Noworoczne Testowanie :)
-
WIADOMOŚĆ
-
Nie znam się na tym endo, najważniejsze ze się udalo(w Twoim przypadku) i uda (w moim)
Wiadomość wyedytowana przez autora: 31 stycznia 2019, 22:30
przedszkolanka:) lubi tę wiadomość
-
Dziewczyny nie spac piszcie coś bo jeszcze 5 min leżę
Wiadomość wyedytowana przez autora: 31 stycznia 2019, 22:36
Nona lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
Nona - przy Twoim testowaniu to dopiero beda emocje! znowu trzeba bedzie kupic popcorn
Ja tak sobie mysle, ze moge miec niedrozne jajowody... I ze to przez to nie wychodzi. Przeciez mam zrost jajnika z macica, podejrzenie endometriozy, to bardzo prawdopodobne. Tak bardzo chcialabym byc juz po tych badaniach i wiedziec na czym stoje. Nic mnie tak nie denerwuje jak niepewnosc i czekanie.Nona lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
Okolice Warszawy a Ty Nona:) nadszedł czas sikania!
Wiadomość wyedytowana przez autora: 31 stycznia 2019, 22:41
Nona lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
Siknęłam i wzięłam szybki prysznic, trochę wodą tam podmyłam ale nie za mocno
Wiadomość wyedytowana przez autora: 31 stycznia 2019, 22:52
-
kark wrote:Z Alis jest masakra.
Wczoraj miała wizyte, są 2 bobasy, wyniki w normie, serduszka ładnie biją (wrzuciła zdjęcia usg i wszystkie paretry są wypisane), a lekarz debil jej powiedział, że serca słabo biją, że dzieci za małe itd.
I naprawdę pod spodem koło 30 komentarzy "Weź kur.a zmień lekarza, bo niepotrzebnie siebie, dzieci i nas stresujesz" to jest nie, ona zaczeka. Tak jak jej mówiliśmy, żeby proga nie badała, a ta dalej swoje i nadal bada. Na wizyty biega co tydzień i co tydzień to samo pisze...
Ja pierdziole!
Przykre... No ale cóż widzę że są osoby które mają luzik A są osobę które mają schizy jak ja...
Są też osoby które nikogo nie straciły A są takie które straciły bardzo wiele.
Pozdrawiam Was serdecznie trzymam za Was kciuki ! -
Ani0nka wrote:Siknęłam i wzięłam szybki prysznic, trochę wodą tam podmyłam ale nie za mocno