Forum Starając się - ogólne My ... tuż przed i tuż po 30'tce ...
Odpowiedz

My ... tuż przed i tuż po 30'tce ...

Oceń ten wątek:
  • Biedroneczka83 Autorytet
    Postów: 7701 5268

    Wysłany: 6 września 2016, 10:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lara buuu szkoda hmm a moze jednak bedzie lipcowy maluszek :)
    Choco co tam?????

    j1geeh2.png
    ccz7llb.png
    62ei8gr.png
    *******Gang 18+*******

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 września 2016, 10:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lara tak mi przykro! :( jakie to wszystko pojeba**!!!
    A z Anią normalnie zaszlas czy leki bralas? Bo nie pamiętam.

  • LaRa Autorytet
    Postów: 7140 4555

    Wysłany: 6 września 2016, 10:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Z Ania udało sie w 4 cs. Nic nie brałam.
    Normalnie mam dola, niby pogoda mnie przytłacza i wole swój zły nastrój zwalić na pogodę :(
    Ańi na spacer wyjsć ńie możemy bo zimno, mokro i do dupy, a tak to bym może nie myślała ;( fuck

    Co najlepsze w szyjce czerwono a na podpasuje czysto (sorry za szczegóły) No ale ból @ jest wiec juz ńie mam na co liczyć :(

    38t2d 3200g 52 cm 2.06.2017
    mhsv3e5euobgbkf8.png
    39t4d 3620g 57 cm 21.04.2015r.
    ug37rl681rlw7tbf.png

    ***gang18+***
  • choco Autorytet
    Postów: 1929 2528

    Wysłany: 6 września 2016, 11:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lara zaprzestań grzebania, że tak brzydko się wyrażę. Jeśli nie ma krwi na podpasce to i okresu nie ma. Może się skaleczyłaś albo zadrapałaś.

    Biedronka dzięki że pytasz. U mnie cisza. Nie pomogło skarżenie na forum, testowanie ani gorący prysznic. Od tygodnia brzuch boli na okres a śluz jak płodny w ilościach potopowych. Jak do piątku nie będzie @ to ide do lekarza.

    **********************Gang 18+***********************
  • LaRa Autorytet
    Postów: 7140 4555

    Wysłany: 6 września 2016, 11:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ojjjjj Choco, ja wiem co to znaczy :) wiem i kciukam :)

    Juz nie grzebie bo po każdej wizycie w wc krwi jest coraz wiecej, wiec juz sie nie łudzę :/

    Mała padła a ja zabieram sie za obiad.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 września 2016, 11:01

    38t2d 3200g 52 cm 2.06.2017
    mhsv3e5euobgbkf8.png
    39t4d 3620g 57 cm 21.04.2015r.
    ug37rl681rlw7tbf.png

    ***gang18+***
  • Biedroneczka83 Autorytet
    Postów: 7701 5268

    Wysłany: 6 września 2016, 11:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Choco aaa mnie tez tak zalewało śluzem aaa zaciskam kciuki jeszcze mocniej :)

    Lara no pogoda do d.... buuu moja tez juz pada ale zaraz zbiertamy sie po Zuze ubrać sie trzeba cieplo

    j1geeh2.png
    ccz7llb.png
    62ei8gr.png
    *******Gang 18+*******

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 września 2016, 12:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Choco jesteś pregnat??? W końcu by się przydało!!!


    Aniu przepraw mi datę porodu na 13.02 :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 września 2016, 12:11

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 września 2016, 12:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lara - twoj mąż łapie załamkę?

    A co ma powiedziec mąż mój, Aśki Ary i Zizi i innych "starych" staraczek?
    My zaczelismy starania wtedy co Wy o Anię, ty zdążyłas zajść urodzić odchować i starać się o kolejne a my dalej jesteśmy w czarnej doopie.

    Uszy do góry, jak udało wam się Ania w 4 cykle to może niebawem pojawi sie kolejne.

