X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Rocznik 1981. Jesteście Staraczki?
Odpowiedz

Rocznik 1981. Jesteście Staraczki?

Oceń ten wątek:
  • Nanatasza Autorytet
    Postów: 1118 943

    Wysłany: 28 stycznia 2016, 13:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Heva, z crp nie pomogę.. nie znam się

    Tulipanko, ja na własnej działalności, więc też nie do końca moge pomóc.. wiem tylko, że jak zaszłam w ciąże, to strasznie martwiłam się co dalej z klientami, ze robota zaczęta, a lekarz każe mi zamykać sprawy zawodowe i do odpoczywania sie szykować. Bardzo się przejęłam, więc rozumiem, że i Ty się przejmujesz. A takie przejmowanie może zblokowac psychikę i prowadzić do stresów..

    Zastanawiam się tylko, co jest ważniejsze, praca, czy rodzina? Dla mnie odpowiedź jasna, rodzina i dziecko. Jest czas na pracę i czas na inne rzeczy.
    Odłożyłam klientów na bok, nowe oferty odrzuciłam. Na początku było ciężko, bałam się, że wypadnę z rynku, że potem pracy nie będę miała..

    i co, odstawiłam klientów, a potem po poronieniu, po zwolnieniu klienci nadal byli, praca się znalazła, więc nie ma tego złego :)
    Teraz już stresuję się mniej.

    hewa81, Greetta lubią tę wiadomość

    starania od 2007
    mama bliźniaków [*] [*] grudzień 2015 10tc
    "..nie mieliśmy szansy na dotyk.."
    ivf czerwiec 2016 [*] [*]
  • Greetta Autorytet
    Postów: 431 470

    Wysłany: 28 stycznia 2016, 13:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam się i miłego dnia życzę :)

    Dziewczyny odnośnie tej świecy to się nie sprawdza bo przecież ludzka ślina potrafi zabić plemniki :O już od dawna powtarzam mojemu M. że tak niewskazane he he :P nie przypomina się :P
    Wino też carlo lubię, idę dziś na zakupy więc jest już na liście :)