X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne staraczki w UK
Odpowiedz

staraczki w UK

Oceń ten wątek:
  • lusia1988 Przyjaciółka
    Postów: 197 34

    Wysłany: 17 listopada 2015, 10:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    JaK tak żyjecie kobietki w taką straszna pogodę? Pada, wieje zimno nic się nie chce; (

  • Cytrynka_ Autorytet
    Postów: 4402 1914

    Wysłany: 17 listopada 2015, 10:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lusia sztorm przezylam. Wiec juz zyc bede. Choć nie powiem ciężko było.

  • Marta29 Autorytet
    Postów: 472 160

    Wysłany: 17 listopada 2015, 15:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie chce mi się nawet z domu wychodzić....brrrr. Potworna pogoda!!!!

  • lusia1988 Przyjaciółka
    Postów: 197 34

    Wysłany: 18 listopada 2015, 07:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cytrynka Sztorm wow. To u Was to wiatrzysko nieźle daje czadu.
    Marta masz racje- dla mnie tez wyjść z domu to masakra. A wstać do pracy dla mnie ostatnio graniczy z cudem ;) tylko bym spala i spala.

  • Cytrynka_ Autorytet
    Postów: 4402 1914

    Wysłany: 18 listopada 2015, 08:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No byl sztorm, huragan czy jak go tam zwa.

  • Marta29 Autorytet
    Postów: 472 160

    Wysłany: 20 listopada 2015, 15:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czy to przez te wichury i ulewy nikt tu nie zagląda? :D
    To jakby co to ja Wam po prostu dobrego weekendu życzę <3 <3 <3

  • Cytrynka_ Autorytet
    Postów: 4402 1914

    Wysłany: 20 listopada 2015, 16:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wywialo wszystkie ;D

  • Marta29 Autorytet
    Postów: 472 160

    Wysłany: 20 listopada 2015, 16:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chyba tak Cytrynko :) Dobrze,że my takie odporne na sztormy! :D

  • Cytrynka_ Autorytet
    Postów: 4402 1914

    Wysłany: 20 listopada 2015, 17:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Haha no tak. Odporne ;)

  • lusia1988 Przyjaciółka
    Postów: 197 34

    Wysłany: 21 listopada 2015, 14:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziś musiałam odśnieżyc samochód ;/ szok. Jak wasze samopoczucia dziewczyny?

  • Cytrynka_ Autorytet
    Postów: 4402 1914

    Wysłany: 21 listopada 2015, 19:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie rano po sniegu ani sladu. Ale tu snieg to rzadkosc.

  • wannahaveababy Autorytet
    Postów: 617 141

    Wysłany: 22 listopada 2015, 16:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    del

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 lutego 2016, 11:57

  • adora Autorytet
    Postów: 336 127

    Wysłany: 22 listopada 2015, 16:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kazda ma inne doswiadczenia. Mi nie pomogli niestety.

  • lusia1988 Przyjaciółka
    Postów: 197 34

    Wysłany: 22 listopada 2015, 20:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Racja każdy ma inne doświadczenia. My jesteśmy po moich badaniach krwi i dwóch badaniach nasienia męża.za 2 tyg do GP i decyzja co dalej. Mamy nadzieje ze GP stwierdzi ze się nadajemy;)

  • zuza1212 Ekspertka
    Postów: 823 90

    Wysłany: 23 listopada 2015, 09:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja juz jestem po pierwszej nie udanej iui na dodatek leki spowodowaly ze @ przyszla po 22dn jakas masakra. Tel do kliniki nic nie pomogl nawet nie chca spr co bylo przyczyna:/

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 listopada 2015, 09:00

    09.2010- 1 poronienie/ciaza naturalna
    06.2015- 2 poronienie/ciaza naturalna
    11.2015 / 12.2015- 2proby iui- nie udane
    01.2016- 3 poronienie/ciaza naturalna

  • Cytrynka_ Autorytet
    Postów: 4402 1914

    Wysłany: 23 listopada 2015, 10:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zuza a kiedy następna wizyta. Przykro ze nie wyszło za pierwszym razem. Ale trzeba walczyć dalej

  • lusia1988 Przyjaciółka
    Postów: 197 34

    Wysłany: 23 listopada 2015, 13:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zuza przykro ze się nie udało, ale głową do góry. Może będziesz miała piękny prezent na swieta;)
    Dziwne ze klinika nie chce sprawdzić co się stało ;/

  • zuza1212 Ekspertka
    Postów: 823 90

    Wysłany: 23 listopada 2015, 15:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzis mialam wizyte, oczywiscie przepisano mi zastrzyki i do roboty ;P, teraz wszystko wypada o 1dzien pozniej wiec nieciekawie, bo juz mi na tescie owu wyszla 2 wyrazna kreska a to dopiero 4dc:/ a monitoring dopiero 11dc czuje ze bedzie za pozno. Oni nawet nie interesuja sie jaka ma sie dl. cykli, ile trwa @, nawet nie maja zamiaru spr. czy owu moze byc wczesniej a przeciez to mozliwe , nawet na prosbe spr. progesteronu otrzymalismy odmowe :/( a przeciez przez te leki cykl skrocil mi sie do 22dn nienormalne). Zreszta co ma byc to bedzie jeszcze 2 proby i bedziemy zapisywac sie ewentualnie na ivf jesli bedzie sporo czasu do ivf to chyba zahaczyny o kolejne iui, ale w pl u mojego gina:). Wszystko juz zaplanowalam :) . Nie podoba mi sie ich podejscie:/ Ciekawe co tym razem pokaze usg oby nic zlego.
    Lusia jak tam przygotowania do wizyty?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 listopada 2015, 15:45

    09.2010- 1 poronienie/ciaza naturalna
    06.2015- 2 poronienie/ciaza naturalna
    11.2015 / 12.2015- 2proby iui- nie udane
    01.2016- 3 poronienie/ciaza naturalna

  • Cytrynka_ Autorytet
    Postów: 4402 1914

    Wysłany: 23 listopada 2015, 15:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zuza to faktycznie dziwne podejscie. Bo przeciez od dlugosci cyklu wszystko zalezy.

  • zuza1212 Ekspertka
    Postów: 823 90

    Wysłany: 23 listopada 2015, 17:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cytrynka_ maja gdzies ze teraz moj cykl trwal 22dn.(teoretycznie powinni sprawdzic czy nie mam wczesniej owu a oni robia scana jeszcze pozniej :/) nie znam sie, ale moim zdaniem w 10dc pecherzyk byl juz spory bo mial 21mm w tym dniu test owu byl juz pozytywny) a czytalam ze takie juz pekaja samoistnie, a oni zrobili mi 2 dni pozniej iui, wiec mogl sobie juz dawno sam peknac. Na dodatek podali mi pregnyl po ktorym mialam juz mocne bole brzucha po uplywie niecalych 24h co moglo swiadczyc o owulacji lub peknieciu pecherzyka. Nadal przystaje przy tym ze sie spoznili z iui.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 listopada 2015, 17:31

    09.2010- 1 poronienie/ciaza naturalna
    06.2015- 2 poronienie/ciaza naturalna
    11.2015 / 12.2015- 2proby iui- nie udane
    01.2016- 3 poronienie/ciaza naturalna

‹‹ 16 17 18 19 20 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niepłodność u mężczyzn - najczęstsze przyczyny. Kiedy warto wykonać badanie nasienia?

Problem z poczęciem dziecka jest problemem obojga partnerów, dlatego jeśli już dłuższy czas czekasz na dziecko, to diagnostykę i ewentualne leczenie rozpocznij razem z partnerem. Niepłodność u mężczyzn występuje tak samo często, jak u kobiet. Przeczytaj jakie są najczęstsze przyczyny problemów z płodnością u mężczyzn, w jaki sposób można je wykryć i jakie są potencjalne rozwiązania na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

TOP 10 nowinek technologicznych w dziedzinie wspierania płodności, których nie możesz przegapić

Czy sztuczna inteligencja może wspierać płodność i zwiększać szanse na zajście w ciążę? Czy wirtualna rzeczywistość może być antidotum na problemy emocjonalne w trakcie przedłużających się starań o dziecko? Jak nowoczesne rozwiązania, aplikacje, gadżety mogą pomagać parom, które marzą o rodzicielstwie? Zebraliśmy dla Was 10 nowinek technologicznych, które mogą w znaczący sposób przybliżyć Was do spełnienia marzenia...

CZYTAJ WIĘCEJ

Owulacja – kiedy owulacja zwiększy szanse na zajście w ciążę

Kiedy owulacja? Większość kobiet wie, że owulacja to czas, w którym możliwe jest zajście w ciążę. Ale kiedy dokładnie ona występuje, jakie są objawy owulacji, jak ją rozpoznać lub co może na nią wpływać nie dla wszystkich jest oczywiste. Kilka faktów na ten temat oraz parę prostych instrukcji jak obserwować swoje ciało pomoże Ci wielokrotnie zwiększyć szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