X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Rocznik 1981. Jesteście Staraczki?
Odpowiedz

Rocznik 1981. Jesteście Staraczki?

Oceń ten wątek:
  • Nanatasza Autorytet
    Postów: 1118 943

    Wysłany: 12 maja 2016, 20:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przy następnym badaniu niech sprawdzi w usg i opisze Ci gdzie sa i jakie są

    starania od 2007
    mama bliźniaków [*] [*] grudzień 2015 10tc
    "..nie mieliśmy szansy na dotyk.."
    ivf czerwiec 2016 [*] [*]
  • Vesper Autorytet
    Postów: 2378 1813

    Wysłany: 12 maja 2016, 21:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie znam się na mięśniakach, więc nie chcę wprowadzać zamieszania, ale moja bratowa ma mięśniaki i mając je urodziła trójkę dzieci. Tak czy inaczej - dobry lekarz wskazany! :) zdrówka <3

    staramy się od września 2015
    ,,Zwycięzcy nigdy nie rezygnują, rezygnujący nigdy nie zwyciężają"

  • Alicja81 Autorytet
    Postów: 1302 857

    Wysłany: 12 maja 2016, 21:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzięki za info. pogadam z doktorem na kolejnej wizycie o tych mięśniakach.
    a tak na marginesie to miałam dzisiaj gościa w łazience- ogromnego pająka. Nie pamiętam czasów żebym tak się darła... o matko. Nawet mąż stwierdził po usmierceniu tego zwierza, że tak dużego okazu to on dawno nie widział.

    Nanatasza, hewa81, Eni_gma lubią tę wiadomość

    Alicja81
    mama 11- letniej Juleńki
    Ponowne starania od 2014r
    08.2020- beta 2,3
  • Szyszka1 Ekspertka
    Postów: 218 189

    Wysłany: 12 maja 2016, 23:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny przepraszam - ja wrócę jeszcze do tego tematu testu Papp'a. Prowadzę ciążę prywatnie, więc za wszystkie badania słono płacę. Generalnie nawet nie o to chodzi... tylko zastanawiam się dlaczego lekarz tak bardzo mnie przekonywał do tego badania... teoretycznie nie jestem jeszcze po magicznej granicy, bo mam 34 lata ciagle...