X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Rocznik '87 - Zapraszam :)
Odpowiedz

Rocznik '87 - Zapraszam :)

Oceń ten wątek:
  • paulashells Koleżanka
    Postów: 39 23

    Wysłany: 29 czerwca 2014, 13:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To pęcherzyk może być pusty...? Jak to można sprawdzić :/ Czyli CLO to jest lek na ładny pęcherzyk? W tych sprawach jestem zielona, muszę gdzieś o tym poczytać.
    Dziś termin @, jeszcze czekam, ale myślę, że wieczorem przyjdzie.

    Starania od 28 lipca 2012 r., dnia w którym poślubiłam mojego M.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 czerwca 2014, 14:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No właśnie troszkę mnie to zszokowało bo myślałam, że jak pęcherzyk jest to jest jednoznaczne, że jest szansa jak pęknie zajść w ciążę. Wcześniej gin nie wspomniał, że nie wiadomo czy w środku jest komórka jajowa, tylko mówił "działać" .. eh..
    Podobno CLO stymuluje pracę jajników i sprawia, że pęcherzyków jest więcej, jak to gin powiedział jak się ich natworzy to są większe szanse, że któryś ma komórkę jajową, bo jeden może jej nie mieć wcale i wtedy już innych nie ma w razie co ..

    Tak się opierałam przed tym CLO, czekałam i miałam nadzieję a się okazuje, że niepotrzebnie bo i tak zalecił mi go wprowadzić, jakbym wiedziała to nie czekałabym kolejnych miesięcy i dzisiaj mogłabym być już w ciąży :/ ale staram się już o tym nie myśleć po znowu popadam w dołek.

    paulashells lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 czerwca 2014, 17:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny :)
    ja oczywiście też rocznik 87..
    Jestem po stracie córki w 13 tygodniu i teraz jestem w trakcie 2 cyklu starań :) Odczekałam ile trzeba i do dzieła :)