwcześniej środa czwartek.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 lipca 2016, 17:01

  • lena82 Przyjaciółka
    Postów: 141 37

    Wysłany: 31 lipca 2016, 08:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mona tak tez zrobie, ten cykl zupelnie mam zamazany przez podróż i urlop w innym klimacie i z atrakcjami. Moze i faktycznie sie pospieszyłam z tą wczorajszą Beta.



  • mikka Autorytet
    Postów: 715 239

    Wysłany: 31 lipca 2016, 21:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej wam! Co taka cisza? Weekendujecie? Dzis rozkleilam sie na calego. W ostatnich dniach zostalam zbombardowana wiadomosciami o ciazach kolezanek, znajomych i kuzynki a dzis przyjechali znajomi i oni tez beda miec malenstwo... Poplakalam ale mam nadzieje ze nam tez sie uda.

    "Nigdy nie jest za późno, żeby zacząć od nowa, żeby pójść inną drogą i raz jeszcze spróbować. Nigdy nie jest za późno, by na stacji złych zdarzeń, złapać pociąg ostatni i dojechać do marzeń (...)".
    Jan Paweł II
  • mikka Autorytet
    Postów: 715 239

    Wysłany: 1 sierpnia 2016, 08:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hipisiątko wrote:
    Hey mnie akurat ciąże w otoczeniu nie ruszają zbytnio juz. Właśnie wyjeżdżam na zakupy. Musze samochód dodatkowo ubezpieczyć bo wyjezdzamy na wakacje niedługo ;)
    Oj tez bym z checia spakowala siebie meza corke i psa i pojechala gdzies odpoczac chocby na weekend...ale niestety sila wyzsza dom sie sam nie wykonczy w srodku...

    "Nigdy nie jest za późno, żeby zacząć od nowa, żeby pójść inną drogą i raz jeszcze spróbować. Nigdy nie jest za późno, by na stacji złych zdarzeń, złapać pociąg ostatni i dojechać do marzeń (...)".
    Jan Paweł II
  • mikka Autorytet
    Postów: 715 239

    Wysłany: 1 sierpnia 2016, 19:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ciszaaaaa.... Monia, Dotek, Hewa jak tam brzusie? :-) Na jakich watkach sie udzielacie to wejde z wami pokonwersowac mimo ze (poki co) ja nie ciezarna-ale jakos tak was brakuje...

    "Nigdy nie jest za późno, żeby zacząć od nowa, żeby pójść inną drogą i raz jeszcze spróbować. Nigdy nie jest za późno, by na stacji złych zdarzeń, złapać pociąg ostatni i dojechać do marzeń (...)".
    Jan Paweł II
  • Dotek Autorytet
    Postów: 1206 695

    Wysłany: 1 sierpnia 2016, 20:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Mikka. Na fiolecie jest też lubelski wątek. Są tam też dziewczyny, które się starają nie tylko wystarane i na pewno im nas wiecej tym lepiej;) Zapraszamy:)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 sierpnia 2016, 22:54

    mikka, Kamilka lubią tę wiadomość

    f08af289ff.png
  • mikka Autorytet
    Postów: 715 239

    Wysłany: 1 sierpnia 2016, 20:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dotek wrote:
    Hej Mikka. Na fiolecie jest też lubelski wątek. O dziwo są tam też dziewczyny, które się starają nie tylko wystarane;)
    Wlasnie podczytywalam was na belly :) ja to taki szpieg jestem :) troche glupio mi pisac na belly ale licze ze jesli Bog pozwoli to moze niedlugo bede tam mogla z wami popisac. :)

    hewa81, Monia85, Dotek lubią tę wiadomość

    "Nigdy nie jest za późno, żeby zacząć od nowa, żeby pójść inną drogą i raz jeszcze spróbować. Nigdy nie jest za późno, by na stacji złych zdarzeń, złapać pociąg ostatni i dojechać do marzeń (...)".
    Jan Paweł II
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 sierpnia 2016, 21:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mikka wbijaj na filolet na zasadzie wzajemności. Kto bogatemu zabroni.

  • mikka Autorytet
    Postów: 715 239

    Wysłany: 1 sierpnia 2016, 21:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mona_M wrote:
    Mikka wbijaj na filolet na zasadzie wzajemności. Kto bogatemu zabroni.
    Ech...poczekam..i popisze dopiero jako "pelnoprawny" czlonek watku :)

    "Nigdy nie jest za późno, żeby zacząć od nowa, żeby pójść inną drogą i raz jeszcze spróbować. Nigdy nie jest za późno, by na stacji złych zdarzeń, złapać pociąg ostatni i dojechać do marzeń (...)".
    Jan Paweł II
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 sierpnia 2016, 07:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hipisiątko wrote:
    Pewnie nas przegonia w ramach rewanżu.
    A raz się żyje :)

    hipisiątko lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 sierpnia 2016, 10:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej DZiewcZyny. Co u Was? Ja czekam na okres ale coś go nie widać ;/. Jakie macie opinie o prof. Putowskim? Bo mi nie tylko gina trzeba ale i endo. Wiec najlepiej aby jeden lekarz byl i gin i endo.

  • jatoszka Autorytet
    Postów: 1001 534

    Wysłany: 4 sierpnia 2016, 12:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja słyszałam pozytywy -kolezanka do niego chodzi :-)

    w5wqrl68v17z1bgh.png
    km5stv73corlpm49.png
    Nasze Aniołki 31.08.2009 [*][*] 30.08.2016 [*]
  • migot_ka Autorytet
    Postów: 903 746

    Wysłany: 7 sierpnia 2016, 15:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hipisiątko jak dla mnie zalatuje tu czystą hipokryzją...
    Najpierw przeszkadzało Ci, jak pisałyśmy tu o sprawach ciążowych, jak się cieszyłyśmy i wymieniałyśmy doświadczeniami... Zrozumiałyśmy i przeniosłyśmy się na belly...
    Więc po jaką cholerę wchodzisz tam i czytasz o sprawach, które Cię tak denerwowały, przeszkadzały i sprawiały Ci taką przykrość?
    Jesteś masochistką?

    Monia85, hipisiątko lubią tę wiadomość

    hchycsqv8l4btiwn.png
  • Orbitka Autorytet
    Postów: 285 126

    Wysłany: 7 sierpnia 2016, 15:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    monia85 bardzo dobrze ze wrociłas:) ja bardzo lubiałam was czytac:) u mnie w okolicy same panny ciezarne aja męzatka 3 lata i nadal nic... masakra jaks.. ale trzba umiec z tym zyc... czasami mysle ze warto moze by powiedziec komus wscibskiemu kto dopytuje sie czemu nie mamy dzieci cała prawde. ze poprostu nie moge zajsc w ciaze... to moze kazdy by trzymał jezyk zza zebami i co jakis czas nie pytał brrr.....

    w4sqyx8db6pby0vm.png


  • mikka Autorytet
    Postów: 715 239

    Wysłany: 7 sierpnia 2016, 16:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My juz teraz jak ktos nam mowi ze juz czas na 2 dziecko ( corka ma 5 lat) mowimy wprost ze staralismy sie o 2 dziecko ale patrzy ono na nas z Nieba. Wtedy nastepuje cisza...

    "Nigdy nie jest za późno, żeby zacząć od nowa, żeby pójść inną drogą i raz jeszcze spróbować. Nigdy nie jest za późno, by na stacji złych zdarzeń, złapać pociąg ostatni i dojechać do marzeń (...)".
    Jan Paweł II
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 sierpnia 2016, 18:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hipisiątko wrote:
    Kochana ja chodziłam do dr TW ale moja sąsiadka dzięki P ma syna po 5 latach starań. Nie wnikalam jakie miała problemy ale wiem ze była na kilku wizytach u niego i im pomógł

    Oby i dla mnie byl wybawieniem .

    Ja wlasnie siedze w Ludwinie z mężem i rodzicami nad zbiornikiem wodnym :-) oni łowią ryby dla relaksu a ja siedze i nie robie nic :-) chociaż nie ukrywam ze czasem też zdarza mi sie łowić haha ;)

  • Fiafia Koleżanka
    Postów: 41 18

    Wysłany: 8 sierpnia 2016, 09:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dlaczego ma się rozlecieć forum ?
    Przecież teraz jest czas wakacyjny i dlatego mniejszy ruch, zazwyczaj tak jest.

    Widzę że teorie spiskowe żyją swoim życiem :P

    Monika może więcej wyrozumiałości?
    Przecież tu nikt się nie chce kłócić, ale faktycznie powiedzenie o swoich uczuciach spowodowało tutaj niezrozumienie a nie w jakimś stopniu wsparcie.

    Przecież większość z nas ma już dość tego, że miesiąc w miesiąc się nie udaje, że już traci się nadzieje.

    po co siać jakiś taki dziwny klimat :)


    Miłego poniedziałku !

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 sierpnia 2016, 10:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hahaha i znowu kółeczko.

    Hipisiątko daj spokój, one i tak nie załapią o co chodzi, serio.

    Monika a ty się nie denerwuj bo stres ciąży szkodzi.

    Niestety potwierdza się reguła : "zapomniał wół jak cielęciem był" ;)

    A swoje odrębne zdanie musimy trzymać dla siebie bo odbierane są jako atak, a prawda jest tylko jedna i leży po stronie hormonów ciążowych ;)

    Fiafia, hipisiątko, Monia85 lubią tę wiadomość

  • lena82 Przyjaciółka
    Postów: 141 37

    Wysłany: 10 sierpnia 2016, 18:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Monia85
    Piszę jeszcze raz bo gdzieś zniknęły wpisy :(

    A mianowicie w 27 dc zrobiłam beta hsg i wynosiła poniżej 2
    Później dałam sobie spokój z betą i zrobiłam w 30 dc sikańca i nic
    Następnie zrobiłam w 32 dc sikanca i nic. I już wieczorem pojawiła się @.
    Także w tym cyklu się nie udało zafasolkować :(
    Ale tłumacze sobie, ze to dopiero 2 cykl starań wiec na razie wrzuciłam na luz i nie zamartwiam się.

    p.s. miałam napisać co u mnie na filetowej ale jakoś nie chciałam tam "wpadać" z taką wiadomością ;)

    A jak u Ciebie ?? Sytuacja się uspokoiła ???
    Trzymam kciuki za Ciebie i za Wszystkie dziewczyny zafasolowane i te jeszcze przed - starające się.
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.



  • Fiafia Koleżanka
    Postów: 41 18

    Wysłany: 11 sierpnia 2016, 10:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lena przykro mi, oby szybciutko się sytuacja zmieniła.

‹‹ 366 367 368 369 370 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Przyczyny niepowodzenia in vitro - jakie?

Procedura in vitro to niekiedy jedyna szansa dla par bezskutecznie starających się o dziecko i walczących z niepłodnością. Choć skuteczność metody jest wysoka, niestety nie zawsze kończy się sukcesem... Jakie są najczęstsze przyczyny niepowodzeń przy IVF?

CZYTAJ WIĘCEJ

Comiesięczne rozczarowanie... Jak radzić sobie z emocjami, gdy kolejny raz pojawia się jedna kreska?

Dla wielu par każdy kolejny miesiąc bez ciąży jest jak utracona szansa. Trudne emocje kłębią się w pierwszych dniach cyklu. Najczęściej jest to żal, smutek, bezsilność, rozczarowanie... Dlaczego kolejny miesiąc się nie udało? Jak sobie radzić z tymi trudnymi emocjami? Podpowiada Psycholog Niepłodności - Anna Wietrzykowska.

CZYTAJ WIĘCEJ

Suchość pochwy - najczęstsze przyczyny, objawy i leczenie

Suchość pochwy to wstydliwa dolegliwość, która dotyka wielu kobiet. Kiedy się pojawia? Jakie są najczęstsze przyczyny problemów z odpowiednim nawilżeniem pochwy? Czy suchość pochwy można leczyć? 

CZYTAJ WIĘCEJ