Forum Starając się - ogólne Powakacyjne niespodzianki, czyli wrześniowe testowanie 2016
Odpowiedz

Powakacyjne niespodzianki, czyli wrześniowe testowanie 2016

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 września 2016, 15:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KarolaFasola wrote:
    A mnie chyba bierze jakies chorobsko :(
    Glowa boli, troche jakby kosci czy miesnie i spac sie chce :(
    Sorry właśnie cyckiem polubiłam Twoją wiadomość ;) nie lubię nic a nic!

  • KarolaFasola Autorytet
    Postów: 572 290

    Wysłany: 6 września 2016, 15:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    _Abby_ wrote:
    Sorry właśnie cyckiem polubiłam Twoją wiadomość ;) nie lubię nic a nic!

    Abby "<3" hehe

    16udgov3pp3xggo2.png
    Marcysia i Julek <3 <3 22.08.2017.-1780g 43cm, 1550g 42cm


    26tyg+0dni ok. 780g 770g
    27tyg+4dni ok. 950g 970g
    29tyg+5dni ok.1100g
    31tyg+6dni ok.1300g(ch) 1500g(d)





    10.10.2014. Aniołek 11 tc [*]
  • aaagaaa89 Ekspertka
    Postów: 216 102

    Wysłany: 6 września 2016, 16:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czy te " bóle miesiaczkowe " po owulacji, nie zwiastuja czasami jakichś nieprawidłowości??

    c55frjjgoufy31i7.png
  • Kim8 Przyjaciółka
    Postów: 82 79

    Wysłany: 6 września 2016, 16:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mojej małpie rzucę banana :D Zdecydowanie

    VillemoVilo, melmarmis lubią tę wiadomość

    29cda20ec1493d2d93727d3e4822e8a0.png
  • Marmurkowa Autorytet
    Postów: 515 224

    Wysłany: 6 września 2016, 16:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Abby to jaki Ty rozmiar nosisz? ;)

    Sandri mam nadzieję ze te dresy to przezornie kupiłaś większe na ciążunię :)
    Super to wypoczęłaś :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 września 2016, 16:39

  • Mamuśka2017 Autorytet
    Postów: 923 637

    Wysłany: 6 września 2016, 17:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Susanna, życzę Tobie, by to jednak nie była @ :)

    w4sqpc0z3is213tz.png
  • sandri_1 Autorytet
    Postów: 762 295

    Wysłany: 6 września 2016, 18:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurde, Marmurkowa nie wzielam tego pod uwage.... Ale troszkę pochodzę zanim mi brzuch urośnie. Martwi mnie to ze dostalam tam zapalenia cewki moczowej. Jeszcze do dzis jestem na furaginie. Jutro juz odstawiam na wszelki wypadek. Ja chyba zatestuje przed terminem...

    w4sqs65ge24sefoo.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 września 2016, 19:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marmurkowa wrote:
    Abby to jaki Ty rozmiar nosisz? ;)

    Sandri mam nadzieję ze te dresy to przezornie kupiłaś większe na ciążunię :)
    Super to wypoczęłaś :)
    85I :D i często telefon w stanik wkładam :D

  • zFolwarku Autorytet
    Postów: 988 641

    Wysłany: 6 września 2016, 19:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pianistka wrote:
    Bobas, niestety bez monitoringu. a z oczkami? mała wciąż zezuje, a pediatra jak sprawdził oczka światełkiem to nie był pewien czy prawidłowo reagują. Ale lepiej sprawdzić, mam nadzieję, że będzie ok :(

    Pianistka Twoja Corka ma prawo zezowac do ROKU. Roznie miesnie sie ukladaja i stabilizuja. Bez stresu! Absolutnie <3

    zpbny2v462noyt78.png
    gg64krhmfrbcubj1.png
  • zFolwarku Autorytet
    Postów: 988 641

    Wysłany: 6 września 2016, 19:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    _Abby_ wrote:
    85I :D i często telefon w stanik wkładam :D

    Nieee, za blisko serca ten telefon...

    zpbny2v462noyt78.png
    gg64krhmfrbcubj1.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 września 2016, 20:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeszcze sie nie rozkrecila moja... Sluz rozowy byl jeszcze raz kropelka ale od tej 14-15 noe ma jeszcze @...hello malposzonie woz lub przewoz

  • KarolaFasola Autorytet
    Postów: 572 290

    Wysłany: 6 września 2016, 20:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Do jutra!
    Mam nadzieje ze rano jak wlącze OF to zobacze same dobre wiadomosci!<3<3

    an.kie.tyk lubi tę wiadomość

    16udgov3pp3xggo2.png
    Marcysia i Julek <3 <3 22.08.2017.-1780g 43cm, 1550g 42cm


    26tyg+0dni ok. 780g 770g
    27tyg+4dni ok. 950g 970g
    29tyg+5dni ok.1100g
    31tyg+6dni ok.1300g(ch) 1500g(d)





    10.10.2014. Aniołek 11 tc [*]
  • Mamuśka2017 Autorytet
    Postów: 923 637

    Wysłany: 6 września 2016, 20:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No właśnie Dziewczyny, przydałaby się jakaś miła informacja o kolejnej ciąży :)

    w4sqpc0z3is213tz.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 września 2016, 20:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak byc nie moze hehe , jestem tak zmeczona tyle w pracy roboty :( a tu jeszcze niezdzecydowany malpiszon

    Ej bo ja mam dzis 12 dzien po pozytywnym tescie owu czyli to nie musi byc 12 po owulacji... Tak mi przyszlo do glowy

  • Młoda19 Autorytet
    Postów: 670 297

    Wysłany: 6 września 2016, 20:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny jak myslicie, isc jutro do hina? Moj M mnie meczy zebym poszla i zebym chociaz sie dowiedziala czy fasolka sie dobrze zagniezdzila ale nie wiem czy go posluchac...

    [link=https://www.suwaczki.com/]xnw49n73fj0vc6bo.png[/link]
    Nasze serduszko Hania <3
  • Migracja Ekspertka
    Postów: 136 54

    Wysłany: 6 września 2016, 20:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja bym poszla dla świętego spokoju

    graphics-worms-675324.gif
    Aniołek 26.03.2013 [*]....
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 września 2016, 20:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja bym nie szła. Ewentualnie za tydzień żeby zobaczyć czy pęcherzyk jest w macicy. Nie wiem jaka masz betę ale jest bardzo wcześnie i lekarz może niczego nie zobaczyć.
    Ale zrób co Ci serce dyktuje :)

    zFolwarku, Marmurkowa, cookiemonsterka lubią tę wiadomość

  • Demsik Autorytet
    Postów: 1490 1680

    Wysłany: 6 września 2016, 20:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czytalam ze a usg widac cos przy becie 1000 conajmniej.ja wizyte mam 16.09. A teraz kicham prycham-odpornosc spadla i chwycilo przeziebienie.walcze z nim.
    Jutro chce widziec 2 kreski lub dwie ciazunie- wybor nalezy do was;)

    Demsik
    f2w3rjjg7nnlno08.png
    synek 6-lat- 07.03.2010- 21.10- 3320g,54cm
    hormony ok
    hsg- prawa strona niedrożna,badanie nasienia- ok
    staraliśmy się 6 lat i się udało;
  • zFolwarku Autorytet
    Postów: 988 641

    Wysłany: 6 września 2016, 20:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O co chodzi z lista testujacych i gdzie ona jest? Co z Matka zalozycielka watku? (Sorki ale nie moge znalezc a nie wiem o co kaman)

    zpbny2v462noyt78.png
    gg64krhmfrbcubj1.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 września 2016, 21:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie @ dzień wcześniej. Czy to zaburzenia owulacji jak ta lekarka mówiła? Nie mam wartościowej owu bo jest za późno i trzeba zastrzyk brać? Czemu w takim razie na ten zastrzyk kazała przyjść w 10 dc? Nie stosuje się wcześniej jakiś leków na to ? eh doradźcie mi bo osiwieje

‹‹ 164 165 166 167 168 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Torbiel na jajniku - przyczyny, objawy i leczenie

Torbiel na jajniku od czasu do czasu pojawia się u większości kobiet. Są to cysty lub pęcherzyki, które zazwyczaj wypełnione są płynem i które najczęściej samoistnie znikają. Dowiedz się jakie są objawy torbieli i czy mogą być przeszkodą w zajściu w ciążę? Kiedy należy je leczyć i z jakimi chorobami mogą współwystępować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

11 największych mitów dotyczących starania o dziecko, w które być może jeszcze wierzysz

Niektóre nieprawdziwe stwierdzenia przekazywane są z ust do ust tak długo, że bez zastanowienia w nie wierzymy. Przeczytaj jakie są największe mity na temat starania o dziecko i upewnij się, że „nie padłaś ich ofiarą”.

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z zajściem w ciążę - 13 niepokojących objawów

Czy problemy z zajściem w ciążę można przewidzieć? Przeczytaj listę 13 potencjalnych symptomów, którym powinnaś się bliżej przyjrzeć. Nieregularme miesiączki, obfite miesiączki, niskie libido czy utrata włosów - nie ignoruj tych i innych symptomów mogących świadczyć o zaburzeniach hormonalnych czy innych schorzeniach powodujących problemy z zajściem w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego