Walentynkowa promocja w OvuFriend!

Aktywuj abonament Premium w OvuFriend od dziś do 24 lutego a otrzymasz od nas prezent:

Skorzystaj z okazji - jesteśmy przekonani że Ci się spodoba! W każdym momencie możesz zrezygnować. Sprawdź tabelę, co zyskasz w Premium TUTAJ

Jesteśmy dla Ciebie i szybko odpowiadamy na każde Twoje pytanie: [email protected]!

Promocja trwa do 24 lutego 2020 roku.

Aktywuj abonament Zamknij
Forum Starając się - ogólne Ośrodki adopcyjne
Odpowiedz

Ośrodki adopcyjne

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 października 2019, 08:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mozna wybrac dowolny oa, ale wezcie pod uwage ze bedziecie musieli tam czesto jezdzic wiec moze niekoniecznie wybierajcie oa znajdujace sie 200km od Was ;p

    _Stay lubi tę wiadomość

  • Patt1002 Autorytet
    Postów: 1038 126

    Wysłany: 2 listopada 2019, 15:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My mamy w poniedziałek juz ta wizytacje w domu... I sie juz stresuje.... Dom posprzatany jak na Boże Narodzenie.... W tym wszystkim popsulam firankę.... Próbuje wyluzować ale mam tysiąc myśl co się moze jej nie spodobać... Itd..

    Yoselyn82 lubi tę wiadomość

    Patt1002
  • lipcowka86 Autorytet
    Postów: 2125 1471

    Wysłany: 2 listopada 2019, 17:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U nas było odwrotnie, to od Męża wyszła inicjatywa i to on był gotowy i czekał na mnie. Za to w trakcie rozmów z psychologiem i szkoleń przyznał że nie zdawał sobie sprawy z tego jak bardzo rodzicielstwo adopcyjne różni się od biologicznego, nie zdawał sobie sprawy z powagi choroby sierocej i deficytów rozwojowych u dzieci adopcyjnych. Ja za to przez te spotkania utwierdziłam się w przekonaniu że podjęliśmy słuszną decyzję :)
    Patt wizyta w domu u nas była najprzyjemniejszym etapem. Przyjechał miły Pan poogladał dom, pogadał z nami i w zasadzie tyle. Dzięki Bogu był Pan bo okna miałam brudne a on zapewne nigdy w zwrócił uwagi 😂

    Wiadomość wyedytowana przez autora 2 listopada 2019, 17:02

    zizia_a lubi tę wiadomość

    eas9upu.png
  • Patt1002 Autorytet
    Postów: 1038 126

    Wysłany: 3 listopada 2019, 23:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lipcowka86 wrote:
    U nas było odwrotnie, to od Męża wyszła inicjatywa i to on był gotowy i czekał na mnie. Za to w trakcie rozmów z psychologiem i szkoleń przyznał że nie zdawał sobie sprawy z tego jak bardzo rodzicielstwo adopcyjne różni się od biologicznego, nie zdawał sobie sprawy z powagi choroby sierocej i deficytów rozwojowych u dzieci adopcyjnych. Ja za to przez te spotkania utwierdziłam się w przekonaniu że podjęliśmy słuszną decyzję :)
    Patt wizyta w domu u nas była najprzyjemniejszym etapem. Przyjechał miły Pan poogladał dom, pogadał z nami i w zasadzie tyle. Dzięki Bogu był Pan bo okna miałam brudne a on zapewne nigdy w zwrócił uwagi 😂
    ha ha ;) u nas będzie pani, ale na szczęście użyłam okna :D Jakoś mnie lęk ogarnia przed tym wszystkim....

    Patt1002
  • Patt1002 Autorytet
    Postów: 1038 126

    Wysłany: 4 listopada 2019, 21:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, my juz jesteśmy po testach, badaniach, wizytacji. Wszystko fajnie, milo ;)
    w grudniu zbiera sie komisja i dostaniemy znać, czy mozemy przystąpić do kursu od stycznia ;)

    Dzik, Yoselyn82 lubią tę wiadomość

    Patt1002
  • zaprogramowana Ekspertka
    Postów: 172 72

    Wysłany: 7 listopada 2019, 17:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    _Stay wrote:
    Witajcie dziewczyny , są tutaj mamusie ktore maja biologiczne dziecko i chcą adoptować ? Czy wyłącznie osoby chcące adoptować ?

    Ja ze względów zdrowotnych nie moge miec juz dzieci i chcielibyśmy z mezem adoptować ale nie wiemy czego się spodziewać jak to wszytsko wygkada.... czy mogę dołączyć i liczyć na waszą wiedzę i wsparcie ?

    My z mężem mamy już swojego biologicznego synka i chcemy adoptować drugie dziecko. Katowice przyjmują pary z dziećmi. Nasz proces adopcyjny trwa już rok aktualnie po nowym roku zaczynamy szkolenie

    Wiadomość wyedytowana przez autora 7 listopada 2019, 17:18

    Patt1002 lubi tę wiadomość

    02.2014 - Jestem w ciąży (Pierwszy Złoty Strzał)
    11.2014 - Nasz synek :)
    10.2015 - Starania o drugie dziecko
    12.2018 - Kierunek Ośrodek Adopcyjny
    Wiem że gdzieś na Nas czekasz - Znajdziemy Cię....
    >>>Lukas Graham - Love Someone <<<
  • Melisandra Ekspertka
    Postów: 123 71

    Wysłany: 8 listopada 2019, 09:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, czy możecie mi coś powiedzieć o Krakowie? Palnujemy wybrać się do ośrodka i zastanawiam się od czego zacząć. Może w okolicach Krakowa jest jakaś miejscowość, gdzie warto się wybrać? Czy możecie mi doradzić?

    Tymuś (*) - 26 stycznia 2017, 10 tc
    Bliźniaki (*) - 30 sierpnia 2017, 11 tc
    Ciąża biochemiczna - wrzesień 2019

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 listopada 2019, 12:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Melisandra- sam Krakow odradzam. Obecnie czeka sie tam kilka lat. Omijaj szerokim lukiem. Szukaj czegos w okolicach ;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 listopada 2019, 12:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    moja koleżanka z poprzedniej pracy dostała małą córeczkę w Nowym Sączu, jezdzili tam z Krakowa wlasnie.
    Śląsk lub Nowy Sącz.

  • _Stay Ekspertka
    Postów: 210 196

    Wysłany: 8 listopada 2019, 22:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora 2 stycznia, 20:13

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 listopada 2019, 23:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    _Stay wrote:
    O super,a czy mogła byś opowiedzieć mi coś więcej ? Od czego zacząć ,czy jest jakaś lista ośrodków ludzi biologicznym dzieckiem itd ? Serdecznie dziękuję za każdą odpowiedź :)
    Trzeba dzwonic i pytac osrodki czy przyjma pare z biologicznym dzieckiem bo to co chwila sie zmienia...

  • Patt1002 Autorytet
    Postów: 1038 126

    Wysłany: 13 listopada 2019, 11:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, a jak długo czekałyście ma decyzje czy możecie przystąpić do kursu? Jak długo trwał i was kurs? ;)

    Migotka lubi tę wiadomość

    Patt1002
  • asiastokrota Autorytet
    Postów: 1915 1982

    Wysłany: 15 listopada 2019, 19:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My czekaliśmy miesiąc, kurs trwał 10 tygodni, spotkania raz w tygodniu. Ja jestem z północy kraju i u nas wszystko jest inaczej niż na południu jak czytam.

    Asia
    gyxwanliqmujcchr.png
    Starania od 2010r., Niepłodność idiopatyczna, Mutacja MTHFR C677T, A1298C heterozygotyczna
    4 x iui :(:(:(:(
    4 próby ivf :(:(:(:(
    IX/2015 - ivf- ciąża- strata w 9tc :(
  • Berbeć. Autorytet
    Postów: 1462 1314

    Wysłany: 15 listopada 2019, 20:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny czemu zdecydowałyscie sie na adopcje? Brak szans na biologiczne dziecko? My byliśmy u pewnego profesora, potrzebny jest zabieg dość ryzykowny w moim przypadku i nikt 100% szansy mi nie daje ze sie powiedzie, pozniej.oczywiście ivf i kolejna stymulacja, będę miala wtedy 38 z kawałkiem....
    I mam dylemat.spory bo.bylismy zdecydowani na adopcje juz, ale boje sie trochę tej procedury. I.co tu robić

    -MedArt Poznań
    -wiek 37 lat
    -AMH -2,22
    -dwie laparotomie
    -niedroznosc jajowodów
    -endometriozy brak???
    -kariotypy+trombofilia -ok
    -mutacja MTHFR
    -I procedura - wrzesień 2018 - 4 zarodki
    -problem z endometrium
    -I transfer dwóch blastek - marzec 2019 - cb
    -II transfer sierpień 2019 - nieudany
    -III transfer luty 2020 - nieudany
    -II procedura-kwiecień?
    -operacja?😕-lipiec
  • Adus16 Znajoma
    Postów: 20 17

    Wysłany: 15 listopada 2019, 22:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Berbeć. wrote:
    Dziewczyny czemu zdecydowałyscie sie na adopcje? Brak szans na biologiczne dziecko? My byliśmy u pewnego profesora, potrzebny jest zabieg dość ryzykowny w moim przypadku i nikt 100% szansy mi nie daje ze sie powiedzie, pozniej.oczywiście ivf i kolejna stymulacja, będę miala wtedy 38 z kawałkiem....
    I mam dylemat.spory bo.bylismy zdecydowani na adopcje juz, ale boje sie trochę tej procedury. I.co tu robić
    Hej, czytam że masz mieć zabieg na wodniaki na jajowodach? Ja miałam, mogę Ci udzielić więcej informacji.. nie ma się czego bać..dzięki temu że mi je całkiem usunięto kolejne IVF się udało...

  • Berbeć. Autorytet
    Postów: 1462 1314

    Wysłany: 15 listopada 2019, 23:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Adus16 wrote:
    Hej, czytam że masz mieć zabieg na wodniaki na jajowodach? Ja miałam, mogę Ci udzielić więcej informacji.. nie ma się czego bać..dzięki temu że mi je całkiem usunięto kolejne IVF się udało...
    U mnie nie jest to takie proste, bo mam zrosty. Powiedz mi robilas stymulacje po zabiegu?

    -MedArt Poznań
    -wiek 37 lat
    -AMH -2,22
    -dwie laparotomie
    -niedroznosc jajowodów
    -endometriozy brak???
    -kariotypy+trombofilia -ok
    -mutacja MTHFR
    -I procedura - wrzesień 2018 - 4 zarodki
    -problem z endometrium
    -I transfer dwóch blastek - marzec 2019 - cb
    -II transfer sierpień 2019 - nieudany
    -III transfer luty 2020 - nieudany
    -II procedura-kwiecień?
    -operacja?😕-lipiec
  • asiastokrota Autorytet
    Postów: 1915 1982

    Wysłany: 16 listopada 2019, 09:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Berbeć. wrote:
    Dziewczyny czemu zdecydowałyscie sie na adopcje? Brak szans na biologiczne dziecko? My byliśmy u pewnego profesora, potrzebny jest zabieg dość ryzykowny w moim przypadku i nikt 100% szansy mi nie daje ze sie powiedzie, pozniej.oczywiście ivf i kolejna stymulacja, będę miala wtedy 38 z kawałkiem....
    I mam dylemat.spory bo.bylismy zdecydowani na adopcje juz, ale boje sie trochę tej procedury. I.co tu robić

    Ja doszłam już do momentu w którym zrobiłam wszystko co mogłam by mieć biologiczne dziecko. Poczułam że mam dość, że nie dam rady przechodzić tego wszystkiego po raz kolejny. Czułam się wyczerpana psychicznie i fizycznie. Wiedziałam że nie dam rady by ktoś coś mi tam robił..... Jak u ciebie znalazł się ktoś kto dawał nam nadzieję, jednak nie pewność, nie zniosłabym kolejnej porażki. Podjeliśmy decyzję o zmianie naszej drogi. Od 10 m-c jestem mamą adopcyjną i wiem że podjęłam słuszną decyzję. Niestety decyzję musicie podjąć sami.... dodam jeszcze że czasem nachodzą mnie myśli że może trzeba było jednak spróbować, jednak wiem że nie dałabym rady po raz kolejny. Życzę Wam podjęcia mądrej decyzji najlepszej dla Was >3

    Berbeć., lipcowka86 lubią tę wiadomość

    Asia
    gyxwanliqmujcchr.png
    Starania od 2010r., Niepłodność idiopatyczna, Mutacja MTHFR C677T, A1298C heterozygotyczna
    4 x iui :(:(:(:(
    4 próby ivf :(:(:(:(
    IX/2015 - ivf- ciąża- strata w 9tc :(
  • Adus16 Znajoma
    Postów: 20 17

    Wysłany: 16 listopada 2019, 11:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Berbeć. wrote:
    U mnie nie jest to takie proste, bo mam zrosty. Powiedz mi robilas stymulacje po zabiegu?
    Jajowody miałam laparaskowo najpierw udrazniane i też były proste, wodniak i pokręcone jak to lekarz powiedział jak kiełbaski! Jajowody tylko przeszkadzaly przy IVF, pierwsza próba zakończona ciąża pozamacziczna i wycieli mi wtedy te jajowody też bo wodniakis się odnosiły. po ich usunięciu miałam 2 stymulacje z lepszymi efektami i druga zakończona ciąża donoszona.. To naprawdę nie jest takie straszne. Drugie dziecko to teraz schody po starsza jestem...i może kiedy właśnie adopcja..nie wiem jeszcze

  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 8835 10007

    Wysłany: 16 listopada 2019, 21:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Berbeć. wrote:
    Dziewczyny czemu zdecydowałyscie sie na adopcje? Brak szans na biologiczne dziecko? My byliśmy u pewnego profesora, potrzebny jest zabieg dość ryzykowny w moim przypadku i nikt 100% szansy mi nie daje ze sie powiedzie, pozniej.oczywiście ivf i kolejna stymulacja, będę miala wtedy 38 z kawałkiem....
    I mam dylemat.spory bo.bylismy zdecydowani na adopcje juz, ale boje sie trochę tej procedury. I.co tu robić

    no ja poszlam do Oa ze wzgledu na to ze tyle lat sie nie udawalo. tzn ciaze byly ale..

    W koncu po 9 latach udalo sie! :)

    Mój kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️

    6.04.2018 Główna kwalifikacja w OA. 🍒
  • Berbeć. Autorytet
    Postów: 1462 1314

    Wysłany: 17 listopada 2019, 10:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    asiastokrota wrote:
    Ja doszłam już do momentu w którym zrobiłam wszystko co mogłam by mieć biologiczne dziecko. Poczułam że mam dość, że nie dam rady przechodzić tego wszystkiego po raz kolejny. Czułam się wyczerpana psychicznie i fizycznie. Wiedziałam że nie dam rady by ktoś coś mi tam robił..... Jak u ciebie znalazł się ktoś kto dawał nam nadzieję, jednak nie pewność, nie zniosłabym kolejnej porażki. Podjeliśmy decyzję o zmianie naszej drogi. Od 10 m-c jestem mamą adopcyjną i wiem że podjęłam słuszną decyzję. Niestety decyzję musicie podjąć sami.... dodam jeszcze że czasem nachodzą mnie myśli że może trzeba było jednak spróbować, jednak wiem że nie dałabym rady po raz kolejny. Życzę Wam podjęcia mądrej decyzji najlepszej dla Was >3
    Moje starania nie są jakies kilkuletnie , bo zaledwie rok i jedna procedura i dwa transfery, ale tak mi to dalo popalic.. 5 miesięcy jeździliśmy zeby wyhodowac endo, skonczylo sie terapią. Do tego bledy lekarza w moim leczeniu, masa lekow, antybiotykow, zastrzykow , pieniędzy i wizyt.
    I teraz mimo, iz minelo juz pare miesięcy wciaz nie mam sil na podjęcie dalszej walki 😟 z drugiej strony adopcji tez sie boje, tzn.procedury.

    Wiadomość wyedytowana przez autora 17 listopada 2019, 10:22

    -MedArt Poznań
    -wiek 37 lat
    -AMH -2,22
    -dwie laparotomie
    -niedroznosc jajowodów
    -endometriozy brak???
    -kariotypy+trombofilia -ok
    -mutacja MTHFR
    -I procedura - wrzesień 2018 - 4 zarodki
    -problem z endometrium
    -I transfer dwóch blastek - marzec 2019 - cb
    -II transfer sierpień 2019 - nieudany
    -III transfer luty 2020 - nieudany
    -II procedura-kwiecień?
    -operacja?😕-lipiec
‹‹ 188 189 190 191 192 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Zespół Policystycznych Jajników – objawy PCOS, leczenie podczas starania o dziecko

Zespół Policystycznych Jajników również znane jako PCOS lub Policystyczne Jajniki, to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Jakie są objawy PCOS? Jak wygląda proces diagnozy i leczenia? I najważniejsze jak PCOS wpływa na płodność i starania o dziecko. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ

6 składników, które mogą wesprzeć Twoją płodność i zwiększyć szanse na zajście w ciążę!

Dowiedz się, które składniki są ważne i istotne w kontekście płodności. Jakie produkty mogą zwiększać szanse na zajście w ciążę i tym samym przyśpieszać starania o dziecko? Poznaj proste i sprawdzone przepisy na zastosowanie 6 składników wspierających płodność!

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)