X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Postanowienie na 2016 - zajdę w upragnioną ciążę
Odpowiedz

Postanowienie na 2016 - zajdę w upragnioną ciążę

Oceń ten wątek:
  • Oreore Przyjaciółka
    Postów: 153 24

    Wysłany: 10 września 2016, 13:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jestem po ciąży pozamacicznej w lutym. Przeszłam już 3 cykle stymulowane clo, pregnyl, estrofem, luteina. I owulacji caly czas brak. Badalam amh-ok, fsh, lh. I tu wszystko dobrze. Prolatyna po obciążeniu za wysoka i biorę bromka. No ale owulacji caly czas brak. Dziś mnie coś tknelo i sprawdzilam glukoze po obciążeniu i testosteron. Wyniki są złe i to chyba wskazuje na indulinoodpornosc.
    Czy leki na to mogą pomóc w powrocie do owulacji. Przed operacją nie miałam takich problemów
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/3f03dc88058a.png

    07.02.2016 - Aniołek ciążą pozamaciczna 6 tydz.
    18.04.2016 -sonohsg - prawy jajowód uszkodzony, lewy udrożniony
    *problem męski morfologia 0%, defragmentacja 79%
    30.08.2017 - zaczynamy przygodę z in vitro (GRAVIDA)
    05.2018 - przenosiny do nOvum Warszawa
  • rosax3 Autorytet
    Postów: 5932 4348

    Wysłany: 10 września 2016, 13:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja od dzis nie odzywam sie do mojego. Kurwa jak on mnie wkurwia! Ladna pogoda, przepiekna. Cieplutko fajniutko! W domu jest masa do sprzatania. Trzeba umyc podlogi posciele przebrac i wyprac kuze powycierac... Caly tydz tego nie zrobil bo w weekend zrobi i co?! Wcziraj kurwa do tej suki jebanej szanownej mamusi pojechal zywoploty podcinac, a dzis kurwa do vrata pojechal scinac.. I za damski chuj kurwa. Bo po co byc z rodzina i wspolnie sprzatac jak kurwa braciszek wazniejszy.. A jak ich o cos poprosic to kurwa zawsze odmowa.. Suka nie mogla zostac z synem mi na 20 min doslownie bo moj tato jechal z pracy i by go odebral od razu to nie moze bo to nie jej zajecie. suka jebana... I jeszcze taka smie mi mowic co i jak mam robic :/ wredne kurwisko! Faceta z neta poderwala a pozniej po nocach dzwonila do mojego ze ten faxet jej chuje wysyla w wiadomosciach i jak se wali na jej widok :/ stara glupia prukwa..faceta z neta w 1 dzien od razu do domu zapeosila... Nie znajac giscia :/

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 września 2016, 13:41

    l22n8rib255dd6pr.png
    07.11.2012 Julian
    Aniolki 13.08.2013 [*]11tc, 04.01.2016 [*]8tc cp,19.03.2016 [*]4+5tc, 22.05.2016 [*]4+6tc cp
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 września 2016, 13:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny, od dziś piję herbatkę z dong quai jest ohydna :D

  • rosax3 Autorytet
    Postów: 5932 4348

    Wysłany: 10 września 2016, 13:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No ja pierdole! Nie lubie ich w ogole ani tej ćmaty ani jego brata. No nikogo kurwa z jego rodziny.. On kuzwa dla wszystkich musi miec czas a oni czas dla niego to maja tylko jak nam dupe obrabiaja.. Inaczej zadnej pomocy od nich...

    l22n8rib255dd6pr.png
    07.11.2012 Julian
    Aniolki 13.08.2013 [*]11tc, 04.01.2016 [*]8tc cp,19.03.2016 [*]4+5tc, 22.05.2016 [*]4+6tc cp
  • Ukija Autorytet
    Postów: 2804 1925

    Wysłany: 10 września 2016, 13:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rosa spokojnie. Myśl o fasolce :P nie ma co się denerwować :)

    Nadzieja1988! lubi tę wiadomość

    "Najlepiej nie planuj nic. Nie przewiduj tysiąca możliwości. Daruj sobie myślenie o tym co będzie. Bo wiesz co? Od życia i tak dostaniesz to, czego akurat się nie spodziewasz."

    "Zwycięstwo sprzyja wysiłkowi!"
  • rosax3 Autorytet
    Postów: 5932 4348

    Wysłany: 10 września 2016, 15:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ahhh ukija ja juz slpw co do jego rpdziny nie mam... Na kazdym kroku kurwa zebraja o pomoc.. Ilez mozna?! Juz dluuugo odmawial i znow mu sie cis poprzestawialo...
    Ale tak. Moja fasolika najwazniejsza.
    Zostalo 5 dni by mi piwirdziala czy jest <3 a 3 tygodnie by ja uslyszec na usg <3 o niczym innym nie chce myslec.

    l22n8rib255dd6pr.png
    07.11.2012 Julian
    Aniolki 13.08.2013 [*]11tc, 04.01.2016 [*]8tc cp,19.03.2016 [*]4+5tc, 22.05.2016 [*]4+6tc cp
  • rosax3 Autorytet
    Postów: 5932 4348

    Wysłany: 10 września 2016, 16:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I dupa.
    Rosa sie ugiela..
    Teraz tyljo pozostaje pytanie czy to cos co zobaczylam sie sciemni czy bedzie tak jak wczesniej.. Cien chwilowy..
    Ja pierdziele! 5 dni tylko. Tylko 5 dni i co?! jaka ja glupia... :( po co je zamowilam?!?!
    Jutro z ranca powtorze jak bedzie taka sama albo w ogole znaczy ze testy te allegrowe sa do dupy a nie do ciazy ;D i obiecuje ze zatestuje dopiero 15!
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/be0ded93a25e.jpg

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 września 2016, 16:14

    zFolwarku, Nadzieja1988! lubią tę wiadomość

    l22n8rib255dd6pr.png
    07.11.2012 Julian
    Aniolki 13.08.2013 [*]11tc, 04.01.2016 [*]8tc cp,19.03.2016 [*]4+5tc, 22.05.2016 [*]4+6tc cp
  • Oreore Przyjaciółka
    Postów: 153 24

    Wysłany: 10 września 2016, 16:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rosa ja widzę cień:)

    Nadzieja1988! lubi tę wiadomość

    07.02.2016 - Aniołek ciążą pozamaciczna 6 tydz.
    18.04.2016 -sonohsg - prawy jajowód uszkodzony, lewy udrożniony
    *problem męski morfologia 0%, defragmentacja 79%
    30.08.2017 - zaczynamy przygodę z in vitro (GRAVIDA)
    05.2018 - przenosiny do nOvum Warszawa
  • rosax3 Autorytet
    Postów: 5932 4348

    Wysłany: 10 września 2016, 16:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ore ja czesto cienie mniewam. Kurde a tak dobrze mi juz szlo. Po co ja zatestowalam?! Glupia jestem...

    l22n8rib255dd6pr.png
    07.11.2012 Julian
    Aniolki 13.08.2013 [*]11tc, 04.01.2016 [*]8tc cp,19.03.2016 [*]4+5tc, 22.05.2016 [*]4+6tc cp
  • Oreore Przyjaciółka
    Postów: 153 24

    Wysłany: 10 września 2016, 17:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie denerwuj się może to właśnie TEN cień

    07.02.2016 - Aniołek ciążą pozamaciczna 6 tydz.
    18.04.2016 -sonohsg - prawy jajowód uszkodzony, lewy udrożniony
    *problem męski morfologia 0%, defragmentacja 79%
    30.08.2017 - zaczynamy przygodę z in vitro (GRAVIDA)
    05.2018 - przenosiny do nOvum Warszawa
  • Mamuśka2017 Autorytet
    Postów: 923 637

    Wysłany: 10 września 2016, 17:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rosax, może się udało, oby :) Trzymam kciuki :)

    Ja już wróciłam do domu :) Miałam jechać z mężem na nockę na ryby, ale źle się czuję niestety i odpuściłam :/

    w4sqpc0z3is213tz.png
  • rosax3 Autorytet
    Postów: 5932 4348

    Wysłany: 10 września 2016, 17:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Co u MMM!? Wie ktos? Rozpakowala sie juz?


    Ah ja tym cieniom nie wieze juz.. Zaluje ze go zrobilam bo aby ttylko mysle teraz...

    l22n8rib255dd6pr.png
    07.11.2012 Julian
    Aniolki 13.08.2013 [*]11tc, 04.01.2016 [*]8tc cp,19.03.2016 [*]4+5tc, 22.05.2016 [*]4+6tc cp
  • rosax3 Autorytet
    Postów: 5932 4348

    Wysłany: 10 września 2016, 17:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mamuska ja wlasnie jadlam rybki, tata wczoraj nalowil ;)
    Od czego zle sie czujesz? Cos cie lapie?

    l22n8rib255dd6pr.png
    07.11.2012 Julian
    Aniolki 13.08.2013 [*]11tc, 04.01.2016 [*]8tc cp,19.03.2016 [*]4+5tc, 22.05.2016 [*]4+6tc cp
  • Mamuśka2017 Autorytet
    Postów: 923 637

    Wysłany: 10 września 2016, 17:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    3 tydzień coś mnie męczy. Najpierw gardło drapało, ale przeszło. Potem kaszel, byłam u lekarza i dostałam leki. Bez antybiotyku bo obie z lekarką stwierdziłyśmy, że bez sensu id razu antybiotyk dawać. Dzisiaj zbudziłam się z zawalonymi zatokami, bo tak mnie boli nos i policzki, że szkoda mówić. Trochę mój błąd bo mogłam od razu te 2,5 tygodnia temu zacząć brać leki,ale powiem szczerze - bałam się. To było już po owulacji , a wielu tych leków na przeziębienie nie można brać w ciąży zwłaszcza na początku. No nic, trudno, może przejdzie :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 września 2016, 17:39

    w4sqpc0z3is213tz.png
  • Marta 267 Ekspertka
    Postów: 153 235

    Wysłany: 10 września 2016, 17:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    rosax3 wrote:
    I dupa.
    Rosa sie ugiela..
    Teraz tyljo pozostaje pytanie czy to cos co zobaczylam sie sciemni czy bedzie tak jak wczesniej.. Cien chwilowy..
    Ja pierdziele! 5 dni tylko. Tylko 5 dni i co?! jaka ja glupia... :( po co je zamowilam?!?!
    Jutro z ranca powtorze jak bedzie taka sama albo w ogole znaczy ze testy te allegrowe sa do dupy a nie do ciazy ;D i obiecuje ze zatestuje dopiero 15!
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/be0ded93a25e.jpg

    Rosax widać drugą czerwoną kreskę:) u mnie tez pokazywaly najpierw te z internetu blada rozowa kreske, a kupilam apteczny i kazdego dnia byla coraz bardziej wyrazna:)

    Marta 267
  • rosax3 Autorytet
    Postów: 5932 4348

    Wysłany: 10 września 2016, 18:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mamuśka2017 wrote:
    3 tydzień coś mnie męczy. Najpierw gardło drapało, ale przeszło. Potem kaszel, byłam u lekarza i dostałam leki. Bez antybiotyku bo obie z lekarką stwierdziłyśmy, że bez sensu id razu antybiotyk dawać. Dzisiaj zbudziłam się z zawalonymi zatokami, bo tak mnie boli nos i policzki, że szkoda mówić. Trochę mój błąd bo mogłam od razu te 2,5 tygodnia temu zacząć brać leki,ale powiem szczerze - bałam się. To było już po owulacji , a wielu tych leków na przeziębienie nie można brać w ciąży zwłaszcza na początku. No nic, trudno, może przejdzie :)
    Biedna Ty :(

    l22n8rib255dd6pr.png
    07.11.2012 Julian
    Aniolki 13.08.2013 [*]11tc, 04.01.2016 [*]8tc cp,19.03.2016 [*]4+5tc, 22.05.2016 [*]4+6tc cp
  • rosax3 Autorytet
    Postów: 5932 4348

    Wysłany: 10 września 2016, 18:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marta 267 wrote:
    Rosax widać drugą czerwoną kreskę:) u mnie tez pokazywaly najpierw te z internetu blada rozowa kreske, a kupilam apteczny i kazdego dnia byla coraz bardziej wyrazna:)
    Tylko ze u mnie czesto widac jakies cienie.. Fakt ta jest roziwa na zywo ale tak czy siak jest tylko cieniem..

    l22n8rib255dd6pr.png
    07.11.2012 Julian
    Aniolki 13.08.2013 [*]11tc, 04.01.2016 [*]8tc cp,19.03.2016 [*]4+5tc, 22.05.2016 [*]4+6tc cp
  • zFolwarku Autorytet
    Postów: 988 641

    Wysłany: 10 września 2016, 18:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    rosax3 wrote:
    I dupa.
    Rosa sie ugiela..
    Teraz tyljo pozostaje pytanie czy to cos co zobaczylam sie sciemni czy bedzie tak jak wczesniej.. Cien chwilowy..
    Ja pierdziele! 5 dni tylko. Tylko 5 dni i co?! jaka ja glupia... :( po co je zamowilam?!?!
    Jutro z ranca powtorze jak bedzie taka sama albo w ogole znaczy ze testy te allegrowe sa do dupy a nie do ciazy ;D i obiecuje ze zatestuje dopiero 15!
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/be0ded93a25e.jpg
    Nooo cień jest. Trzymam kciuki! I oby oby! :) wiedziałam ze nie wytrzymasz! ;)

    zpbny2v462noyt78.png
    gg64krhmfrbcubj1.png
  • rosax3 Autorytet
    Postów: 5932 4348

    Wysłany: 10 września 2016, 18:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja bylam pewna ze mi sie uda. A ten cizl musial mnie dzis wkurzyc :/ wszystko jego wina!

    l22n8rib255dd6pr.png
    07.11.2012 Julian
    Aniolki 13.08.2013 [*]11tc, 04.01.2016 [*]8tc cp,19.03.2016 [*]4+5tc, 22.05.2016 [*]4+6tc cp
  • zFolwarku Autorytet
    Postów: 988 641

    Wysłany: 10 września 2016, 18:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ukija to chyba burza w szklance wody u Was zatem skoro dałaś się udobruchac frytkami! ;) :) :D

    zpbny2v462noyt78.png
    gg64krhmfrbcubj1.png
‹‹ 922 923 924 925 926 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Objawy ciąży i testy ciążowe – co powinnaś wiedzieć?

Czy to nietypowe zachcianki, czy zmiany nastroju zwiastują nowy etap w Twoim życiu? Poznaj kluczowe objawy ciąży oraz najpopularniejsze testy ciążowe, które rozwieją Twoje wątpliwości i pozwolą odkryć, czy naprawdę zostaniesz mamą. Podajemy ważne informacje! Sprawdź!

CZYTAJ WIĘCEJ

Koronawirus a problemy z płodnością - o emocjach w obliczu pandemii

Pandemia koronawirusa szczególnie mocno uderza w pary starające się o dziecko lub zmagające się z niepłodnością. Jak radzić sobie z emocjami w tym trudnym czasie? Na czym skupić swoją energię i uwagę? Jak obecny czas może przysłużyć się płodności? Czy z obecnej sytuacji można wyciągnąć dobrą lekcję? O tym wszystkim opowiada doświadczona psycholog, każdego dnia wspierająca pary w drodze do rodzicielstwa - Justyna Kuczmierowska. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Odstawienie tabletek antykoncepcyjnych a zajście w ciążę

Bierzesz tabletki antykoncepcyjne i czujesz, że przyszedł czas na odstawienie tabeletek, bo chciałabyś już zajść w ciążę? Podobnie jak w przypadku przyjmowania tabletek, odstawienie ich także musi być świadomym działaniem. Zanim podejmiesz taką decyzję, warto dowiedzieć się, jakie mogą być ewentualne objawy odstawienia tabletek antykoncepcyjnych. Jak cały proces wpływa na organizm kobiety? Czy przyczynia się ona do komplikacji związanych z zajściem w ciążę? Odpowiadamy!  

CZYTAJ WIĘCEJ