Staraczki 2018 ;) vol2
-
WIADOMOŚĆ
-
Meggie1 wrote:Mazia89 powtórzyłas test dziś? Jak tam, @ przyszła? Ja już na oddziale po USG, pęcherzyk ma 2cm czyli jutro albo w niedziele owulacja czekam teraz na zabieg.
Starania od 01.2018
24.04- pierwszy cykl z CLO
27.06 - HSG jajowody drożne -
Jestem już po. Ból MASAKRYCZNY, ale cóż do wytrzymania. Jajowody mam drożne, ponoć długie, ale drożne. Mało co pamietam jeszcze z komentarzy lekarza, bo z tego bólu to tylko myślałam jak nie zemdleć (niestety byłam bez żadnego znieczulenia). Zatem jestem po, spytałam tylko lekarza czy możemy działać od razu to powiedział, ze jest to wręcz wskazane o ile będę w stanie... owulacja już jutro albo w niedziele.KIR AA
HLA-C c2c2 (oboje)
NK 26%
PAI-1 hetero -
nick nieaktualnyCzesc jak tam ?
Mazia przyszla @ ? ? Doczytalam ze wyniki w porządku to super to teraz wiesz ze wszystko jest dobrze zdrowotnie , wiec trzeba glowe wyluzować
Meggie wspolczucia ;( , ale juz jestes po to jak lekarz mówił żeby dzialac to dzialajcie
Ja dzisiaj zaszlam do sklepu dziecięcego i oszalalam z wozkami jaki szał ile ich to woow. Jeden juz kocham hehe i gdzies za 4 miesiace kupie juz sie doczekać nie moge.
Znowu dzisiaj na mamach listopadowych wyczytałam że dziewczyna byla w 11 tc i serduszko przestało bic ;(
Ja mam wizyte dopiero za 3 tyg i chyba osiwieje. -
Paulka niestety ale takie sytuacje sie zdarzają i to dość często ale nie możesz Sobie głowy zaprzątać tym i stresować bo to niewskazane myśl pozytywnie a bedzie dobrze ♥️♥️
03.03.2017 laparoskopia jajnika - torbiel skórzasta
08.2017 rozpoczęcie starań -
Paulka89 wrote:Czesc jak tam ?
Mazia przyszla @ ? ? Doczytalam ze wyniki w porządku to super to teraz wiesz ze wszystko jest dobrze zdrowotnie , wiec trzeba glowe wyluzować
Meggie wspolczucia ;( , ale juz jestes po to jak lekarz mówił żeby dzialac to dzialajcie