Forum Starając się - ogólne nie odpuszcze i będe mamą w 2017
Odpowiedz

nie odpuszcze i będe mamą w 2017

Oceń ten wątek:
  • Gosia2708 Przyjaciółka
    Postów: 159 25

    Wysłany: 19 stycznia 2017, 18:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SusannaDean wrote:
    https://www.sklepstarania.pl/testy-owulacyjne-c-1_8.html

    Też mam te testy i są naprawdę dobre :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 stycznia 2017, 18:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Na to wychodzi ze sa ok ;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 stycznia 2017, 18:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SusannaDean pozostaje Ci tylko porządnie wykorzystać Ukochanego :P <3

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 stycznia 2017, 19:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No tak ;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 stycznia 2017, 19:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Więc co Ty tutaj jeszcze robisz? :)

  • Gosia2708 Przyjaciółka
    Postów: 159 25

    Wysłany: 19 stycznia 2017, 20:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewcia_92 wrote:
    Więc co Ty tutaj jeszcze robisz? :)

    chyba już uciekła działać :D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 stycznia 2017, 21:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chyba tak :D i bardzo dobrze! Ja również już dzisiaj uciekam się poprzytulać z moim żonem :) <3 Odezwę się jutro po południu :)

    Gosia2708 lubi tę wiadomość

  • Gosia2708 Przyjaciółka
    Postów: 159 25

    Wysłany: 19 stycznia 2017, 21:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewcia_92 wrote:
    Chyba tak :D i bardzo dobrze! Ja również już dzisiaj uciekam się poprzytulać z moim żonem :) <3 Odezwę się jutro po południu :)

    powodzenia :D

  • sunshine26 Autorytet
    Postów: 563 153

    Wysłany: 19 stycznia 2017, 23:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Powodzenia dziewczyny dzialajcie <3 ka rano zrobilam badania.. i jestem w szoku w sumie. Prolaktyne bez obciazenia 28 wrzesnia mialam 16,3 ng/ml od tamtej pory biore pol tabletki bromka a dzis wynik 40,92 ng/ml. TSH tez wzroslo bylo 3,30 a jest 4,65. Progesteron 22dc 23,65.

    w57v3e3kxnsycn9c.png
    8 lat staran:
    2017- 3 x IUI :(
    01.2019- laparo- endometrioza II st, jajowody drożne
    09.06.2020 - II 🥰
    10.06.2020 - hcg- 1241 ✊🏼 Prog.- 43,40
  • Magdusia06 Przyjaciółka
    Postów: 104 54

    Wysłany: 20 stycznia 2017, 00:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sunshine26 wrote:
    Powodzenia dziewczyny dzialajcie <3 ka rano zrobilam badania.. i jestem w szoku w sumie. Prolaktyne bez obciazenia 28 wrzesnia mialam 16,3 ng/ml od tamtej pory biore pol tabletki bromka a dzis wynik 40,92 ng/ml. TSH tez wzroslo bylo 3,30 a jest 4,65. Progesteron 22dc 23,65.


    Prolaktyna i TSH za wysokie. Tez borykam sie z hiperprolaktynemia i niedoczynnoscia tarczycy. Jesli chodzi o bromergon to bralam go dwa lata i praktycznie nic nie pomogl. Zmienilam endokrynologa i wreszcie mam dobre wyniki. Zamienil bromergon na norplorac.Ponoc lepszy i nie uszkadza jajnikow ( bromergo niestety tak - lek starej generacji). Po kilku miesiacach brania nagle wyniki mam super. Takze mozesz sprobowac. Tylko ze lek drogi. Ale czasem warto. A jesli chodzi o TSH to mialas caly profil tarczycowy robiony? Ja bralam sam euthyrox i kicha byla. Mala poprawa. Okazalo sie, ze trzeba wlaczyc oprocz lewotyroksyny to dodatkowo trojjodotyronine. No i jest efekt. A masz dobrego endokrynologa?

    12tc ❤ trojaczki 2012r [*]

    Hashimoto, niedoczynnosc tarczycy,hiperprolaktynemia
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 stycznia 2017, 06:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No wiadomo a gdzie mialam isc <3 na pewno byla owulacja wczoraj bo mialam bole moje, dzis jeszcze zrobie test dla pewnosci ale mam 99.9% ze tak, czyli potwierdza sie,ze u mnie pozytywny test owu jest w dniu owu a nie przed nia te 24-36 h...

  • sunshine26 Autorytet
    Postów: 563 153

    Wysłany: 20 stycznia 2017, 09:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magdusia06 wrote:
    Prolaktyna i TSH za wysokie. Tez borykam sie z hiperprolaktynemia i niedoczynnoscia tarczycy. Jesli chodzi o bromergon to bralam go dwa lata i praktycznie nic nie pomogl. Zmienilam endokrynologa i wreszcie mam dobre wyniki. Zamienil bromergon na norplorac.Ponoc lepszy i nie uszkadza jajnikow ( bromergo niestety tak - lek starej generacji). Po kilku miesiacach brania nagle wyniki mam super. Takze mozesz sprobowac. Tylko ze lek drogi. Ale czasem warto. A jesli chodzi o TSH to mialas caly profil tarczycowy robiony? Ja bralam sam euthyrox i kicha byla. Mala poprawa. Okazalo sie, ze trzeba wlaczyc oprocz lewotyroksyny to dodatkowo trojjodotyronine. No i jest efekt. A masz dobrego endokrynologa?
    Nie mam endo, od ginekologa mam bromka a o reszcie mowila ze bedzie leczyc jak wyniki nasienia sie poprawia. Mialam isc dzis do niej z tym wynikiem, ale moze faktycznie pojde do endokrynologa.. widze na necie ze 40km od mojej miejscowosci jest. Aprobuje chyba na przyszly tydz sie umowic.

    w57v3e3kxnsycn9c.png
    8 lat staran:
    2017- 3 x IUI :(
    01.2019- laparo- endometrioza II st, jajowody drożne
    09.06.2020 - II 🥰
    10.06.2020 - hcg- 1241 ✊🏼 Prog.- 43,40
  • sunshine26 Autorytet
    Postów: 563 153

    Wysłany: 20 stycznia 2017, 09:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W poprzednjm badaniu mialam tsh, ft3 i ft4, cos jeszcze powinnam zrobic?

    w57v3e3kxnsycn9c.png
    8 lat staran:
    2017- 3 x IUI :(
    01.2019- laparo- endometrioza II st, jajowody drożne
    09.06.2020 - II 🥰
    10.06.2020 - hcg- 1241 ✊🏼 Prog.- 43,40
  • Magdusia06 Przyjaciółka
    Postów: 104 54

    Wysłany: 20 stycznia 2017, 10:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sunhine caly profil tarczycowy to TSH, ft3, ft4 i anty-TPO ( sprawdzisz czy masz takze Hashimoto). Generalnie to polecam jednak dobrego endokrynologa, a nie tylko ginekologa. Dzialaj i daj znac jak po wizycie.

    12tc ❤ trojaczki 2012r [*]

    Hashimoto, niedoczynnosc tarczycy,hiperprolaktynemia
  • Magdusia06 Przyjaciółka
    Postów: 104 54

    Wysłany: 20 stycznia 2017, 10:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sunshine poza tym juz by mi sie ne spodobalo,ze ginekolog reszte bedzie leczyc jak wyniki nasienia sie poprawia. Niezaleznie od nasienia kobieta powinna miec uregulowane hormony dla rownowagi organizmu i dobrego samopoczucia ( wiem, jak niedoczynnosc tarczycy potrafi dac w kosc). Wiec nie rozumie skad takie podejscie.

    12tc ❤ trojaczki 2012r [*]

    Hashimoto, niedoczynnosc tarczycy,hiperprolaktynemia
  • chicken Autorytet
    Postów: 444 211

    Wysłany: 20 stycznia 2017, 10:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny,
    jak wiecie jestem staraczką od kwietnia. Duzo czytalam na temat cwiczen podczas staran i niby w drugiej fazie cykly nie powinno sie przeginac.
    Mam jednak lekka nadwage i do zrzucenia kilka kilo. Zaczelam chodzic na silownie- chodze na spinning i TBC(cwiczenia z obciazeniem, modelujace sylwetke). Narazie chodze na to 3 razy w tygodniu ale w przyszlym miesiacu bedzie to 2 razy w tygodniu.
    Poza tym biore witaminy:
    B complex, D, Chrom, E, kwas foliowy, Castagnus, Inofem i olej z wiesiołka do 12 dnia cyklu.

    Czy moge tymi cwiczeniami i taka mieszanka witaminowa sobie zaszkodzic w kwestii staran?
    Bylabym wdzieczna za opinie...

    geeky-2017-12-12.jpg
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 stycznia 2017, 10:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sunhine ta tez bym poszukała gina-endo w jednej osobie...no i jak Ty masz nie byc leczona dopuki nasienie sie nie porprawi?? dla mnie to jest niedopuszczalne...jak by mi tak gin powiedział to widział by mnie tego dnia ostatni raz u siebie... raz ze zycie zaskakuje i dziewczyny zachodzą w ciąże przy beznadziejnych wynikach nasienia partnera a dwa ze poprawa moze trwac nawet kilka mies...i co bedziesz czekac nieleczona??? powinniscie byc leczeni rownoczesnie.

    AJA_S lubi tę wiadomość

  • AJA_S Autorytet
    Postów: 2696 654

    Wysłany: 20 stycznia 2017, 10:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madziulla wrote:
    Sunhine ta tez bym poszukała gina-endo w jednej osobie...no i jak Ty masz nie byc leczona dopuki nasienie sie nie porprawi?? dla mnie to jest niedopuszczalne...jak by mi tak gin powiedział to widział by mnie tego dnia ostatni raz u siebie... raz ze zycie zaskakuje i dziewczyny zachodzą w ciąże przy beznadziejnych wynikach nasienia partnera a dwa ze poprawa moze trwac nawet kilka mies...i co bedziesz czekac nieleczona??? powinniscie byc leczeni rownoczesnie.
    Mój niestety ma takie zdanie... więc robimy powtórkę choć nie liczę na jakieś ekstra wyniki że względu na antybiotyk ale no trudno w lutym najpierw zrobię sobie hormony a potem do gina :/

    17.11.17-poronienie całkowite
  • marciaa Autorytet
    Postów: 4265 1266

    Wysłany: 20 stycznia 2017, 11:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No nie rozumiem po co czekać skoro u kobiety dobrze nie jest z hormonami. Czy się stara czy nie powinno być to uregulowane

    Ewcia_92 lubi tę wiadomość

  • Annie1981 Autorytet
    Postów: 6995 6638

    Wysłany: 20 stycznia 2017, 15:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Susanna. Gdzies znalazlam info, ze owu po pozytywnym tescie moze wystapic juz w ciagu 9h. Takze ja uwazam, ze niekoniecznie nastepnego dnia.
    U mnie owu czasami byla tego samego dnia a czasami nastepnego, wg tempki.

    Poza tym ja polecam testy owu, bo uwazam, ze dzieki nim zaszlam w ciaze, i to tych najtanszych z ebaya :) Serduszkowalismy tylko 3 razy w szczesliwym cyklu. Ostatni raz dzien przed pozytywem. Temp nie mierzylam i polegalam tylko na testach owu :)

    wk6Yp1.png
    WWOcp1.png

    💔Aniołek 03.03.2020 - 7 tc💔
‹‹ 99 100 101 102 103 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Endometrioza – zagadkowa choroba powodująca niepłodność

Jeżeli dokuczają Ci silne bóle brzucha przed oraz w trakcie miesiączki, odczuwasz ból przy współżyciu, nie możesz zajść w ciążę - objawy te mogą wskazywać na endometriozę, tajemniczą chorobę, która może powodować niepłodność. Ale nie mając powyższych objawów, mając regularne, niebolesne miesiączki może okazać się, że ta sama choroba powoduje u ciebie problemy z płodnością. Dlaczego?

CZYTAJ WIĘCEJ

"Nie mogę zajść w drugą ciążę" - czym jest niepłodność wtórna?

Gdy wspomnienia z porodu zaczną blednąć, a pierworodny synek lub córeczka wyrosną z etapu pieluch i kaszek, pojawienie się myśli o dalszym powiększeniu rodziny najprawdopodobniej będzie tylko kwestią czasu. Niestety, nie każdej kobiecie udaje się zajść w ciążę po raz drugi. Dlaczego tak się dzieje? Czym jest niepłodność wtórna i jak sobie z nią radzić? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Śluz płodny a owulacja i dni płodne - jak prowadzić obserwacje?

Na rynku dostępnych jest wiele pomocy w wyznaczaniu dni płodnych. Większość z nich działa na podobnej zasadzie – rozpoznaje zmianę hormonów w ciele kobiety i na tej podstawie wskazuje dni płodne. Czy wiesz, że jedno z takich „narzędzi” masz już w sobie? Twój śluz płodny, który pojawia się w czasie dni płodnych, czyli przed wystąpieniem owulacji!

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego