STARACZKI 2026
-
WIADOMOŚĆ
-
Milunia wrote:Staramy się dopiero 2 cykl. Nie miałam monitoringu, żadnych badań, a z leków to tylko kwas foliowy łykam. Teoretycznie na razie na luzie, ale u mnie w głębi duszy jest parcie na szkło. Jak do czwartku @ nie przyjdzie to może się przetestuje, bo ten pierwszy test robiony po południu, po 2 kawach więc mocz był rozwodniony bo po kawce sikam jak głupia - a może to tylko moje złudzenia że dlatego wyszła biel… Robiłaś bete? Wgl jest taka możliwość że na testach biel, a beta wyjdzie? Mimo swojego wieku jestem totalnie zielona w tych sprawach🙈
No ta presja czasu jest właśnie najgorsza. No najlepiej test zrobić rano. Objawy okresowe wcale nie muszą oznaczać zbliżającego się okresu. Bete dziś robiłam żeby być spokojna że mogę odstawić tą luteinę. Ja się nawet nie łudzę. 4 testy więc coś by już wyszło. Wątpię że na takim etapie nic by nie wykryło a poza tym lekarz na usg wykluczył ciążę. Także teraz czekam na okres. Ale zawsze jak na złość podczas starań cykle się wydłużają.
-
Anett9300 wrote:My od grudnia. Więc już pół roku ponad. A jakaś przyczyna jest czy po prostu? Bierzesz jakieś leki?
przyczyna właściwie nieznana. Lekarze mówią, że ze mną wszystko jest okej, a jak drążę, albo sprawdzam wyniki w necie, to wszędzie piszą, że jednak nie takie super... może nie trafiłam jeszcze na dobrego lekarza 🤷♀️ wszyscy mówią, że owulacja jest, więc proszę się starać, tyle.. nic więcej nie sprawdzają.
Chociaż mam WZJG i może mnie to blokuje, ale nikt nie bierze tego pod uwagę.👩🏼29 | 👨🏼 31
odstawienie tabletek anty 11.2023
starania od 03.2024 😓
👩🏼:
WZJG od 2017r.
TSH ☑️
Glukoza ☑️
Insulina ⬆️
Prolaktyna ☑️
Progesteron ⬇️
Owulacja potwierdzona na USG -