Forum Starając się - ogólne Staraczki z Niemiec
Odpowiedz

Staraczki z Niemiec

Oceń ten wątek:
  • Kinga. Autorytet
    Postów: 3625 1125

    Wysłany: 9 listopada 2015, 10:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    werni wrote:

    12 moj tez ma badanie u urologa, martwie sie zeby ten cykl nie byl stracony, nie wiem co lekarz bedzie mu robil.

    Jeśli to taka standardowa wizyta (w celu oceny nasionek ;)), to nie masz się czym przejmować. To badania bezinwazyjne. Obejrzy, pomaca, zrobi usg i omówi wyniki spermy (jeśli już daliście do badania), a jeśli nie to poinformuje jak się do niego przygotować (post trwa 3-5 dni przed pobraniem materiału)

    werni lubi tę wiadomość

    klz9mg7yd9d6oxc5.png
    1usaio4ppubu8zir.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 listopada 2015, 11:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Werni bedzie dobrze! Nic sie nie martw... A twoj juz robil badania czy dopiero przed nim?

    Kinga o tak mam zamiar trzaskac fotek ile sie da! Musze ogarnac aparat porzadnie do czasu az będzie dzidzius bo zawsze mowilam ze jak zajde ti chce porzadny aparat zeby robic fotki maluchowi... Teraz potestuje na synku kuzynki...

    Krysiak padlam hahaha... ty z tymi urodzinami wyskoczylas jak ja kiedys z urodzinami dziadka...

    werni lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 listopada 2015, 12:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    roxa wrote:

    Krysiak padlam hahaha... ty z tymi urodzinami wyskoczylas jak ja kiedys z urodzinami dziadka...
    O tak Roxa, pamietam te historie z urodzinami dziadka :-)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 listopada 2015, 12:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Roxa, mnie tez nowy aparat chodzi po glowie. Juz niby byly plany ze sobie pod choinke kupimy ale maz zmienil poki co zdanie i iMaca chce kupic wiec zobaczymy. Aparat mamy, zaden wypasiony, 10-letni, kupilam gdy przyjechalam do De, zdjecia jak dla mnie robi dobre ale co nowy sprzet to jednak nowy. Trzeba to bedzie przedyskutowac jeszcze :-)

  • werni Autorytet
    Postów: 10480 7850

    Wysłany: 9 listopada 2015, 14:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To pierwsza wizyta, zastanawiam sie czy juz wtedy bedzie mial badanie nasienia czy dopiero na nastepnej wizycie.

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • Kinga. Autorytet
    Postów: 3625 1125

    Wysłany: 9 listopada 2015, 15:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    werni wrote:
    To pierwsza wizyta, zastanawiam sie czy juz wtedy bedzie mial badanie nasienia czy dopiero na nastepnej wizycie.
    U nas wyniki po oddaniu spermy były dopiero po tyg. Więc nie liczyłabym na nie na pierwszej wizycie. Wg mnie najwyżej dostaniecie pojemniczek i instrukcje.

    werni lubi tę wiadomość

    klz9mg7yd9d6oxc5.png
    1usaio4ppubu8zir.png
  • werni Autorytet
    Postów: 10480 7850

    Wysłany: 9 listopada 2015, 15:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ok :) to moze ten cykl nie bedzie stracony.

    kubecek lubi tę wiadomość

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 listopada 2015, 15:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U nas wyniki tez byly dopiero po kilku dniach. Poza tym moj maz nie oddawal nasienia w dniu wizyty. Mial pogadanke z lekarzem a nasienie mial przyniesc konkretnego dnia juz bez terminu. Po prostu oddal pojemniczek na recepcji.

    werni lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 listopada 2015, 17:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kinga, ale psa to macie udanego ;) zna sie na tym co dobre, heheh ;) obyś nie musiała dla dzidzi wszystkiego podwójnie kupować :)

    Kiki97 lubi tę wiadomość

  • Kinga. Autorytet
    Postów: 3625 1125

    Wysłany: 9 listopada 2015, 20:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    krysiak wrote:
    Kinga, ale psa to macie udanego ;) zna sie na tym co dobre, heheh ;) obyś nie musiała dla dzidzi wszystkiego podwójnie kupować :)
    Podejrzewam,że bój będzie o kocyki, maskotki i maty (czyli, to co do tej pory bezkarnie zawłaszczał :))

    klz9mg7yd9d6oxc5.png
    1usaio4ppubu8zir.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 listopada 2015, 21:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moj maz nie mial w ogole pogadanki z lekarzem, jak zadzwonilam to zrobili termin na konkretny dzien kiedy ma oddac nasienie i musialam podjechac po pojemnik i instrukcje co jak i kiedy... No a wyniki mielismy w dzien oddania nasienia popoludniu tzn moglismy zadzwonic i lekarz powiedział co i jak a nastepnego dnia moglam odebrac juz na pismie...


    Krysiak no my tez mielismy w sumie ale jak dla mnie to nasz stary robi zdjecia beznadziejne...

    werni lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 listopada 2015, 06:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry ;) miłego wtorku Wszystkim. Roxa a Tobie pozytywnych wieści dzisiaj :)

    Kinga. lubi tę wiadomość

  • Kinga. Autorytet
    Postów: 3625 1125

    Wysłany: 10 listopada 2015, 08:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry :)

    krysiak, kubecek lubią tę wiadomość

    klz9mg7yd9d6oxc5.png
    1usaio4ppubu8zir.png
  • Kinga. Autorytet
    Postów: 3625 1125

    Wysłany: 10 listopada 2015, 09:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to się pochwalę, mogę zmniejszyć progesteron do 500 :). Niby nie duża zmiana, ale ostatnio mnie tak podrażnił, że z każdej mniejszej dawki się będę cieszyć jak dziecko :). Do tego zmieniam tę nieszczesną Famenitę na Progestan, a wieczorem Cyclogest. Ten ostatni jest dość drogi, ale mój organizm najlepiej go znosi, więc juz się nie mogę doczekać kiedy przyjdzie i już więcej go nie zdradzę ;)

    Ps. Ostatnio OF (albo mój tablet?) płata mi figle i albo nie dodaje wszystkich postów, albo dodaje je z kilku dniowym opóźnieniem. Także z góry przepraszam jak znów się pojawi jakiś post nie na temat ;)

    krysiak lubi tę wiadomość

    klz9mg7yd9d6oxc5.png
    1usaio4ppubu8zir.png
  • werni Autorytet
    Postów: 10480 7850

    Wysłany: 10 listopada 2015, 11:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hejka cos mi sie zdaje ze dzis lub jutro bedzie owulka, to dzis zabiore sie za mojego.

    krysiak lubi tę wiadomość

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 listopada 2015, 13:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kinga. wrote:
    No to się pochwalę, mogę zmniejszyć progesteron do 500 :). Niby nie duża zmiana, ale ostatnio mnie tak podrażnił, że z każdej mniejszej dawki się będę cieszyć jak dziecko :). Do tego zmieniam tę nieszczesną Famenitę na Progestan, a wieczorem Cyclogest. Ten ostatni jest dość drogi, ale mój organizm najlepiej go znosi, więc juz się nie mogę doczekać kiedy przyjdzie i już więcej go nie zdradzę ;)

    Ps. Ostatnio OF (albo mój tablet?) płata mi figle i albo nie dodaje wszystkich postów, albo dodaje je z kilku dniowym opóźnieniem. Także z góry przepraszam jak znów się pojawi jakiś post nie na temat ;)
    O super, pamietam jak pislas, ze chcialabys zmniejszyc dawki. No to kciukam aby wszystko ladnie sie "przyjelo" :-)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 listopada 2015, 13:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    werni wrote:
    hejka cos mi sie zdaje ze dzis lub jutro bedzie owulka, to dzis zabiore sie za mojego.
    Koniecznie, koniecznie :-) Taki mialas piekny ten wykres ostatnio przed wyjazdem do PL, oby ten byl jeszcze piekniejszy ze szczesliwym finalem.

    kubecek, werni lubią tę wiadomość

  • Kinga. Autorytet
    Postów: 3625 1125

    Wysłany: 10 listopada 2015, 13:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Werni trzymam kciuki, ale dla pewności to spróbuj też moze jeszcze po owulce (zwłaszcza jak jest tak bez monitoringu wyznaczana) :)

    werni lubi tę wiadomość

    klz9mg7yd9d6oxc5.png
    1usaio4ppubu8zir.png
  • kubecek Ekspertka
    Postów: 227 134

    Wysłany: 10 listopada 2015, 14:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    i ja się melduję kobitki ja to cały czas spie normalnie z łóżka to bym nie wstawała byle do czwartku bo o 17 mamy wizyte
    Werni mocno trzymam kicukasy :)
    Kinga super ze mozesz zmniejszyc dawke :)

    werni lubi tę wiadomość

    Każdy człowiek jest jak księżyc - Ma swoją drugą stronę której nie pokazuje nikomu
    http://jpdwa.blogspot.de/2014/06/modlitwa-mazonkow-o-dar-potomstwa.html

    0e3d986850.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 listopada 2015, 16:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kubecek wrote:
    i ja się melduję kobitki ja to cały czas spie normalnie z łóżka to bym nie wstawała byle do czwartku bo o 17 mamy wizyte
    Werni mocno trzymam kicukasy :)
    Kinga super ze mozesz zmniejszyc dawke :)
    Fajnie, ze piszesz Kubecek, bo czesto mysle o Tobie. Spij Kobieto az Ci bokami bedzie to spanie wychodzilo. Zdrowy objaw :-)

    kubecek lubi tę wiadomość

‹‹ 135 136 137 138 139 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ

Pomagając szczęściu, czyli jak szybko zajść  w ciążę

Czy jest coś, co możesz zrobić, by zwiększyć swoje szanse na zajście w ciążę? Co może pomóc? Optymalny czas współżycia, „akrobacje łóżkowe” czy zdrowa dieta? Przeczytaj na co warto zwrócić uwagę starając się o dziecko, jakie są sposoby na zwiększenie szans na zajście w ciążę, a co najlepiej odłożyć na bok i skupić myśli na czymś innym.

CZYTAJ WIĘCEJ

Czy jestem w ciąży? - ciąża urojona a widoczne objawy ciąży

Zdarzyło Ci się usłyszeć coś, co bardzo chciałaś usłyszeć lub czego usłyszeć za wszelką cenę nie chciałaś, mimo panującej wokół ciszy? Czasem nasz mózg płata nam figle. Jeśli bardzo czegoś pragniemy, jesteśmy skłonni dostrzegać przejawy tego pragnienia, mimo ich braku. Wiele kobiet starających się o dziecko, co miesiąc zasatanawia się: "Czy jestem w ciąży?", dostrzega u siebie pierwsze objawy ciąży, po czym po wykonaniu testu ciążowego widzi jedną kreskę. Ciąża urojona czy "urojenie ciążowe" - jak je rozpoznać? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego