plemniczka, staraczka i tyśka
-
WIADOMOŚĆ
-
a u mnie ja czekam w tej chwili na owulacje żeby zacząć starania mam tylko nadzieje że mój m. w trakcie owulacji nie będzie musiał wyjechać na parę dni bo wtedy się wścieknę. A na razie walczę z hormonami po leku. no i temp mam jakąś dziwna w tym cyklu.
Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 listopada 2012, 18:00
W kazdych aspektach mojego zycia ponioslam poraszke -
nick nieaktualny
-
ooo proszę nowa staraczka? lola a czy masz coś za złe że ktoś pisze cześć? my też tak często robimy, myślimy że będziemy mieć czas a się okazuje że coś nam wypada i w końcu zostaje cześc a potem po jakims czasie dopiero znów się odzywamy
she, gadgeta lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualnyCzesc dziewczyny. Moge dołączyc? Póki co jestem zielona z wykresami wiec tylko popatrze jak wy to robicie i być moze sama sie zdecyduje.
Podczytuje was od pewnego czasu. Bardzo fajny topik.
Zośia jutro testujesz, więc powodzenia. Będe trzymać kciuki za Ciebie jutro.zosia-ktosia, klamka, gadgeta lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualnyzosia-ktosia wrote:ooo proszę nowa staraczka? lola a czy masz coś za złe że ktoś pisze cześć? my też tak często robimy, myślimy że będziemy mieć czas a się okazuje że coś nam wypada i w końcu zostaje cześc a potem po jakims czasie dopiero znów się odzywamy
Jeżeli ktoś to robi tak jak sandra czyli wpada i tylko zostawia swoje czesc i nic więcej to po pewnym czasie naprawde zaczyna być irytujące. Acha Sandra jeszcze lubi słowo ze znowu nikogo nie ma -
nick nieaktualnySandraa wrote:hej Zosiu:)
Teraz to chyba na sam początek rozprawki będę pisać żeby nikomu nie przeszkadzało:)
Boże a kiedy ja ostatnio napisałam samo cześć heh. A w sumie nie będę się tłumaczyć
No i tak własnie zaczyna sie gadke na forum a nie samo słowo cześc i nie wiem na co czekasz dalej.Na doping? Zobacz że tylko ty tak robisz tu na forum. -
nick nieaktualny
-