  • Mamuśka2017 Autorytet
    Postów: 923 637

    Wysłany: 6 września 2016, 12:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    LaRa, dokładnie :) Masz nad nami tą przewagę, że masz już córeczkę i wiesz,że jesteś w stanie zajść w ciążę i ją odnosić. Jak się udało też to i drugi się uda, zobaczysz :D Ja też póki co nie będę narzekać, bo to dopiero 2 cs :)

    w4sqpc0z3is213tz.png
  • LaRa Autorytet
    Postów: 7140 4555

    Wysłany: 6 września 2016, 12:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak, widzę ze ma załamanie, każdy przechodzi to inaczej, i nie ważne czy to pierwszy czy 100 cykl starań. Jedni sie nie przejmują ciesząc sie ze kolejny cykl bedzie rownież bogaty w <3 a inni odwrotnie. Doszukują sie problemu u siebie. I tak jest u nie.
    Nawet po ostatnim cyklu bez mojej wiedzy pojechał zrobic sobie badania testosteronu i wyszły do doopy, temu jest załamany. Nie rozumiem, nie ma prawa?
    Każdy nieudany cykl boli i załamuje, widocznie ja nie mam prawa sie wyżalić ;(

    Krokodylica lubi tę wiadomość

    38t2d 3200g 52 cm 2.06.2017
    mhsv3e5euobgbkf8.png
    39t4d 3620g 57 cm 21.04.2015r.
    ug37rl681rlw7tbf.png

    ***gang18+***
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31302

    Wysłany: 6 września 2016, 12:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lara a co mu wyszlo z testosteronem??
    Sorki podczytuje z doskoku bo bylismy u lekarza teraz w zusie siedze

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 września 2016, 12:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    LaRa może się żalić - pewnie. Każdy ma prawo, ale dobrze wiesz, że zdrowa para może zajść do roku. Uda Wam się - głowa do góry.

    Edek:
    A i mylisz się. Jest różnica czy to 3 cykl czy 100. I nie życzę ci żebys się przekonała o tej różnicy.
    Nie wiem czy to do mnie było z ta radością z ilości serduszek i radości z kolejnego cyklu starań, ale owszem <3 sprawia mi przyjemność i w moim przypadku nie jest to robienie dziecka tylko sex dla przyjemności i jak zajdę w ciążę to też będę <3 ile wlezie (chyba ze lekarz zabroni), a jak się nie uda i nie będe się oficjalnie starała to męża z łóżka tez nie wygonię.

    I nie wiem czy to miałaś na myśli ale z każdym 1 dniem cyklu jak już @ zawita skaczę do góry z radości że czysty wykres i popisze się potencjałem seksualnym moim i męża.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 września 2016, 12:58

    Kuba12 lubi tę wiadomość

  • LaRa Autorytet
    Postów: 7140 4555

    Wysłany: 6 września 2016, 12:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aniu, zbyt niski poziom testosteronu, znacznie niższy niż min norma :/
    I teraz widzę, ze sie na serio przejął :/

    38t2d 3200g 52 cm 2.06.2017
    mhsv3e5euobgbkf8.png
    39t4d 3620g 57 cm 21.04.2015r.
    ug37rl681rlw7tbf.png

    ***gang18+***
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31302

    Wysłany: 6 września 2016, 12:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    LaRa wrote:
    Aniu, zbyt niski poziom testosteronu, znacznie niższy niż min norma :/
    I teraz widzę, ze sie na serio przejął :/
    A nie robil go po wysiłku fizycznym sexie piciu alkoh?? bo to wplywa na wynik
    Niech zrobi powtórnie jak cis to zvadajcue inne hormony bo tez nie chodzi tu tylko o plodnosc ale o jego zdrowie
    Ale najpierw powyorzcue bo moze byc jakis zaburzony chwilowo niech sie nie zalamuje akurat sam testosteron latwo uzupelnic

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • Mamuśka2017 Autorytet
    Postów: 923 637

    Wysłany: 6 września 2016, 13:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    LaRa, ja Ciebie rozumiem, bo wiem, co przeżywałam po pierwszym nieudanym cyklu.Jak najbardziej masz prawo się żalić, po to tu jesteśmy. Tym co napisałam w poprzedniej wiadomości, chciałam podnieść Cię na duchu :) Ja tak staram się robić. Po pierwszym cyklu było mi naprawdę smutno, ale jak zobaczyłam, ile starają się niektóre dziewczyny, to sobie pomyślałam, że nie ma co narzekać. W tym miesiącu udało się zajść jednej dziewczynie, która starała się chyba 6 lat. Także głowa do góry. Oczywiście nie życzę Nam tak długiego czekania, ale pamiętaj też, że takie nakręcanie się może przynieść negatywne skutki. Także niepotrzebnie mąż robi sobie wyrzuty. Zapłodnienie to cud, wszystko musi się zgrać i musi nadejść ten jeden moment :)

