Forum Starając się - ogólne Może poplotkujemy? ;)
Odpowiedz

Może poplotkujemy? ;)

Oceń ten wątek:
  • Isia93 Autorytet
    Postów: 2500 711

    Wysłany: 15 sierpnia 2014, 12:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To do dziela czekoladko:) i czekamy na zielony;* ja jestem zalamana moim cyklem, 17dc a owulacji nadal nie wyznaczylo;< do tego temp zamiast rosnac to dzisiaj spadla, nie wiem co o tym myslec;/


    ZGWAp2.png
    Walczymy o dobre nasienie i regulację hormonów
    Od lipca 2014 na ovufriend.
  • czekolada Autorytet
    Postów: 1442 469

    Wysłany: 15 sierpnia 2014, 22:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My to się mamy z tą owulką...ehhh

    Jakub <3
    f2wli09klx6li47m.png
    f2w3rjjgfdv6rpfo.png
  • Isia93 Autorytet
    Postów: 2500 711

    Wysłany: 15 sierpnia 2014, 22:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nom, dopiero odkad jestem na OF widze jakie to wszystko jest skomplikwane;/


    ZGWAp2.png
    Walczymy o dobre nasienie i regulację hormonów
    Od lipca 2014 na ovufriend.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 sierpnia 2014, 00:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kobietki. A czy jak jest w srodku wilgotno i jest taki jakby wodnisty sluz to jest owulacja albo dni plodne ?

  • Isia93 Autorytet
    Postów: 2500 711

    Wysłany: 16 sierpnia 2014, 09:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Owulacja raczej nie, w czasie owulacji powinien byc sluz przezroczysty i rozciagliwy:-)


    ZGWAp2.png
    Walczymy o dobre nasienie i regulację hormonów
    Od lipca 2014 na ovufriend.
  • Isia93 Autorytet
    Postów: 2500 711

    Wysłany: 16 sierpnia 2014, 09:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moze zaczynaja Ci sie dni plodne:-)


    ZGWAp2.png
    Walczymy o dobre nasienie i regulację hormonów
    Od lipca 2014 na ovufriend.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 sierpnia 2014, 17:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Isia93 wrote:
    Owulacja raczej nie, w czasie owulacji powinien byc sluz przezroczysty i rozciagliwy:-)

    Też tak myśle,nic pozostaje mi jedynie czekać,choc obawiam się że to nie ma sensu :(

  • Isia93 Autorytet
    Postów: 2500 711

    Wysłany: 16 sierpnia 2014, 18:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czekaj, bedzie dobrze:-) nie trac nadzieji;*


    ZGWAp2.png
    Walczymy o dobre nasienie i regulację hormonów
    Od lipca 2014 na ovufriend.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 sierpnia 2014, 18:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Isia93 wrote:
    Czekaj, bedzie dobrze:-) nie trac nadzieji;*

    Wątpie szczeże,dziś 16 dc więc raczej już nie będzie.A jak u cb z tempką mierzysz ?

  • Isia93 Autorytet
    Postów: 2500 711

    Wysłany: 17 sierpnia 2014, 10:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moze cos sie przesunelo i jeszcze bedzie:-) mierze, owulacji nie wykrylo a mam 19 dc:(


    ZGWAp2.png
    Walczymy o dobre nasienie i regulację hormonów
    Od lipca 2014 na ovufriend.
  • Truskaweczka250 Autorytet
    Postów: 1573 1225

    Wysłany: 17 sierpnia 2014, 10:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie już dzisiaj wykryło owu ale no myślałam ze już nic z tego ale jak miała ból owu 13 to wykres wskazał i na 14 :) teraz czekam na @ i po tym zaczynamy już na 100% serduszkowanie :)

    25.png
    https://www.maluchy.pl/li-73052.png
    Mili <3
  • Isia93 Autorytet
    Postów: 2500 711

    Wysłany: 17 sierpnia 2014, 10:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Powodzenia!<3
    Dziewczyny udostepnijcie wykresy:-)


    ZGWAp2.png
    Walczymy o dobre nasienie i regulację hormonów
    Od lipca 2014 na ovufriend.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 sierpnia 2014, 14:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja nie prowadze jeszcze wykresu bo sie na tym nie znam ale mam zamiar.Słuchajcie powiedzcie mi prosze czy któraś w as miała brązowe plamienia w śrdoku cyklu dziś u mnie 17 dc a od rana plamie :( przeraża mnie to bo podczas mycia wypłyneła ze mnie taka ciemna krew jakby skrzep :(

  • Isia93 Autorytet
    Postów: 2500 711

    Wysłany: 17 sierpnia 2014, 14:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja nigdy nie mialam ale slyszalam, ze czasem moze tak byc w czasie owulacji lub moze to rowniez byc krwawienie implantacyjne


    ZGWAp2.png
    Walczymy o dobre nasienie i regulację hormonów
    Od lipca 2014 na ovufriend.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 sierpnia 2014, 19:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Isia93 wrote:
    Ja nigdy nie mialam ale slyszalam, ze czasem moze tak byc w czasie owulacji lub moze to rowniez byc krwawienie implantacyjne

    hmm plamienie implantacyjne to u mnie by to był cud a 17 cyklu to chyba jeszcze nie możliwe,a;le mnie nie bolą jajniki tylko brzuch troszke i napewno to nie jest owulacja martwie sie bo nadal plamie :( wydaje mi sie,że to moze byc problem z progesteronem nigdy go nie badałam,ale jakieś inne dziadostwo sie przyczepiło jutro dzwonie do gin :(

  • Truskaffeczka Autorytet
    Postów: 697 313

    Wysłany: 17 sierpnia 2014, 19:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    też od kilku dni mam dziwny śluz ale chyba jest to śluz płodny więc nie tracę nadziei ;) a jeżeli chodzi o poprzedni temat z teściówką moja jest dla mnie jak druga mama uwielbia mnie,i nie może doczekać się wnusia ;D

    plemnik.gif
    20121110570117.png
  • Isia93 Autorytet
    Postów: 2500 711

    Wysłany: 17 sierpnia 2014, 21:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Evell plamienie inplantacyjne podobno wystepuje 7 dni po owulacji, moze mialas wczesna owulacje? Najlepiej bedzie jak pojdziesz do lekarza jakie wyjasnienie musi byc;)

    Truskaffeczka to sduper, ze masz fajnas tesciowa:-) widze, ze legendy o strasznych tesciowych sa juz nieaktualne;)


    ZGWAp2.png
    Walczymy o dobre nasienie i regulację hormonów
    Od lipca 2014 na ovufriend.
  • Isia93 Autorytet
    Postów: 2500 711

    Wysłany: 17 sierpnia 2014, 21:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pewnie,ze tak:-)


    ZGWAp2.png
    Walczymy o dobre nasienie i regulację hormonów
    Od lipca 2014 na ovufriend.
  • Isia93 Autorytet
    Postów: 2500 711

    Wysłany: 17 sierpnia 2014, 21:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Taka zla??;)
    A ilu dniowe masz cykle?
    Ja na moja owulacje juz sie chyba nie doczekam;/


    ZGWAp2.png
    Walczymy o dobre nasienie i regulację hormonów
    Od lipca 2014 na ovufriend.
  • Isia93 Autorytet
    Postów: 2500 711

    Wysłany: 17 sierpnia 2014, 21:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to lanrryneczko do dziela<3

    Oj wiem jak to jest jak ktos pije, masakra;/
    To fajnie, ze macie osobna kuchnie, mocie sie w pewnymnsensie odizolowac;)

    A jak dlugo sie staracie?


    ZGWAp2.png
    Walczymy o dobre nasienie i regulację hormonów
    Od lipca 2014 na ovufriend.
‹‹ 14 15 16 17 18 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Mierzenie temperatury podczas starań o dziecko - kiedy owulacja i dni płodne?

Temperatura ciała jest reakcją naszego organizmu na to co się w nim dzieje. Prawie wszyscy wiedzą, że temperatura ciała informuje nas, o tym, że nasz organizm walczy z infekcją. Niewiele osób zaś wie, że temperatura ciała może również dawać zaskakująco dokładne informacje na temat płodności kobiety! Wystarczą zaledwie 3 minuty dziennie, a nie wydając ani grosza dowiesz się więcej niż możesz przypuszczać. Sprawdź, po co mierzyć temperaturę podczas starania o ciążę. Dowiedz się, jak prawidłowo mierzyć temperaturę i w jaki sposób OvuFriend Ci w tym pomoże! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół Policystycznych Jajników – objawy PCOS, leczenie podczas starania o dziecko

Zespół Policystycznych Jajników również znane jako PCOS lub Policystyczne Jajniki, to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Jakie są objawy PCOS? Jak wygląda proces diagnozy i leczenia? I najważniejsze jak PCOS wpływa na płodność i starania o dziecko. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zaburzenia hormonalne - 8 najczęstszych objawów

Zaburzenia hormonalne - jakie są ich najczęstsze objawy? Które objawy powinny Cię skłonić do wizyty u lekarza i diagnostyki w kierunku zaburzeń hormonalnych? Jakie są najczęstsze przyczyny braku równowagi hormonalnej i jak wygląda leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego