Dni dla Płodności   

Specjalnie dla Ciebie - wiosenny powiew nadziei 
Umów się na pierwszą wizytę u lekarza specjalisty za 1zł.
Zapisy do 22 marca   
Sprawdź!
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Powakacyjne niespodzianki, czyli wrześniowe testowanie 2016
Odpowiedz

Powakacyjne niespodzianki, czyli wrześniowe testowanie 2016

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

Wysłany: 2 września 2016, 21:01

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny,
    mój pierworodny ma za sobą 2 dzień w przedszkolu. Ryk kwik i błaganie... ale tylko rano, bo później nie chce wyjść.
    Ale jak słucham tych opowieści to zakwasu mam w brzuchu :) dziś np opowiadał i jak to koleżanka Maja robiła siku na pisuar... Sama jestem nauczycielem, ale jakoś szczęśliwie bez takich przygód ;)

Bibi1 lubi tę wiadomość

• Bibi1 Przyjaciółka

Wysłany: 2 września 2016, 21:04

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Powiem Wam że pół roku od porodu kilka dni( 2,3 ) prze@ mam plamienia i to zapewne jest niedobór progesteronu. Przed porodem tych plamien nigdy nie mialam.
    Teraz od tego cyklu zaraz po owu mam brac duphaston 2x dziennie.

mhsvk6nlfe0svswh.png
  • nick nieaktualny

Wysłany: 2 września 2016, 21:08

Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja konsultowałam o z dwoma lekarzami i podobno niedoboru nie mam a te plamienia są teraz..

• Bibi1 Przyjaciółka

Wysłany: 2 września 2016, 21:12

Cytuj  /     /  Zgłoś
    SusannaDean wrote:
    ja konsultowałam o z dwoma lekarzami i podobno niedoboru nie mam a te plamienia są teraz..
    a robiłaś badania? bo chyba można jakieś zrobić?
    w zasadzie ty masz za szybko te plamienia na niedobor raczej
    ja stawiam ze to zagniezdzenie u Ciebie :)

mhsvk6nlfe0svswh.png
  • nick nieaktualny

Wysłany: 2 września 2016, 21:18

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak, poziom progesteronu 3 dnia cyklu a potem 7 dpo :) wszystko w normach
    raczej przed okresem nigdy nie mam, jak juz coś to w czas owulacji coś miewam nieraz