Młode staraczki po 20'tce- łączmy się!
-
WIADOMOŚĆ
-
Heathera wrote:Dzięki za informacje tak w ogóle
A czego nie powinnam robić ? Nie dzwigać, nie jest surowego i serów pleśniowych, nie trzymac laptopa na nogach cos jeszcze ?
No to może faktycznie brzusio nie wyskoczy:) chociaż ciort wie jak będzie w drugiej ciąży: D może być zupełnie odwrotnie -
Ja sie obawiam, ze szybko wyskoczy mi brzuch... Juz w tej chwili nie moge go wciagnac i dziwacznie wystaje. A od ostatniej miesiaczki niby schudlam 3kg....
Hera, Zakrecona ja to dopiero jestem zielona. To moja pierwsza ciaza... Nie wiem jak sie zachowywac :p -
ZakręconaOna wrote:Teraz pytasz dla jaj ??? :>
No to może faktycznie brzusio nie wyskoczy:) chociaż ciort wie jak będzie w drugiej ciąży: D może być zupełnie odwrotnie -
Ja jem normalnie , czasem ziem fast fooda czasem chińskie ale rzadko fakt:)
No Hera nie można serów plesniowych ale tych z niebieskim lub zielonym nalotem , alko wiadomo , laptopa nic takiego z urządzeń elektrycznych na brzuchu , nogach , klatce piersiowej nie wolno bo promieniuje wszystko .
Witaminki można lecz nie trzeba tak na prawdę w ciąży brać , ważne by brać kwas foliowy ale wiadomo jak nie je się witamin to mega dużo warzyw i wołowiny najlepiej .
Surowego mięsa/ niedopieczonego , ryb nie wolno , więcej niż 1,5 kg na jedna rękę nie wolno . Nie wiem co jeszcze: D jak mi się przypomni to napisze
Trzeba dbac o ciążę wiadomo o maluszka ale nie przesadzajcie laski bo mega problemów narobicie przesadą serio .
Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 sierpnia 2015, 14:28
-
astoriaa wrote:Ja sie obawiam, ze szybko wyskoczy mi brzuch... Juz w tej chwili nie moge go wciagnac i dziwacznie wystaje. A od ostatniej miesiaczki niby schudlam 3kg....