X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Roślinne staraczki - weganki i wegetarianki :)
Odpowiedz

Roślinne staraczki - weganki i wegetarianki :)

Oceń ten wątek:
  • Rucola Autorytet
    Postów: 9480 12469

    Wysłany: 25 stycznia 2018, 07:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kreatorka wrote:
    Trochę się podłamałam po wczorajszej wizycie u ginki...
    Z monitoringu wyszło mi, że w prawym jajniku mam 2 cm niepęknięty pęcherzyk, gin mówi, jakby był dopiero co przed owulacją.
    Ale jak to może być możliwe, skoro to był 21dc, temperatury już wysokie, ok, 36.80 i nigdy nie miałam tak późno, bo mój cykl trwa raczej najdłużej 28 dni... Co to więc może być? wyczytałam w internecie (wiem, że nie jestem lekarzem, ale szukałam jakichś innych rozwiązań), że to może być torbiel czynnościowa, która się wykształca, jak pęcherzyk nie pęknie.... Oczywiście, potem się raczej normalnie wchłania. Czy miałyście tak kiedyś? Może Ty Rucola?
    Najbardziej mnie w tym wszystkim podłamało, że moja lekarka, jakkolwiek nie byłaby miła i nie starała się, to jednak nie jest mi chyba już w stanie pomóc i muszę pójść do jakiegoś specjalisty od problemów z płodnością... Nadszedł ten czas.
    jesli temperatura wysoko, to faktycznie mogło nie dojśc do peknięcia pęcherzyka :( przykro mi, ale z tego co sie orientuje to się zdarza u zupełnie zdrowych kobiet. Moja koleżanaka miała taką sytuację a w następnym cyklu zaszła :) a co do specjalisty to mysle, ze warto sie wybrać, oni troszkę inaczej patrzą na problemy z płodnością

    Kreatorka lubi tę wiadomość

    #wegemama#wegerodzinawkomplecie
    Synek 💚 31.08.2018r.
    Córeczka i Synek 💜💙 7.01.2021
  • Kreatorka Autorytet
    Postów: 267 229

    Wysłany: 25 stycznia 2018, 09:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś