X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Staraczki z Niemiec
Odpowiedz

Staraczki z Niemiec

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 sierpnia 2015, 09:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam z rana. Ja juz w pracy. Wczoraj wieczorem zrobilam sobie online termin w jeszcze innym KWZ na ten sam dzien, 2 wrzesnia. Jak szalec to szalec. Pojdziemy i zobaczymy ktore z tych dwoch zrobi na nas lepsze wrazenie. Obydwa z polecenia mojego doktorka. Jak zawsze w necie znajduje i pozytywne i negatywne opinie na ich temat ale mysle, ze Kinderwusch to tak delikatny temat ze czasem pacjenci bardzo emocjonalnie reaguja. Dlatego musze sie po prostu sama przekonac. Ja takim typem czlowieka jestem, ze gdy juz jestem u jakiegos lekarza, to staram sie go nie negowac tylko zaufac. Dlatego musze wybrac lekarza dla mnie odpowiedniego ;-)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 sierpnia 2015, 11:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Krysiak właśnie wczoraj o tobie myślałam, że może jeszcze warto w jakiejś klinice zrobić, żebyś miała rozeznanie... myslałam nawet, że może wcześniejszy termin gdzieś dostaniesz, ale to jest właśnie znów to że trzeba być we dwoje na pierwszej wizycie i maz by musiał co chwile wolne brać...
    A opiniami w necie sie nie sugeruj... Ja czytałam o moim lekarzu takie że szok... A dla mnie jest cudownym lekarzem z powołania i cudownym człowiekiem...

    krysiak lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 sierpnia 2015, 11:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No w sumie tez liczylam na to, ze moze uda mi sie pare dni wczesniej jeszcze jakis termin dostac ale na pierwszy termin to zazwyczaj troche sie czeka niestety. Za to 2 wrzesnia bedziemy miec maraton po klinikach :-) Zreszta u nas to akurat czas urlopow wiec przez to ciezko o te terminy. Ale tak jak Ty piszesz, na opinie w necie staram sie nie zwracac uwagi, musze sie sama przekonac i zdecydowac, ktory lekarz mi bardziej odpowiada.