Forum Starając się - ogólne Noworoczne Testowanie :)
Odpowiedz

Noworoczne Testowanie :)

Oceń ten wątek:
  • anusiak5 Autorytet
    Postów: 1657 522

    Wysłany: 17 stycznia 2019, 16:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pestkaa wrote:
    kark i kalcia64 zazdroszczę chęci i sił! :P no nic pozostaje wyciągać wnioski, dzieci się z powietrza nie biorą :D
    zazdroszcze libido.czyli ze mna i moim jet nie halo bo libido kiepsko.ja jaako takie a on trzeba nieraz sie nagimnastykowac aby zwiekszyc checi.u mnie libido budzi sie kolo owu pare dni przed.zaspokoi sie i dupa.

    anusiak=niedoczynnosc tarczycy i hashimoto
    iv09jw4z4iotag22.png whjt3csz8ywysrrm.png
    8fd339fb5b3915db6590d59424627848.png
  • kozgo Autorytet
    Postów: 4426 3339

    Wysłany: 17 stycznia 2019, 16:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja w pierwszej ciąży rano test potem beta a poxniej mężowi dałam groszek cukrowy w kopercie z kartka:)

    Nikodemka, Sasanka5, MałaMi90, przedszkolanka:), kark, Nona lubią tę wiadomość

    qb3cpiqv120x7xhb.png
  • Pestkaa Autorytet
    Postów: 1140 2104

    Wysłany: 17 stycznia 2019, 16:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kozgo wrote:
    Ja w pierwszej ciąży rano test potem beta a poxniej mężowi dałam groszek cukrowy w kopercie z kartka:)
    uroczy gest :)

  • becia1982 Autorytet
    Postów: 289 178

    Wysłany: 17 stycznia 2019, 16:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    cześć dziewczyny zrobiłam sobie dzisiaj badania bo chcę iść do gina w wtorek no i przerarza mnie wynik pogesteronu bo jest
    Progesteron Progesteron 0,10 ng/ml ,a jestem w 43 dniu cyklu i nadal czekam na okres i dupaa ,kurwa naczytałam się trochę i że może tak być przy menopałzie ,nosz kuurwaaa ,normalnie zalamana jestem

  • Nikodemka Autorytet
    Postów: 5527 8432

    Wysłany: 17 stycznia 2019, 16:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Becia - a może jesteś przed samiutkim okresem? Przed krwawieniem poziom progesteronu spada, tylko nie wiem do jakiej wartości...

    hchygov3p2jypx4e.png
    Synek - 17.03.2020 🚗
    Drugie bobo w drodze 🌸
    Mięśniak podsurowicówkowy.
    27.06.19 - histeroskopia z usunięciem polipa. - szczęśliwy cykl ❤️
  • becia1982 Autorytet
    Postów: 289 178

    Wysłany: 17 stycznia 2019, 16:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mam takie normy

    faza folikularna poniżej 0.1-0,3 ng/ml
    faza lutealna 1,2-15,9 ng/ml
    po menopauzie 0,1-0,2 ng/ml


    normalnie dziewczyny nie znam sie i panikuję ,że mogę być już w tej fazie menopauzy ,fuck

  • becia1982 Autorytet
    Postów: 289 178

    Wysłany: 17 stycznia 2019, 16:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nikodemka wrote:
    Becia - a może jesteś przed samiutkim okresem? Przed krwawieniem poziom progesteronu spada, tylko nie wiem do jakiej wartości...


    oooo daj panie boże ,trochę mnie pocieszyłaś ,bo normalnie aż się poryczałam ,dzieki

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 stycznia 2019, 16:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    becia1982 wrote:
    cześć dziewczyny zrobiłam sobie dzisiaj badania bo chcę iść do gina w wtorek no i przerarza mnie wynik pogesteronu bo jest
    Progesteron Progesteron 0,10 ng/ml ,a jestem w 43 dniu cyklu i nadal czekam na okres i dupaa ,kurwa naczytałam się trochę i że może tak być przy menopałzie ,nosz kuurwaaa ,normalnie zalamana jestem

    Kochana, jaka tam menopauza... Ja tez mam taki progesteron, dokladnie tyle samo 0.10 ng/ml i teoretycznie jestem w ciazy, niestety ja trace, ale to ciaza, wiec NIE menopauza! Nie doszukujmy sie tak chorob (i przekwitania), bo zwariujemy

  • Nikodemka Autorytet
    Postów: 5527 8432

    Wysłany: 17 stycznia 2019, 16:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    becia1982 wrote:
    oooo daj panie boże ,trochę mnie pocieszyłaś ,bo normalnie aż się poryczałam ,dzieki

    Poszukaj info jaką ma wartość przed samym okresem :)

    hchygov3p2jypx4e.png
    Synek - 17.03.2020 🚗
    Drugie bobo w drodze 🌸
    Mięśniak podsurowicówkowy.
    27.06.19 - histeroskopia z usunięciem polipa. - szczęśliwy cykl ❤️
  • becia1982 Autorytet
    Postów: 289 178

    Wysłany: 17 stycznia 2019, 17:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sasanka5 wrote:
    Kochana, jaka tam menopauza... Ja tez mam taki progesteron, dokladnie tyle samo 0.10 ng/ml i teoretycznie jestem w ciazy, niestety ja trace, ale to ciaza, wiec NIE menopauza! Nie doszukujmy sie tak chorob (i przekwitania), bo zwariujemy



    jezuu naprawdę dzieki

    a tak a propo twojej ciąży ,bo jeszcze nie nadrobiłam forumm ,ale kreski cudowne widzialam ,robiłaś betę ???


    u mnie w czerwcu na dzień ojca wyszły mi takie zajebiaszcze kreseczki że szok ,na drugi dzień do gina ,a on nic nie widzi ,no ale kazal bete robć ,no i nie zdązyłam bo dostałam okresu ,takze wiem jakie to jest rozczarowanie i zal

  • kalcia64 Autorytet
    Postów: 1445 1156

    Wysłany: 17 stycznia 2019, 17:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nikodemka wrote:
    Poszukaj info jaką ma wartość przed samym okresem :)
    ja tez mam takie schizy i przez to ze nie moge zajsc czasami czuje sie nie urzyteczna jako kobieta. tak ze becia znam ten bol. a do 40 coraz blizej:(

    [link=https://www.suwaczki.com/]4c3tkw7iss6l03u2.png[/link]
  • kalcia64 Autorytet
    Postów: 1445 1156

    Wysłany: 17 stycznia 2019, 17:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anusiak5 wrote:
    zazdroszcze libido.czyli ze mna i moim jet nie halo bo libido kiepsko.ja jaako takie a on trzeba nieraz sie nagimnastykowac aby zwiekszyc checi.u mnie libido budzi sie kolo owu pare dni przed.zaspokoi sie i dupa.
    wysokie libido jest dobre ale czasami ciezko znalesc partnera ktory przy tobie wyrobi

    [link=https://www.suwaczki.com/]4c3tkw7iss6l03u2.png[/link]
  • becia1982 Autorytet
    Postów: 289 178

    Wysłany: 17 stycznia 2019, 17:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anhydra suuuper

    ,a ty jak się czujesz ,w sensie na chlopczyka czy dziewczynkę ?? piszę tak bo pamietam jak było u mnie do 6 tego miesiąca chlopczyk ,a potem dziewczynka ,ale dodam że ja od samego początku wiedzialam że bedzie córeczka ,normalnie przeczucie takie

  • becia1982 Autorytet
    Postów: 289 178

    Wysłany: 17 stycznia 2019, 17:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kalcia64 wrote:
    ja tez mam takie schizy i przez to ze nie moge zajsc czasami czuje sie nie urzyteczna jako kobieta. tak ze becia znam ten bol. a do 40 coraz blizej:(


    nawet nie gadaj ,normalnie tak mi teraz czas zapieprza że szok ,za dwa tygodnie 37 l ,dlatego juz teraz powoli doła załapuję i płaczę z byle gówna , tylko ze ja się czuję naprawde młodziej na 32l góra

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 stycznia 2019, 17:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    becia1982 wrote:
    jezuu naprawdę dzieki

    a tak a propo twojej ciąży ,bo jeszcze nie nadrobiłam forumm ,ale kreski cudowne widzialam ,robiłaś betę ???


    u mnie w czerwcu na dzień ojca wyszły mi takie zajebiaszcze kreseczki że szok ,na drugi dzień do gina ,a on nic nie widzi ,no ale kazal bete robć ,no i nie zdązyłam bo dostałam okresu ,takze wiem jakie to jest rozczarowanie i zal

    Nie martw sie, Becia, to na pewno nie menopauza i ciocia Sasanka Ci to obiecuje :) U mnie wynik 0.10 wg gina jest ok dla okresu okolo-miesiaczkowego, wiec u Ciebie pewnie niedlugo pojawi sie @. Bete robilam dzis i czekam na wyniki, a ta z przedwczoraj to zaledwie 17.8. Przed chwila robilam jeszcze test Nordtest 10 i pozytyw, ale kreska zdecydowanie slabsza

  • becia1982 Autorytet
    Postów: 289 178

    Wysłany: 17 stycznia 2019, 17:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ale się odmłodziłam tylko 5 lat ;-p

  • becia1982 Autorytet
    Postów: 289 178

    Wysłany: 17 stycznia 2019, 17:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sasanka5 wrote:
    Nie martw sie, Becia, to na pewno nie menopauza i ciocia Sasanka Ci to obiecuje :) U mnie wynik 0.10 wg gina jest ok dla okresu okolo-miesiaczkowego, wiec u Ciebie pewnie niedlugo pojawi sie @. Bete robilam dzis i czekam na wyniki, a ta z przedwczoraj to zaledwie 17.8. Przed chwila robilam jeszcze test Nordtest 10 i pozytyw, ale kreska zdecydowanie slabsza


    szkoda ,naprawde szkoda ,i wiem jak do dupy teraz ci musi być ,no ale z pozytywa to coś się zadzialalo ,więc i kolejny raz też będzie ,i daj panie boze by było już tylko wszystko dobrze same pozytywy ,piekne krechy ,potem przyrosty betki no i zdrowiutki dzidziuś

    Sasanka5 lubi tę wiadomość

  • anusiak5 Autorytet
    Postów: 1657 522

    Wysłany: 17 stycznia 2019, 17:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kalcia64 wrote:
    wysokie libido jest dobre ale czasami ciezko znalesc partnera ktory przy tobie wyrobi
    mój przy mnie wyrabia.tylko wiesz u nas problem jest w tym ze ja mam od kilku lat zdiagnozowana niedoczynnosc tarczycy i od rokuu hashi.i to wpływa na moje libido po czesci chyba niestety.jak mam chec to jest pare dni.pozniej jak cipa sie zadowoli to dupa z sexem.za to mój chłop ma prawie 47 lat.jest przemeczony.córka tez daje niezle popalic i niestety checi odchodza.

    anusiak=niedoczynnosc tarczycy i hashimoto
    iv09jw4z4iotag22.png whjt3csz8ywysrrm.png
    8fd339fb5b3915db6590d59424627848.png
  • anusiak5 Autorytet
    Postów: 1657 522

    Wysłany: 17 stycznia 2019, 17:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sasanka a robiłas dzis bete?

    anusiak=niedoczynnosc tarczycy i hashimoto
    iv09jw4z4iotag22.png whjt3csz8ywysrrm.png
    8fd339fb5b3915db6590d59424627848.png
  • kalcia64 Autorytet
    Postów: 1445 1156

    Wysłany: 17 stycznia 2019, 17:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    becia1982 wrote:
    nawet nie gadaj ,normalnie tak mi teraz czas zapieprza że szok ,za dwa tygodnie 37 l ,dlatego juz teraz powoli doła załapuję i płaczę z byle gówna , tylko ze ja się czuję naprawde młodziej na 32l góra
    no ja sie nie czujena swoj wiek .i malo kto mi daje 38 na ogol 28 moj partner jest mlodszy 12 lat.No ale przez brak ciazy panikuje :(

    [link=https://www.suwaczki.com/]4c3tkw7iss6l03u2.png[/link]
‹‹ 151 152 153 154 155 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Poronienie - objawy, rodzaje i najczęstsze przyczyny poronienia

Poronienie to przedwczesne zakończenie ciąży, która trwała krócej niż 22 tygodnie. Poronieniem samoistnym kończy się około 10-15% ciąż, przy czym około połowa kończy się jeszcze przed implantacją zarodka w macicy, czyli przed 8 tygodniem. Dowiedz się jakie są przyczyny poronienia, objawy i diagnostyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Znaczenie jakości męskiego nasienia

Jest wiele czynników, które wpływają na szanse na zajście w ciążę u pary, która marzy o rodzicielstwie. Jednak niewątpliwie wśród najważniejszych jest odpowiednia jakość komórki jajowej i plemników. Wyjaśniamy, dlaczego jakościowe komórki jajowe czasami nie gwarantują sukcesu. Jakie znaczenie odgrywa jakość męskiego nasienia? Jak wygląda diagnostyka i leczenie?

CZYTAJ WIĘCEJ

Foliany - niezbędny składnik dla kobiet starających się o dziecko i kobiet w ciąży

Niewątpliwie kwas foliowy jest jednym z najważniejszych składników dla przyszłej Mamy. Dlaczego suplementacja kwasem foliowym, a właściwie jego aktywnymi formami (folianami) jest tak istotna? Jaką rolę odgrywa kwas foliowy? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego