My ... tuż przed i tuż po 30'tce ...
-
WIADOMOŚĆ
-
Blondik powiedz czy w tym awatarku to Twój psiak?
Mona smutna wiadomość, takie sytuacje niestety dają do myślenia, zwłaszcza jak się jest blisko nich. :*
Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 listopada 2014, 20:01
********Gang 18+********
Z każdym cyklem coraz bardziej jestem w ciąży... -
nick nieaktualnyBlondik wrote:jestem i podczytuje, do lekarza boję się iść...możecie sobie myśleć co chcecie,ale nie zniosę kolejnych dołujących informacji, przynajmniej w tym tygodniu...
-
Malenq wrote:hejka:)
ja już PO..........wycięte, przypalone, bez znieczulenia, teraz wzięłam apap i staram się "nie zwariować" bo boli..........ale już po wszystkim.......teraz będę czekać na wynik badania histo..........Malenq lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualnyAnuśka wrote:Ryby wcinam, witaminki mam w zestawie dla staraczek, a oprócz tego witamina D i kwas foliowy
Dodam jeszcze wit. B6+magnez i ciąża murowana
-
nick nieaktualnyDziewczyny, wiem, że na forum było o progesteronie, prolaktynie, estradiolu. Chcę jutro i w sobotę zrobić badania krwi - potwierdźcie mi albo poprawcie - progesteron się robi w 21-23 dc (7-9dpo), prolaktyna obojętnie kiedy, estradiol 3dc, fsh i lh też 3 dc?
-
marnut wrote:Momo - wyniki S jeszcze dziś, czy trzeba czekać?
. Tydzień conajmniej! Ja nie wiem czy oni tam każdego plemnika ważą, mierzą i przepytują z tabliczki mnożenia i preferencji politycznych
Chyba sobie suwak na tą okoliczność ustawię
Będę polować też na naszą specjalistkę od plemników to może mi podpowie czemu to tyle trwa
Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 listopada 2014, 20:04
********Gang 18+********
Z każdym cyklem coraz bardziej jestem w ciąży... -
marnut wrote:Słyszałam, że B12 jest równie ważna. A Inofolic bierzesz? To ponoć on tak ładnie rusza jajniki do pracy.
Już czuję prawy jajnik
Oj będzie się działo w tym cyklu
Inofolic mam ale się boję że przesadzę z ilością leków
-
Malenq wrote:hejka:)