Powakacyjne niespodzianki, czyli wrześniowe testowanie 2016
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyHej dziewczyny,
mój pierworodny ma za sobą 2 dzień w przedszkolu. Ryk kwik i błaganie... ale tylko rano, bo później nie chce wyjść.
Ale jak słucham tych opowieści to zakwasu mam w brzuchu dziś np opowiadał i jak to koleżanka Maja robiła siku na pisuar... Sama jestem nauczycielem, ale jakoś szczęśliwie bez takich przygódBibi1 lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
SusannaDean wrote:ja konsultowałam o z dwoma lekarzami i podobno niedoboru nie mam a te plamienia są teraz..
w zasadzie ty masz za szybko te plamienia na niedobor raczej
ja stawiam ze to zagniezdzenie u Ciebie -
nick nieaktualny
-
Morwa wrote:Bardzo możliwe, że kolejny ,który byś działaj zrobiła był by pozytywny , ja tak często mam dlatego jak widzę taki test jak Twój to zaczynam polowanie także działaj
Zrobię za godzinę, bo wypiłam jakiś czas temu szklankę soku. ( Tak mnie suszy, ale trzeba się poświęcić Jutro poprawię, bo dziś już mąż nieżywy, poza tym - on nie lubi codziennie, twierdzi, że armia nie zdąży się naprodukować i że będą same sierotki
-
nick nieaktualny
-
No właśnie...też mu to mówiłam ale może tego nie rozumie i obawia się, że będą jakieś słabsze, co później wpłynie na potomka Pozostaje mi co drugi dzień, a jak ma być i to jak będzie Tobie się udało w dniu owu ? Bo coś mi się wydaje, że strzeliliście w 10...
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyw najądrzach są magazynowane dojrzałe i w chwili wytrysku , i to nawet codziennego, większość jest już dojrzała. Nie zalecają codziennego mężczyznom z małą liczbą plemników w nasieniu, ale jak ktoś ma przykładowo, jak mój m 160 mln w ml, to nie sądze aby codziennie było niewskazane...tym bardziej bo będą żywsze i szybsze
-