X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Początkujące:)
Odpowiedz

Początkujące:)

Oceń ten wątek:
  • Morwa Autorytet
    Postów: 16937 26804

    Wysłany: 20 września 2014, 10:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 kwietnia 2016, 20:40

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 września 2014, 10:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja testy dopiero zacznę stosować, nie mam żadnego doświadczenia, więc nie pomogę...

  • Morwa Autorytet
    Postów: 16937 26804

    Wysłany: 20 września 2014, 11:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 kwietnia 2016, 20:40

  • Truskaweczka250 Autorytet
    Postów: 1574 1225

    Wysłany: 20 września 2014, 11:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witaj Morwa :D my tez się staramy o pierwsze nie nastawiam sie zbytnio ale okaże się to za kilka dni jak przyjdzie @...

    25.png
    https://www.maluchy.pl/li-73052.png
    Mili <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 września 2014, 13:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Morwa, jak nie wiesz kiedy masz owulację, to bezpieczniej możesz brać wiesiołek np do 12 dnia cyklu. Ja tak robiłam, bo sama nie wiedziałam kiedy owulację mam

  • Jagah Autorytet
    Postów: 1568 2205

    Wysłany: 20 września 2014, 13:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jestem super podekscytowana! :D
    Kilka dni temu Ovu zaznaczylo mi, ze owulacja byla 9dc! SZOK! Jak moglam to przegapic?!W srode rano zdecydowanie czulam bol jajnika. Obserwacja siebie to najlepsza metoda! Dzis pojawil sie piekny rozciagliwy i troche wodnisty sluz. Zrobilam test w szklance wody, nie rozwala sie, nie tonie, tylko cudownie dryfuje :))) No i test owulacyjny wyszedl pozytywnie! :)) Pierwszy poranny: jedna ciemna, druga duzo jasniejsza. Kolejny w poludnie: widoczne juz sa bardzo dobrze dwie kreseczki.