    w4sqpc0z3is213tz.png
  • LaRa Autorytet
    Postów: 7140 4555

    Wysłany: 6 września 2016, 13:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania, testosteron i estrogen i coś jeszcze robił, na czczo. Z tego teść wyszedł mega słabo. Zrobił tez morfo i jest ok.
    Pozatym daliście mi do myślenia z ta moja fl.

    38t2d 3200g 52 cm 2.06.2017
    mhsv3e5euobgbkf8.png
    39t4d 3620g 57 cm 21.04.2015r.
    ug37rl681rlw7tbf.png

    ***gang18+***
  • Mamuśka2017 Autorytet
    Postów: 923 637

    Wysłany: 6 września 2016, 13:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ten testosteron pewnie będzie trzeba uzupełnić :) Lekarz z pewnością coś na to przepisze, albo zleci jeszcze jakieś dodatkowe badania :)

    w4sqpc0z3is213tz.png
  • choco Autorytet
    Postów: 1929 2528

    Wysłany: 6 września 2016, 14:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie dziewczynki, nie jestem w ciąży. Biel vizira na teście nie daje złudzeń. Po prostu nie mogę się dogadać z moim organizmem. Co miesiąc inna długość cyklu. Normalnie się czuje jak nastolatka, do tego pyszczek mi wypryszczyło, ale to akurat od kremu. Nic tylko wracać do liceum.

    **********************Gang 18+***********************
  • zizia_a Autorytet
    Postów: 1679 1259

    Wysłany: 6 września 2016, 14:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lara głowa do góry...ja trzymam kciuki za Was..moze to jakis tylko spadek formy?? bedzie dobrze zobaczysz!!

    Krokodylica lubi tę wiadomość

    f2w3rjjgl1madrz2.png
    n59yk6nl5kbmpqtr.png

    8zw0xqpkiuw2sxx1.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 września 2016, 15:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A czym ten niski testosteron ujawnia się u mężczyzny?

    Bo bez obrazy ale mi to się kojarzy z mniejszą ochota na seks, problemami ze wzwodem??? Itp.


    Choco chujowo z tą bielą :(


    Dziewczynki to zależy od psychiki kobiety też jak reaguje na porażki z zajściem w ciążę... przez parę cykli byli ok ale minął rok był ból łzy... minęły 2 lata to już całkiem porażka jak się nie udawało... także im dłuższe starania tym większy ból!!! Ale 26 cykli i zaskoczyło. Wtedy to był szok i łzy.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 września 2016, 15:23

‹‹ 4818 4819 4820 4821 4822 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Zespół Policystycznych Jajników (PCOS) – dieta dla płodności

Zespół policystycznych jajników (PCOS, Policystyczne Jajniki) to jedno z najczęściej występujących zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Dotyczy 5-10% kobiet w wieku rozrodczym i jest najczęstszą przyczyną zaburzeń owulacji i problemów z zajściem w ciążę. Przeczytaj jakie są objawy PCOS, jak wpływa ono na starania o dziecko oraz w jaki sposób możesz pomóc sobie dietą.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Foliany - niezbędny składnik dla kobiet starających się o dziecko i kobiet w ciąży

Niewątpliwie kwas foliowy jest jednym z najważniejszych składników dla przyszłej Mamy. Dlaczego suplementacja kwasem foliowym, a właściwie jego aktywnymi formami (folianami) jest tak istotna? Jaką rolę odgrywa kwas foliowy? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Pomagając szczęściu, czyli jak szybko zajść  w ciążę

Czy jest coś, co możesz zrobić, by zwiększyć swoje szanse na zajście w ciążę? Co może pomóc? Optymalny czas współżycia, „akrobacje łóżkowe” czy zdrowa dieta? Przeczytaj na co warto zwrócić uwagę starając się o dziecko, jakie są sposoby na zwiększenie szans na zajście w ciążę, a co najlepiej odłożyć na bok i skupić myśli na czymś innym.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego