Forum Starając się - ogólne Ośrodki adopcyjne
Odpowiedz

Ośrodki adopcyjne

Oceń ten wątek:
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 14860 18739

    Wysłany: 7 stycznia 2017, 15:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mag85 wrote:
    Moj maz jak bedzie mial sam napisac do to mu zejdzie do Wigilii. Ale ja chyba tez osobno napisze, bo przeciez nie wiem co pisac o jego dziecinstwie

    he he ile zajelo tobie napisanie podania? a powiedz mi piszesz u gory po lewej stronie wasze dane czy tylko na srodku podanie? a pisesz podanie do osrodka adopcyjnego i nazwa gdie po prawej stronie?

    Mój pierwszy cud - kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Mój drugi cud - kochany Juluś♥️♥️♥️

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • Mag85 Autorytet
    Postów: 2209 1259

    Wysłany: 7 stycznia 2017, 16:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Yoselyn82 wrote:
    he he ile zajelo tobie napisanie podania? a powiedz mi piszesz u gory po lewej stronie wasze dane czy tylko na srodku podanie? a pisesz podanie do osrodka adopcyjnego i nazwa gdie po prawej stronie?
    Gdzies niecala godzinke pisalam. Tak standardowo pisalam u gory po lewej nasze dane, troche ponizej po prawej dane osrodka w sosnowcu, na srodku podanie a ponizej tekst.

    Yoselyn82 lubi tę wiadomość

    7pqmag4.png
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 14860 18739

    Wysłany: 7 stycznia 2017, 16:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A jak to jest jak juz przynaja nam dziecko? ile razy sie spotkam z dzieckiem? jak to wyglada?czy zabieram dziecko do domu zeby byc z nim czy tylko spotkania w jakims osrodku z dzieckiem?

    Mój pierwszy cud - kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Mój drugi cud - kochany Juluś♥️♥️♥️

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • amygdala Autorytet
    Postów: 1245 793

    Wysłany: 7 stycznia 2017, 17:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Yoselyn82 wrote:
    A jak to jest jak juz przynaja nam dziecko? ile razy sie spotkam z dzieckiem? jak to wyglada?czy zabieram dziecko do domu zeby byc z nim czy tylko spotkania w jakims osrodku z dzieckiem?

    To wszystko zależy np. od sytuacji prawnej dziecka, od szybkości pracy sądów... Jak znajdą dziecko to najpierw odwiedza się je w domu dziecka lub w rodzinie zastępczej. Pieewsze odwiedziny są zawsze z kimś z OA. Aby zabrać dziecko do domu trzeba uzyskać tzw. pieczę nad dzieckiem, o czym decyduje sąd i czas oczekiwania zależy od pracy sądu. Czasami szybko nawet z dnia na dzień, czasami tydzień, dwa itd.


    zem3df9hunlqvfmi.png
  • amygdala Autorytet
    Postów: 1245 793

    Wysłany: 7 stycznia 2017, 17:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dopiero po jakimś czasie (nie wiem czy nie miesiącu a może trzech) jest ostateczna rozprawa w sądzie kiedy dziecko staje się nasze. Nadają mu nowy pesel, nową metrykę urodzenia.

    Yoselyn82 lubi tę wiadomość


    zem3df9hunlqvfmi.png
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 14860 18739

    Wysłany: 7 stycznia 2017, 17:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    amygdala wrote:
    To wszystko zależy np. od sytuacji prawnej dziecka, od szybkości pracy sądów... Jak znajdą dziecko to najpierw odwiedza się je w domu dziecka lub w rodzinie zastępczej. Pieewsze odwiedziny są zawsze z kimś z OA. Aby zabrać dziecko do domu trzeba uzyskać tzw. pieczę nad dzieckiem, o czym decyduje sąd i czas oczekiwania zależy od pracy sądu. Czasami szybko nawet z dnia na dzień, czasami tydzień, dwa itd.

    No a ile razy sie odwiedza dziecko? zeby sie do niego przywiazac?

    Mój pierwszy cud - kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Mój drugi cud - kochany Juluś♥️♥️♥️

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • Mag85 Autorytet
    Postów: 2209 1259

    Wysłany: 7 stycznia 2017, 17:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Yoselyn82 wrote:
    No a ile razy sie odwiedza dziecko? zeby sie do niego przywiazac?
    To chyba nie do konca tak. Dostajesz papiery dziecka wiec w tedy jest czas na wstepna decyzje, potem oczywiscie jak sie pozna dziecko tez mozna zrezygnowac, ale badzmy powazni, nie mozna odwiedzac dziecka nie wiadomo ile a potem zostawic. Wydaje mi sie ze tutaj trzeba troche podjac decyzje rozumem, uczucia przyjda pozniej. Na blogach pisza, ze czuje sie to cos, ze to twoje dziecko. W praktyce nie wiem czy tak jest, boje sie czy to poczuje, jak to bedzie. Z jednej strony wizja ze juz moge miec dziecko, z drugiej czy bede pewna ze to jest TE dziecko. Nie wiem jak to bedzie.

    7pqmag4.png
  • amygdala Autorytet
    Postów: 1245 793

    Wysłany: 7 stycznia 2017, 17:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Yoselyn82 wrote:
    No a ile razy sie odwiedza dziecko? zeby sie do niego przywiazac?

    Wiesz, to też zależy od dziecka i sytuacji. Jeśli to jest niemowlak to trudno mówić o jakimś wielkim przywiązanie. Kilka spotkań? To też zależy od naszych możliwości czasowych. Często dziecko jest gdzieś dalej i tylko w weekend możemy do niego jechać. Jeśli dziecko ma uregulowaną sytuację prawną to kilka spotkań, albo dopóki sąd nie da nam pieczy.

    Yoselyn82 lubi tę wiadomość


    zem3df9hunlqvfmi.png
  • amygdala Autorytet
    Postów: 1245 793

    Wysłany: 7 stycznia 2017, 17:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Po pierwszym spotkaniu musimy się określić czy jesteśmy zainteresowani tym dzieckiem. Jeśli nie to nie odwiedzamy go więcej.


    zem3df9hunlqvfmi.png
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 14860 18739

    Wysłany: 7 stycznia 2017, 18:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    amygdala wrote:
    Po pierwszym spotkaniu musimy się określić czy jesteśmy zainteresowani tym dzieckiem. Jeśli nie to nie odwiedzamy go więcej.

    to tez ciezka decyzja jest czy to wlasnie to dziecko chcemy!! no ale pewnie jak sie zobaczy maluszka to sie poczuje to cos..

    Mój pierwszy cud - kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Mój drugi cud - kochany Juluś♥️♥️♥️

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • amygdala Autorytet
    Postów: 1245 793

    Wysłany: 7 stycznia 2017, 18:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Yoselyn82 wrote:
    to tez ciezka decyzja jest czy to wlasnie to dziecko chcemy!! no ale pewnie jak sie zobaczy maluszka to sie poczuje to cos..

    Na każdym kroku są trudne decyzję. Na razie nie jestem w stanie sobie tego wyobrazić jak to będzie. Ale tak jak Mag napisała jakoś to się czuje, ze to jest to dziecko, a milość przychodzi z czasem...


    zem3df9hunlqvfmi.png
  • Mag85 Autorytet
    Postów: 2209 1259

    Wysłany: 7 stycznia 2017, 19:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny o 20:00 na tvp3 katowice leci sen o mamie i tacie, to cos o adopcji z sosnowieckiego osrodka.

    7pqmag4.png
  • amygdala Autorytet
    Postów: 1245 793

    Wysłany: 7 stycznia 2017, 19:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mag85 wrote:
    Dziewczyny o 20:00 na tvp3 katowice leci sen o mamie i tacie, to cos o adopcji z sosnowieckiego osrodka.

    Kurcze, jestem w drodze, nie obejrzę :(

    Ps. A TVP Katowice to i tak nie mam :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 stycznia 2017, 19:41


    zem3df9hunlqvfmi.png
  • 83HOPE Autorytet
    Postów: 793 423

    Wysłany: 7 stycznia 2017, 21:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nam też Pani z OA mówiła, że jest tyle spotkań ile obu stronom potrzeba - czyli zarówno Wam jak i dziecku. Chyba najwięcej zależy właśnie tak jak nspisalyscie od wieku dziecka. Ja też się strasznie boję tego pierwszego spotkania- choć jeszcze do tego dluuugo droga niestety.
    My życiorysy napisaliśmy osobno - była dowolność co do części wspólnej, ale tak nam było łatwiej bo ciężko było napisać ostatnie 9 lat życia wspólnie - zbyt dużo się wtedy działo zarówno w życiu zawodowym jak i w zakresie np studiów podyplomowych, zainteresowaniach itd. Jedyny wymóg który był to napisać odręcznie, więc pisaliśmy na kompie bo tsk łatwiej i potem przepisywalismy.
    Programu oczywiście nie zobaczyłam- za późno przeczytałam wpis. :(

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 stycznia 2017, 08:06

    Niepłodność idiopatyczna,
    2 insemki,4 in vitro-Gyn Kce,Invimed Wawa,Artvimed Krakow. Adopcja-kwalifikacja IV 2018...VI 2020 jestem Mamą.. nie z brzucha, ale z serducha :)
  • amygdala Autorytet
    Postów: 1245 793

    Wysłany: 8 stycznia 2017, 09:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja program obejrzałam online, są dostępne dwa odcinki. I tak sobie pomyślałam, że Adopcja starszych dzieci hmmm może to nie jest taki zły pomysł. Najlepiej takie wychowywane przez babcię, która np. zmarła albo nie mogła dalej opiekować się tymi dziećmi. Nie ma wtedy zagrożenia FAS i Rad. Sama już nie wiem... Na pewno będę oglądać ten program bo to dopiero 3 odcinek był ☺


    zem3df9hunlqvfmi.png
  • Mag85 Autorytet
    Postów: 2209 1259

    Wysłany: 8 stycznia 2017, 10:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    amygdala wrote:
    Ja program obejrzałam online, są dostępne dwa odcinki. I tak sobie pomyślałam, że Adopcja starszych dzieci hmmm może to nie jest taki zły pomysł. Najlepiej takie wychowywane przez babcię, która np. zmarła albo nie mogła dalej opiekować się tymi dziećmi. Nie ma wtedy zagrożenia FAS i Rad. Sama już nie wiem... Na pewno będę oglądać ten program bo to dopiero 3 odcinek był ☺
    Ja tak samo wczoraj pomyslalam. Te 3 dziewczynki byly extra, do schrupania.
    Oczywiscie ryczalam jak to ja, jak ta srednia mowila wierszyk o mamie to odpadlam. Mieczak ze mnie straszny. Tez wlasnie pomyslalam ze moze taki 4 latek to nie jest zly pomysl.
    Juz byly wczesniejsze serie w 2015 i nawet dzieci dzieki temu odnalazly rodzicow.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 stycznia 2017, 10:02

    7pqmag4.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 stycznia 2017, 10:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tez obejrzalam :) I tez zastanawiam sie nad starszym . Maz od razu proponowal zebysmy nad starszymi pomysleli

  • amygdala Autorytet
    Postów: 1245 793

    Wysłany: 8 stycznia 2017, 10:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też płakałam jak ta mała mówiła wierszyk :( Ja to nawet pomyślałam, że taki 10 latek w pakiecie z młodszym rodzeństwem nie jest złym pomysłem. Przecież ta najstarsza siostra była taka rezolutna. I jak tu się określić w OA jakie chcemy dziecko??? Ehhh trudne decyzje...


    zem3df9hunlqvfmi.png
  • Mag85 Autorytet
    Postów: 2209 1259

    Wysłany: 8 stycznia 2017, 10:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Starsze dziecko i to z rodzenstwem na pewno mozna szybciej adoptowwc, bo wiekszosc chce niemowlaczki.

    7pqmag4.png
  • Lilah Autorytet
    Postów: 736 466

    Wysłany: 8 stycznia 2017, 11:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny a mozecie polecic jakies dobre ksiazki o adpocji ktore pomoglyby przyblizyc i oswoic troche temat. Czytalyscie cos co naprawde Wam pomoglo zrozumiec temat adpocji?

    YLVkp1.png
    Kocham 😘

    2018 - corka 🥰
‹‹ 13 14 15 16 17 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Insulinooporność - zasady żywieniowe, dieta i objawy.

Czym jest insulinooporność? Insulinooporność a dieta - na czym polega zależność? Jak odżywiać się przy insulinooporności? Które produkty spożywcze warto włączyć do diety, a z których warto zrezygnować? Artykuł napisany przez Zosię i Anię z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z tarczycą - przyczyny, objawy, wpływ na płodność

Problemy z tarczycą są bardzo częstą przyczyną zaburzeń hormonalnych zarówno u kobiet, jak i u mężczyzn. Jakie są najczęstsze zaburzenia w funkcjonowaniu tarczycy? Jakie są typowe objawy problemów z tarczycą? Jak wygląda diagnostyka? Jak zaburzenia tarczycy mogą wpływać na płodność?

CZYTAJ WIĘCEJ