X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Nowe staraczki 2018
Odpowiedz

Nowe staraczki 2018

Oceń ten wątek:
  • Lola_M Autorytet
    Postów: 661 217

    Wysłany: 19 lutego 2018, 19:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ciasteczko82 wrote:
    No tak :( najgorsze to te myśli - niech już mi lepiej @ przyjdzie niż te obawy - ale Tobie przyjdzie dopiero po zejściu zastrzyku ??
    A morze mam bliziutko :) tylko czasu brak żeby często bywać :(

    Nie po zastrzykuprostu. Teraz biore dupka naa wywolanie i bede go brac chyba jeszcze 2 dni czyli do 25dc a potem czekanie na @czy przyjdzie czy nie

    Pcos
    f2wlp07whe3ye9wg.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 lutego 2018, 19:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aha :( wybacz - nie znam się jeszcze na tym ..
    Zmierzyłam Temp -37,43 :( fatalnie - chyba grypa czy co ?

  • Lola_M Autorytet
    Postów: 661 217

    Wysłany: 19 lutego 2018, 19:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ciasteczko82 wrote:
    Aha :( wybacz - nie znam się jeszcze na tym ..
    Zmierzyłam Temp -37,43 :( fatalnie - chyba grypa czy co ?

    No to masz juz troche jak na przeziebienie czy grype. Pewnie dlatego sie tak zle czyjesz

    Pcos
    f2wlp07whe3ye9wg.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 lutego 2018, 19:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lola_M wrote:
    No to masz juz troche jak na przeziebienie czy grype. Pewnie dlatego sie tak zle czyjesz

    Ale to Temp z pochwy ;) więc jak ją się liczy - minus 0,5 tak?

  • Plamka_92 Autorytet
    Postów: 2186 1017

    Wysłany: 19 lutego 2018, 19:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wieczorem też jest z reguły ciut wyższa temperatura :)

    ciasteczko82 lubi tę wiadomość

    atdc2n0a7fxt5xal.png
    28.04.2020
    2940 g 54 cm Szczęścia

    01.2021 puste jajo (* 8 tc)
  • Lola_M Autorytet
    Postów: 661 217

    Wysłany: 19 lutego 2018, 19:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ciasteczko82 wrote: