Forum Starając się - ogólne przeszkoda w zajsciu-słabe nasienie, babeczki łączmy sie i wspierajmy!!
Odpowiedz

przeszkoda w zajsciu-słabe nasienie, babeczki łączmy sie i wspierajmy!!

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 sierpnia 2014, 17:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej,postanowiłam założyć taki watek ponieważ tak naprawdę jest nas tu sporo z takim problemem, jednak jesteśmy rozsiane po różnych watkach a fajnie jest walczyc ze wsparciem innych osob borykajach sie z podobnym problemem,zapraszam :)

    Z., Maniuś, Mimbla, kita lubią tę wiadomość

  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8423

    Wysłany: 20 sierpnia 2014, 17:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jestem :)
    już nie takie słabe, ale nie też dobre, za miesiąc 3-cie badanko - bedzie dobrze.
    Większy problem jest z brakiem owulacji u mnie ...

    Ania1986 lubi tę wiadomość

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 sierpnia 2014, 17:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    XxMoniaXx wrote:
    jestem :)
    już nie takie słabe, ale nie też dobre, za miesiąc 3-cie badanko - bedzie dobrze.
    Większy problem jest z brakiem owulacji u mnie ...
    Monia a ty masz pcos? czy jakas inna przyczyna jest braku jajeczkowania?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 sierpnia 2014, 17:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam się i Ja ;)
    Słaba morfologia męża bo tylko 2%, aglutynacja na plus ..
    Plemników mamy dużo bo w ejakulacie 256 mln. Żywotność 87%, Ruch AB 75%

    A u Mnie brak owulacji( pierwsza owulacja była w ostatnim cyklu,dzięki CLO i Pregnyl ) , niedoczynność, PCO (niby)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 sierpnia 2014, 17:39

    Ania1986 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 sierpnia 2014, 17:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Lena! u nas tez morfologia 2% ale tez mała ilosc plemnikow noi ruch do bani:(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 sierpnia 2014, 17:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania1986 wrote:
    Hej Lena! u nas tez morfologia 2% ale tez mała ilosc plemnikow noi ruch do bani:(

    Aniu, kupiłaś mężowi jakieś witaminki ?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 sierpnia 2014, 17:45

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 sierpnia 2014, 17:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lena87 wrote:
    Aniu, kupiłaś mężowi jakieś witaminki ?
    tak bierze fertilman , witamine c 1000 i wit e 500+ porzucił: palenie, kapiele w wannie, słodycze, ciasne slipki, pije duzo napojow oshee z selenem, cynkiem itp jeszcze chciałam mu kupic orzechy brazilijskie ale 0,5 kg 50 zł ;/ w auchanie

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 sierpnia 2014, 17:48

    Z. lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 sierpnia 2014, 17:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania1986 wrote:
    tak bierze fertilman , witamine c 1000 i wit e 500+ porzucił: palenie, kapiele w wannie, słodycze, ciasne slipki, pije duzo napojow oshee z selenem, cynkiem itp jeszcze chciałam mu kupic orzechy brazilijskie ale 0,5 kg 50 zł ;/ w auchanie


    Mój ma podobny skład, bo L-karnityna, Koenzym z Wit.E , Maca, Olej Lniany, Wit.C 600 bądź 1000, Salfazin ..

    Co do orzechów , to w Intermarche widziałam małą paczuszkę Orzechów za 8 zł, bodajże jest tam 200g.

    Z. lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 sierpnia 2014, 18:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lena87 wrote:
    Mój ma podobny skład, bo L-karnityna, Koenzym z Wit.E , Maca, Olej Lniany, Wit.C 600 bądź 1000, Salfazin ..

    Co do orzechów , to w Intermarche widziałam małą paczuszkę Orzechów za 8 zł, bodajże jest tam 200g.
    o to dobrze wiedziec:) moj mace brał 3x1 w tabletkach i po 3 tyg stosowania dostal biegunki i 2 tyg go męczyła (w czasie tej biegunki był na badaniu, konsultowalam sie z Wolskim z noVum i on stwierdził ze jak najbardziej miało to wplyw na wynik nasienia)po zaprzestaniu brania macy biegunki ustały, a wiec mamy cicha nadzieje ze po miesiacu beda lepsze wyniki

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 sierpnia 2014, 18:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny ja też dopisuję się do wątku (morfologia @%, liczba 9 mln/ml). Dziś zakupiłam orzechy brazylijskie w Rosmanie 8,90 za 150 g

    Lena87, Ania1986, Z. lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 sierpnia 2014, 18:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aniu, Mój je Mace w proszku i jak na razie nie narzeka ;)
    Widocznie nie każdy może ten specyfik brać :)


    Cześć Paulla ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 sierpnia 2014, 18:07

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 sierpnia 2014, 18:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Lena :)
    Mój łyka mace w tabletkach 2 x dziennie.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 sierpnia 2014, 18:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Trzeba próbować wszystkiego ;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 sierpnia 2014, 18:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lena87 wrote:
    Aniu, Mój je Mace w proszku i jak na razie nie narzeka ;)
    Widocznie nie każdy może ten specyfik brać :)


    Cześć Paulla ;)
    ja moze za miesiac jesli nic sie nie poprawi kupie mace w proszku moze taka bedzie tolerował

    paaulla84 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 sierpnia 2014, 18:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    paaulla84 wrote:
    Cześć dziewczyny ja też dopisuję się do wątku (morfologia @%, liczba 9 mln/ml). Dziś zakupiłam orzechy brazylijskie w Rosmanie 8,90 za 150 g
    hej :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 sierpnia 2014, 18:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam nadzieję, że pomogą te wszystkie suplementy :D

    Z. lubi tę wiadomość

  • Z. Autorytet
    Postów: 2054 3725

    Wysłany: 20 sierpnia 2014, 18:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej ;)

    Sama myślałam o założeniu takiego wątku więc dopisue się i ja. U nas morfologia 1%. Plemników malo bo bodajze 22 mln w całym ejakulacie i mało ruchliwe.
    Karmie męża podobnym zestawem co Lena i mam ogromną nadzieję że to cos pomoże. Nibawem robimy drugie badanie.
    Wierzę że będzie to wątek który udowodnie że i ze słabymi parametrami nasienia da się zajść! ;)

    Pozdrawiam,
    Zetka ;)

    Maniuś, Lena87, paaulla84, Płatek szkarłatny lubią tę wiadomość

    Dwa bąbelki 👣
    06.2015
    03.2017
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 sierpnia 2014, 18:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Z. wrote:
    Hej ;)

    Sama myślałam o założeniu takiego wątku więc dopisue się i ja. U nas morfologia 1%. Plemników malo bo bodajze 22 mln w całym ejakulacie i mało ruchliwe.
    Karmie męża podobnym zestawem co Lena i mam ogromną nadzieję że to cos pomoże. Nibawem robimy drugie badanie.
    Wierzę że będzie to wątek który udowodnie że i ze słabymi parametrami nasienia da się zajść! ;)

    Pozdrawiam,
    Zetka ;)
    Witam Cie kochana, rowniez mam nadzieje ze bedziemy tym dobrym przykładem (zaciazonym mimo braku porzadnej armii)dla Tych par ktore dopiero sie zetkna z tym problemem:)

    Z., Lena87 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 sierpnia 2014, 18:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie wiem dziewczyny czy orientowałyście sie ale my po konsultacji w klinice invicta łapiemy sie na "cito" bez wymogu rocznego leczenia na ivf rzadowe, ale to dopiero jak wszystko inne tzn leczenie u m nie przyniesie skutku, tzn mamy do końca roku czas na poprawę, badania, leczenie a jak nie to od nowego roku zaczynamy procedurę właśnie w Invikcie.

    Lena87 lubi tę wiadomość

  • Z. Autorytet
    Postów: 2054 3725

    Wysłany: 20 sierpnia 2014, 19:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania1986 wrote:
    Nie wiem dziewczyny czy orientowałyście sie ale my po konsultacji w klinice invicta łapiemy sie na "cito" bez wymogu rocznego leczenia na ivf rzadowe, ale to dopiero jak wszystko inne tzn leczenie u m nie przyniesie skutku, tzn mamy do końca roku czas na poprawę, badania, leczenie a jak nie to od nowego roku zaczynamy procedurę właśnie w Invikcie.

    Ja się nie interesowałam invitro bo a) mam nadzieję że nie będzie mi to potrzebne b) metody wspomaganego rozrodu po prostu nie wchodzą u mnie w grę ;)

    Dwa bąbelki 👣
    06.2015
    03.2017
1 2 3 4 5 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

"Nie mogę zajść w drugą ciążę" - czym jest niepłodność wtórna?

Gdy wspomnienia z porodu zaczną blednąć, a pierworodny synek lub córeczka wyrosną z etapu pieluch i kaszek, pojawienie się myśli o dalszym powiększeniu rodziny najprawdopodobniej będzie tylko kwestią czasu. Niestety, nie każdej kobiecie udaje się zajść w ciążę po raz drugi. Dlaczego tak się dzieje? Czym jest niepłodność wtórna i jak sobie z nią radzić? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zaburzenia hormonalne - 8 najczęstszych objawów

Zaburzenia hormonalne - jakie są ich najczęstsze objawy? Które objawy powinny Cię skłonić do wizyty u lekarza i diagnostyki w kierunku zaburzeń hormonalnych? Jakie są najczęstsze przyczyny braku równowagi hormonalnej i jak wygląda leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

14 najczęstszych pytań o Zespół Policystycznych Jajników (PCOS)

Na PCOS, czyli Zespół Policystycznych Jajników może cierpieć nawet 10-15% kobiet w wieku rozrodczym. Czy PCOS jest groźną chorobą? Jakie są najczęstsze przyczny PCOS? Czy Zespół Policystycznych Jajników jest uleczalny? Poznaj odpowiedzi na 14 najczęstszych pytań o PCOS.  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego