Pomagamy,wspieramy i czekamy na dzidziusia
-
WIADOMOŚĆ
-
Mizelko nie zazdroszczę...u nas ta zabawa była przez orkiestre organizowana i symbolicznie po 1-2 zł.miało być a ludzie po 50zł rzucali! I nikt nic nie komentował tylko się cieszył że może z nami zatańczyć...
Oh jak mnie muli ...:p -
nick nieaktualny
-
Zmiana planów zmiana
Działka upatrzona, we wtorek rozmowa w banku ale nie będzie problemu bo zdolnośc kredytowa jest dużo większa niz potrzebujemy
Projekt domu też wstępnie już wybrany
Okolica śliczna!
No to teraz się zacznie
Wybaczcie Kochane, że tak os obie tylko ale wpadam za każdym razem doslownie na chwilkę, postaram się później was nadrobić :*
P.S. Jestem już na liście uczniów szkoły fotograficznej
-
nick nieaktualnyRudasku super fryzura
i pasuje Ci !!!
Aga chętnie, ale padam już na twarzusiadłam i chyba nie dam rady już obiadu zrobić. hahaha, a nie wiem czy Mąż później na spacer jeszcze mnie nie wyciągnie
Livia gdzie ta działka? Pochwal się nocoś taka skryta
troszkę dłużej będziecie musieli poczekać na własny domek niż kupić gotowy, ale wartoile lat budowy przewidujecie? do tej pory zostaniecie tu gdzie teraz?
Sorki, że ta wypytuje, ale jestem ciekawa wiesz hah -
fajneee
szkoda ze mi by takie nie pasowały
livia ważne zeby załatwić, wiadomo że teraz duzo spraw jesti tak fajnie ze zdajesz chociaz relacje co tam działacie
miło się czyta
przedszkolanko no u nas to roznie dawali... ale nie musial tak tego skomentować -
nick nieaktualny
-