Forum Starając się - ogólne Rocznik 1981. Jesteście Staraczki?
Odpowiedz

Rocznik 1981. Jesteście Staraczki?

Oceń ten wątek:
  • Veni Autorytet
    Postów: 437 199

    Wysłany: 31 października 2016, 10:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A mnie to ręce opadają, dziś zapewne szczyt owulacji a szanowny małżonek pojechał do pracy i wróci w piątek...Kurcze kolejny cykl do bani.

    Veni
    Morfologia 1%, niedrożny jajowód
    wrzesień 2018 I IVF ICSI
  • Karoluś81 Autorytet
    Postów: 1633 1988

    Wysłany: 31 października 2016, 11:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Veni współczuję. Bezsilność najgorsza, bo co możesz zrobić? Mieć nadzieję że weekend wystarczy. Tego życzę :-)

    Mnie niestety znowu zaczyna dopadać nadzieja, że może tym razem się udało... i tylko mnie denerwuje takie myślenie. Staram się wracać myślami do wizji krioterapii żeby się za mocno nie nakrecać. Kolejny tydzień totalnego świrowania emocjonalnego przede mną.

    Veni lubi tę wiadomość

  • bertha Autorytet
    Postów: 1630 1052

    Wysłany: 31 października 2016, 12:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolus, kciuki za ciebie!!
    Ja mam 13cs po poronieniu + 18cs na luzie przed = 31cs. Tez o pierwsze dzidzio.
    Nie wiem jak interpretować aktualny cykl po laparo. Wydawało mi sie ze w dzien przed laparo była owu. Ale skoro ingerowali operacyjnie to pewnie ciałko żółte poszło do śmieci wiec progesteron sie nie wytwarzał. Mysle sobie czy w związku z tym kolejny pecherzyk nie zaczął dojrzewać, bo tydzień po laparo miałam duzo śluzu rozciagliwego i temp spadła. Myślałam ze mam owu, nawet zaciągnęłam m do przytulanek, ale temp mi nie rosnie.. i nie wiem kiedy teraz @ przyjdzie, czy moze jesli progesteron nie zaczął sie wytwarzać to nie zacznie spadać wiec nie zacznie sie złuszczanie endometrium = @ i bede czekała wieczność..
    No ciekawa jestem ile bede czekać.

    https://www.facebook.com/akupunkturaBertha/
    Rocznik 81, 0 dzieci, 1 aniołek, starania od 2014
    Immuno-agresywna, MTHFR A i C, pai1 - hetero, plemniki lepkość ++ i 0% msome w 1gr.
    2xiui, 3xivf (2 zarodki)
  • Karoluś81 Autorytet
    Postów: 1633 1988

    Wysłany: 31 października 2016, 12:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bertha chyba musisz poczekać na następny cykl. Ten faktycznie nietypowy, ale zważywszy na zabieg to nic dziwnego. Widzę że silna z Ciebie kobieta. Niech się szybko uda :-)

  • Papierówka Autorytet
    Postów: 586 688

    Wysłany: 31 października 2016, 12:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No u mnie nowy cykl :) Dziękuję, że o mnie pamiętacie i dopytujecie, to bardzo miłe :*
    Pojutrze idę do endokrynologa, udało mi się zarejestrować :)

    <3 37+0tc 09.10.2020..... córeczka Kornelka - witaj! <3
    [*] 4tc ciąża biochemiczna 11.2019
    [*] 5tc ciąża biochemiczna 09.2019
    <3 37+1 tc synek Oliwierek 13.10.2018 - witaj! <3
    [*] 12 tc puste jajo 02.08.2017
    [*] 17 tc synek Ignaś 28.02.2017
  • Veni Autorytet
    Postów: 437 199

    Wysłany: 31 października 2016, 13:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A teraz mam pytanie z innej beczki? Czy wiecie jaki jest najlepszy czas na współżycie w dniach płodnych? Bo ja wczoraj wyczytałam gdzieś, że najlepszy moment ( przy jednorazowych próbach) to dwa dni przed owulacją. I tak się zastanawiam dlaczego?

    Veni
    Morfologia 1%, niedrożny jajowód
    wrzesień 2018 I IVF ICSI
  • Annie1981 Autorytet
    Postów: 7025 6657

    Wysłany: 31 października 2016, 14:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolus81. Rozumiem Cie doskonale. Ja tez sie staram o pierwsze i tez uwazam, ze czas mi ucieka. Dlatego na grudzien jestem juz zapisana do lekarza. Mam nadzieje, ze dostane jakies skierowania na badania. Nie chce czekac roku zanim zaczne.
    Nie dziwie Ci sie, ze masz duza nadzieje. Tempka pieknie skoczyla :) Trzymamy kciuki, tylko pamietaj zeby sie za bardzo nie nakrecac ;)

    Papierowka. Przykro mi, ale widze, ze dzialasz dalej. Fajnie, ze umolwilas sie do lekarza :)

    Veni. Ciekawa ta teoria. Tylko tak sobie mysle, ze jak ktos ma slaby sluz to plemniki moga nie przezyc.
    U mnie z tym kiepsko, wiec dzialam codziennie w okolicach owu.

    Karoluś81 lubi tę wiadomość

    wk6Yp1.png
    WWOcp1.png

    💔Aniołek 03.03.2020 - 7 tc💔
  • Kajka81 Autorytet
    Postów: 353 220

    Wysłany: 31 października 2016, 15:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ech, Dziewczyny,
    U mnie beta spadła, czekam na jej całkowity spadek i wracam na pole bitwy. Poniekąd się tego spodziewałam.

    Co dziwne - zeszło ze mnie całe to napięcie, które towarzyszyło mi w ostatnich dniach i czuję się lepiej. Dobrze, że teraz, a nie w późniejszych tygodniach (naprawdę jest to szczęście w nieszczęściu).

    Kontynuuję obserwację metodą Craightona i wracam do wsuwania tony supli.

    Pozdrawiam Was Wszystkie.

    bl9cdf9hkw0u9qp5.png

    ug37zbmhqu79tb2c.png
  • Veni Autorytet
    Postów: 437 199

    Wysłany: 31 października 2016, 18:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kajka, domyslam się tylko, co mozesz czuć. Podziwiam podejscie, bo ja bym chyba oszalała...A może własnie nie? Nie wiem, nigdy nie była w ciązy, wiec mogę tylko gdybać. Trzymam kciuki cokolwiek sie nie wydarzy!
    Annie - no właśnie, też sobie tak myślę, że dziwne to trochę, ja zawsze myślałam, że najlepiej się wstrzelić w dzień owulacji. Niestety moja sytuacja nie jest taka rożowa, bo męża często nie ma, w zasadzie więcej go nie ma jak jest, więc cięzko mi się wstrzelić i to tylko poteguje jeszcze problemy z niepłodnością i moją i jego. Ale generalnie dopiero odkąd pojawiłam się na ovu to zaczynam być mądrzejsza;)
    Miłego wieczorku Wszystkim:)

    Veni
    Morfologia 1%, niedrożny jajowód
    wrzesień 2018 I IVF ICSI
  • bertha Autorytet
    Postów: 1630 1052

    Wysłany: 31 października 2016, 19:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kajka :(:( ale mi przykro... trzymaj sie i do boju!

    https://www.facebook.com/akupunkturaBertha/
    Rocznik 81, 0 dzieci, 1 aniołek, starania od 2014
    Immuno-agresywna, MTHFR A i C, pai1 - hetero, plemniki lepkość ++ i 0% msome w 1gr.
    2xiui, 3xivf (2 zarodki)
  • Annie1981 Autorytet
    Postów: 7025 6657

    Wysłany: 31 października 2016, 21:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chyba mi post wcięło, to jeszcze raz.

    Kajka81. Trzymaj się kochana.

    Veni. Rozumiem Twoją frustrację związaną z wyjazdami męża. Na pocieszenie dodam, że nigdy nic nie wiadomo. My codziennie się przytulamy w okolicach owu a ciąży i tak nie ma ;)

    wk6Yp1.png
    WWOcp1.png

    💔Aniołek 03.03.2020 - 7 tc💔
  • Papierówka Autorytet
    Postów: 586 688

    Wysłany: 1 listopada 2016, 00:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kajka :( nie wiem co napisać, bardzo smutne :( nie poddawaj się kochana :*
    Wszystkie się niepoddawajmy!
    Wierzę, że każda z nas kiedyś doczeka się wyczekiwanego szczęścia...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 listopada 2016, 00:53

    Annie1981, Asia2000 lubią tę wiadomość

    <3 37+0tc 09.10.2020..... córeczka Kornelka - witaj! <3
    [*] 4tc ciąża biochemiczna 11.2019
    [*] 5tc ciąża biochemiczna 09.2019
    <3 37+1 tc synek Oliwierek 13.10.2018 - witaj! <3
    [*] 12 tc puste jajo 02.08.2017
    [*] 17 tc synek Ignaś 28.02.2017
  • hewa81 Autorytet
    Postów: 1509 1244

    Wysłany: 1 listopada 2016, 10:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Dziewczyny :)

    KAJKA, przykro mi bardzo, wspieram całym serduchem. trzymaj się dzielnie.
    Nie wiem co gorsze, czy kolejny stracony cykl, czy pozytywną beta, a potem ciąża biochemiczna :(

    Dziewczyny, trzymam kciuki za każdą z Was równie mocno, wspieram z całych sił, i wierzę, że już niedługo któraś zawita z ciazowym info.

    No a my chyba jutro wychodzimy. Na szczęście po badaniach wyszło ze konfliktu grup krwi nie mamy, żyjemy w zgodzie z Majeczka heheh Badali pod tym kątem (ew występowanie przeciwciał) i moja krew i Mai. Poza tym bilirubina znacznie spadła :) Jutro ma mieć jeszcze księżniczka robione usg brzuszka i znów bilirubine. Mam nadzieje ze znów znacznie spadnie.
    Więc prawdopodobnie wyszło na to ze ta zoltaczka wróciła przez słabszy organizm mej rybki. Ona urodziła się mała, niedojadala, może ja miałam mniej pokarmu, a ona nie miala siły ciągnąc. W domu też jadła za mało - za słaby miała przyrost wagi. No i pewnie to wszystko złożyło się na powrót żółtego dziada. A może jeszcze wpływ miała cukrzyca ciążowa - wzrasta w takiej sytuacji (choc nie musi) ryzyko dłuższej zoltaczki.
    No i muszę Wam powiedzieć, że mimo, ze lezymy w małym prowincjonalnym szpitalu, to jestem zadowolona gl z opieki lekarskiej. Lekarze przychodzą,interesują się na maxa stanem pacjenta, zaraz po otrzymaniu wyników badań informują co i jak. I są dość sympatyczni, choć to akurat nie mma znaczenia. Fakt, że warunki szpitalne byle jakie (szpital nie był remontowany chyba ze 100 lat), ale ... nie bede się czepiać, ważne ze skutecznie leczą.
    Rodziłam w szpitalu klinicznym, a tam nawet nie zrobili Mai gr krwi.
    Ale ... nie bede się czepiać... ważne ze moją księżniczką wraca do formy :)

    Pozdrawiam Was i życzę spokojnego dnia.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 listopada 2016, 09:59

    Papierówka lubi tę wiadomość

    Im bardziej w życiu ma się pod górkę.... tym piękniejsze będą później widoki
    n59yk6nlzydvnhbr.png
    ........................................................................
  • Annie1981 Autorytet
    Postów: 7025 6657

    Wysłany: 1 listopada 2016, 12:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hewa81. Ciesze sie, ze z coreczka juz lepiej :)

    hewa81 lubi tę wiadomość

    wk6Yp1.png
    WWOcp1.png

    💔Aniołek 03.03.2020 - 7 tc💔
  • Karoluś81 Autorytet
    Postów: 1633 1988

    Wysłany: 1 listopada 2016, 13:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kajka tak mi smutno z Twojego powodu. Sił życzę.
    Hewa dobrze że jest lepiej :-)
    A ja jakiś ponury nastrój mam. Ciężko jest.

    hewa81 lubi tę wiadomość

  • Annie1981 Autorytet
    Postów: 7025 6657

    Wysłany: 1 listopada 2016, 14:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolus81. Ja tez dzis mam ponury nastroj. Nie wiedzialam dlaczego, ale teraz mysle, ze chcialabym byc teraz w Polsce z rodzina przy grobach. Tak strasznie tesknie.
    A u Ciebie jakis konkretny powod?

    wk6Yp1.png
    WWOcp1.png

    💔Aniołek 03.03.2020 - 7 tc💔
  • Veni Autorytet
    Postów: 437 199

    Wysłany: 1 listopada 2016, 14:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dokładnie, taki dziś dzień...Nostalgia mnie też dopadła. I do tego czuję, że przeziębienie znowu się zbliża. Kolejny cykl z chorobą w tle...Głowa mi pęka, katar i gardło. Chyba trzeba coś sobie zaplikować i pod kocyk.

    Veni
    Morfologia 1%, niedrożny jajowód
    wrzesień 2018 I IVF ICSI
  • Annie1981 Autorytet
    Postów: 7025 6657

    Wysłany: 1 listopada 2016, 14:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Veni. Kuruj sie kochana.
    Ja tez bym sie polozyla i wtulila w mojego T. Niestety jeszcze troche zanim bede w domu z pracy.

    Veni lubi tę wiadomość

    wk6Yp1.png
    WWOcp1.png

    💔Aniołek 03.03.2020 - 7 tc💔
  • Veni Autorytet
    Postów: 437 199

    Wysłany: 1 listopada 2016, 15:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja na tulenie to muszę czekać do piątku, więc może się nie licytujmy;p A jak u Was z pogodą w ten dzień? Bo u mnie istne Swięto Zmarłych, ponuro, deszczowo, wietrznie. Może stąd ten ten okropny nastrój, pogoda nie pomaga.

    Veni
    Morfologia 1%, niedrożny jajowód
    wrzesień 2018 I IVF ICSI
  • Annie1981 Autorytet
    Postów: 7025 6657

    Wysłany: 1 listopada 2016, 15:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie piekne slonko za oknem, ale co z tego. Jak wyjde z pracy to juz bedzie ciemno.

    wk6Yp1.png
    WWOcp1.png

    💔Aniołek 03.03.2020 - 7 tc💔
‹‹ 154 155 156 157 158 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

7 sposobów jak przetrwać przesilenie wiosenne i jak szybko zajść w ciążę!

Przesilenie wiosenne dla wielu kobiet jest trudnym okresem przejściowym, kiedy mogą pojawiać się problemy ze snem, nadmiernym zmęczeniem, brakiem energii, czy obniżoną koncentracją. Wszystko to może mieć wpływ na gospodarkę hormonalną i kobiecą płodność. Jak w tym czasie przygotować się do ciąży? Jakie są skuteczne sposoby na poprawę płodności? Jak szybko zajść w ciążę, wprowadzając proste nawyki do codziennego stylu życia?

CZYTAJ WIĘCEJ

6 składników, które mogą wesprzeć Twoją płodność i zwiększyć szanse na zajście w ciążę!

Dowiedz się, które składniki są ważne i istotne w kontekście płodności. Jakie produkty mogą zwiększać szanse na zajście w ciążę i tym samym przyśpieszać starania o dziecko? Poznaj proste i sprawdzone przepisy na zastosowanie 6 składników wspierających płodność!

CZYTAJ WIĘCEJ

Klinika niepłodności - 50 pytań, na które warto znać odpowiedź przy pierwszej wizycie.

Chciałabyś mieć pewność, że dobrze przygotowałaś się do swojej pierwszej wizyty u lekarza, dotyczącej problemów z zajściem w ciążę? Skorzystaj z naszego formularza płodności  – są to pytania, które dobry specjalista prawdopodobnie zada Ci podczas pierwszej wizyty , która pomoże zdiagnozować niepłodność. W ten sposób o niczym nie zapomnisz i będziesz mieć pod ręką wszystkie szczegóły dotyczące Twojego zdrowia, płodności lub historii chorób w Twojej rodzinie!       

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego