Staraczki w 2015 !!!
-
WIADOMOŚĆ
-
kirys wrote:To mogę iść spać spokojnie Ciekawa jestem co powie mój lekarz pojutrze na wizycie, jak on to wszystko widzi u nas dalej.
A co do Twojego męża, to pamiętam, że ma problem z kręgosłupem. A ma stwierdzone jakieś schorzenie? Z tego co słyszałam dużo dają odpowiednie ćwiczenia, rehabilitacja. Moja siostra ma przepuklinę i uniknęła operacji. Zdania lekarzy są podzielone - jedni mówią stół operacyjny, a drudzy ćwiczenia. Sama jak miałam parę razy dolegliwości ze strony kręgosłupa, to znalazłam sobie zajęcia "szkoła kręgosłupa", które prowadzi fizjoterapeutka, odpowiednio dobiera ćwiczenia i to naprawdę pomaga. Te problemy z kręgosłupem to też bolączka współczesnej cywilizacji. Ja mam pracę siedzącą, co ponoć bardziej obciąża kręgosłup niż 8 godzin na budowie!
ma stwierdzoną dyskopatię , dyski kręgowe źle się przemieściły ( przez dźwiganie ciężarów w pracy) i uciskają mu na nerwy, ma słabszą prawą stronę ciała =, chodzi o kończyny dolne i górne;/ teraz poszedł do innego lekarza na konsultację, będzie się znów rehabilitował;/ co do operacji za młody, niby to się da leczyć poprzez rehabilitację, no ale nie jest sprawny by wrócić do pracy...mamo i tato czuwaj [**] straciłam Was, zyskałam Wasz cud!
Hsg sono- jajowody drożne
Było clo i letrozol....nic
..Szpital laparo,histo,elektrokaut..
4 lata starań CUD!!!
-
nick nieaktualny
-
marchewa wrote:Witam
Ja nadal oczekuję na @
Ale patrze tak po wcześniejszych Waszych postach... to muszę się dużo podszkolić. A macie jakąś receptę, żeby tak dużo nie myśleć nad pragnieniem bycia w ciąży?
Hmmm...recepty nie mam. A z tym myśleniem to nie takie proste, nawet kiedy nie myślimy o tym tak natarczywie to zawsze gdzieś tam z tyłu głowy to siedzi, podświadomość robi swoje.