X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne My ... tuż przed i tuż po 30'tce ...
Odpowiedz

My ... tuż przed i tuż po 30'tce ...

Oceń ten wątek:
  • momo1009 Autorytet

Wysłany: 20 listopada 2014, 19:59

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Blondik powiedz czy w tym awatarku to Twój psiak? :)

Mona smutna wiadomość, takie sytuacje niestety dają do myślenia, zwłaszcza jak się jest blisko nich :/. :*

Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 listopada 2014, 20:01

********Gang 18+********
    Z każdym cyklem coraz bardziej jestem w ciąży...
  • nick nieaktualny

Wysłany: 20 listopada 2014, 20:00

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Blondik wrote:
    jestem i podczytuje, do lekarza boję się iść...możecie sobie myśleć co chcecie,ale nie zniosę kolejnych dołujących informacji, przynajmniej w tym tygodniu...
    To jest tylko i wyłącznie Twoja decyzja, Blondik. Nikt Cię tam na siłę ciągnąć nie będzie. Summa-summarum to Twoje życie, zdrowie i płodność. Forum jest po to, żeby swoje zdanie w pewnych kwestiach wyrazić, a co kto z tym zrobi - jego sprawa.

• Anuśka Autorytet

Wysłany: 20 listopada 2014, 20:00

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malenq wrote:
    hejka:)
    ja już PO..........wycięte, przypalone, bez znieczulenia, teraz wzięłam apap i staram się "nie zwariować" bo boli..........ale już po wszystkim.......teraz będę czekać na wynik badania histo..........
    No właśnie miałam pytać czy histopatologię robią.... Mam nadzieję że nic nie wyjdzie... Co ja gadam... Na pewno nic nie wyjdzie :)

Malenq lubi tę wiadomość

• nick nieaktualny

Wysłany: 20 listopada 2014, 20:01

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anuśka wrote:
    Ryby wcinam, witaminki mam w zestawie dla staraczek, a oprócz tego witamina D i kwas foliowy :) Dodam jeszcze wit. B6+magnez i ciąża murowana :P
    Słyszałam, że B12 jest równie ważna. A Inofolic bierzesz? To ponoć on tak ładnie rusza jajniki do pracy.

• nick nieaktualny

Wysłany: 20 listopada 2014, 20:01