Forum Starając się - ogólne Staraczki z Niemiec
Odpowiedz

Staraczki z Niemiec

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 września 2015, 20:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A no i powodzenia jutro Roxa, czekam na pozytywne wieści :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 września 2015, 07:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Krysiak :-*

    Dortmund u mnie wszystko bylo drozne, jedynie przez jeden jajowód minimalnie wolniej kontrast przeplywal ale na koncu juz oba szly rowno, wiec w tym jednym cos delikatnie moglo zaczac sie juz zatykac...
    Ja powiem szczerze to mialam nadzieje ze wyjdzie ze sa jakies lekko zatkane czy cos i je odetka przy badaniu i znajdzie sie powod moich problemow... No ale na szczescie byly drozne tyle ze dalej nie wiem czemu nie zachodzilam w ciaze... w cyklu z hsg mi sie nie udalo ale udalo sie w kolejnym...

    Ja juz w drodze do KWZ...

  • dortmund Znajoma
    Postów: 25 10

    Wysłany: 8 września 2015, 08:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Roxa- mam podobnie też ,chciała bym żeby to w drożności był problem,a nie we mnie .
    KWZ w Dortmundzie??Czekam z niecierpliwością co tam u Ciebie :)

    kasiek
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 września 2015, 08:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam sie i ja. Milego dzionka.

    dortmund lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 września 2015, 09:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dortmund wrote:
    Roxa- mam podobnie też ,chciała bym żeby to w drożności był problem,a nie we mnie .
    KWZ w Dortmundzie??Czekam z niecierpliwością co tam u Ciebie :)
    No ja tez tak myslalam ale w sumie jak sie okazalo ze drozne to i tak stwierdzilam ze lepiej tak niz jakby mialy byc zupelnie niedrozne i proba udroznienia tylko za pomocą laparo...
    Nie nie Dortmund, KWZ Münster... ale byl czas ze zastanawialam sie nad Dortmundem...


    No wiec dziewczyny u mnie wszystko super! Endometrium 7,2mm a pecherzyk ma juz 12,5mm a to dopiero 6dc... Do niedzieli robie dalej zastrzyki a w poniedzialek kolejny monitoring i mysle ze zastrzyk na pekniecie w poniedziałek wieczorem pojdzie w ruch...

    dortmund lubi tę wiadomość

  • dortmund Znajoma
    Postów: 25 10

    Wysłany: 8 września 2015, 10:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Roxa - bardzo sie ciesze że wszystko ok :)

    kasiek
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 września 2015, 10:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Roxa, super wiesci, bardzo sie ciesze. No to byle do poniedzialku. Endo piekne, pecherzyk tez rosnie jak szalony. Kciukam dalej :-)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 września 2015, 12:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki dziewczyny :*

  • werni Autorytet
    Postów: 10420 7841

    Wysłany: 8 września 2015, 13:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam dziewczyny :) roxa super wiadomosc :)

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • makota Autorytet
    Postów: 647 466

    Wysłany: 8 września 2015, 13:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam pytanie do dziewczyn, których partnerzy wykonywali w Niemczech spermiogram. Czy trzeba robić dwa badania w odstępie miesięcznym. Jak to wyglądało w Waszych przypadkach?
    My właśnie przez to przechodzimy i w cichości swego serduszka mam straszny wQrw na cały ten system, ponieważ po pierwszym badaniu nie możemy otrzymać wyników, bo nie ma jeszcze drugiego badania, więc całość nie jest miarodajna. Oczywiście, że nikogo nie interesuje, że moja gin czeka na te wyniki, ja wychodzę z siebie, bo właśnie dostałam okres... a jak zwykle miałam nadzieję, że tym razem się uda :(
    Musimy czekać kolejny miesiąc, aż zbadają następne plemniory i pan dr zrobi mężowi pogadankę.
    Ten punkt też chcę ominąć. Pan urolog okazał się być niekompetentnym gburem i potraktował mojego męża jak worek kartofli, nie jak żywego człowieka. Także jakby co lekarza też chcę zmienić... masakra jakaś
    Słyszałam, że w Polsce to badanie wykonuje się raz i lekarz interpretuje wyniki
    piszcie dziewczyny jakie Wy miałyście doświadczenia i czy da się jakoś obejść ten czas oczekiwania, bo bardzo chcielibyśmy już coś wiedzieć
    pozdrawiam

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 września 2015, 14:03

    relgwn15uyzm1mjb.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 września 2015, 14:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc makota. My robilismy badanie nasienia tylko pojedynczo. Wczesniej jakos wiosna 2014 a teraz z wlasnej inicjatywy powtorzylismy by wiedziec, czy nic sie nie zmienilo. Maz szedl na wizyte, opowiedzial o co chodzi, zazwyczaj na drugi dzien oddawal nasienie i odebral wyniki. Ostatni urolog wrecz przyslal nam wyniki poczta do domu. Wiem, ze zrobil mu przy okazji wizyty tez usg jader itd ale nie musial nigdy po miesiacu powtarzac badan.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 września 2015, 14:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Werni, a gdzie Ty sie podziewasz Dziewczyno? Malo Cie tu u nas widac.

  • makota Autorytet
    Postów: 647 466

    Wysłany: 8 września 2015, 15:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    powiedz mi jeszcze tylko czy sami za to płaciliście czy kasa chorych pokryła koszty badania? Myślę, że to też może mieć jakieś znaczenie. Chociaż obawiam się, że w tym absurdalnym kraju głową muru nie przebiję i i tak nie dostanę wcześniej tych wyników :(

    relgwn15uyzm1mjb.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 września 2015, 15:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    makota wrote:
    powiedz mi jeszcze tylko czy sami za to płaciliście czy kasa chorych pokryła koszty badania? Myślę, że to też może mieć jakieś znaczenie. Chociaż obawiam się, że w tym absurdalnym kraju głową muru nie przebiję i i tak nie dostanę wcześniej tych wyników :(
    Badanie bylo robione na kase chorych. dziwi mnie bardzo, ze takie macie z tym problemy...

  • makota Autorytet
    Postów: 647 466

    Wysłany: 8 września 2015, 15:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    krysiak wrote:
    Badanie bylo robione na kase chorych. dziwi mnie bardzo, ze takie macie z tym problemy...


    mnie również bardzo to zdziwiło, ale to już nie pierwsze zdziwienie od czasu przeprowadzki z Polski ;)

    relgwn15uyzm1mjb.png
  • werni Autorytet
    Postów: 10420 7841

    Wysłany: 8 września 2015, 16:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie znam sie na niemieckim leczeniu to malo sie odzywam. Co do badania nasienia mam nadzieje ze ten urolog co jest moj zapisany jest ok i beda szybko wyniki. Na AOK mojego przyjma i nie bedzie musial dodatkowo placic ?

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • makota Autorytet
    Postów: 647 466

    Wysłany: 8 września 2015, 16:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    werni wrote:
    Nie znam sie na niemieckim leczeniu to malo sie odzywam. Co do badania nasienia mam nadzieje ze ten urolog co jest moj zapisany jest ok i beda szybko wyniki. Na AOK mojego przyjma i nie bedzie musial dodatkowo placic ?

    Nas pytali czy jesteśmy małżeństwem - widocznie taki jest warunek. My mamy TK. To pewnie zależy również od tego jakie macie ubezpieczenie. Warto sprawdzić na stronie ubezpieczyciela co jest refundowane i na jakich warunkach. Można też zadzwonić. Kiedy my dzwoniliśmy dowiedzieć się o szczegóły - m.in. czy badanie jest odpłatne - pani na recepcji swoją uprzejmą niemczyzną odpowiedziała, że takich informacji udziela tylko lekarz. Spróbować można. Jeśli się nie uda - pytać we własnej kasie chorych.

    relgwn15uyzm1mjb.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 września 2015, 16:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Makota my robilismy i wygladalo to tak ze moj dostal termin kiedy ma oddac nasienie, ddal rano a popoludniu moglam dzwonic i pytac urologa jak wyniki a nastepnego dnia moglam juz sobie je na papierku odebrać... i juz mialam gotowe na wizycie dla gina...
    A drugim razem robilismy juz w KWZ jak nam nie wychodzilo i bylismy cykl przed iui to nasz lekarz chcial jeszcze w KWZ zrobic i sprawdzic sobie sam... wszystko robilismy na kase chorych i zawsze po jednym razie..

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 września 2015, 16:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Werni dzieki :* i odzywaj sie czasami ;-)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 września 2015, 16:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    makota wrote:
    Nas pytali czy jesteśmy małżeństwem - widocznie taki jest warunek. My mamy TK. To pewnie zależy również od tego jakie macie ubezpieczenie. Warto sprawdzić na stronie ubezpieczyciela co jest refundowane i na jakich warunkach. Można też zadzwonić. Kiedy my dzwoniliśmy dowiedzieć się o szczegóły - m.in. czy badanie jest odpłatne - pani na recepcji swoją uprzejmą niemczyzną odpowiedziała, że takich informacji udziela tylko lekarz. Spróbować można. Jeśli się nie uda - pytać we własnej kasie chorych.
    My tez jestesmy w TKK i nigdy za to badanie moj maz nie placil. A byl u dwoch roznych lekarzy.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 września 2015, 16:50

‹‹ 55 56 57 58 59 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Dieta Płodności w OvuFriend - jak otrzymać spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności?

Brak śluzu płodnego, endometrioza, nieregularne cykle, a może PCOS? Dieta Płodności w OvuFriend to spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności dopasowane idealnie do Ciebie i Twoich dolegliwości! Sprawdź instrukcję krok po kroku, jak otrzymać Dietę Płodności i zwiększyć szanse na zajście w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża pozamaciczna - czym jest i jakie są objawy ciąży pozamacicznej?

Ciąża pozamaciczna (ektopowa) zdarza się raz na 90-100 przypadków ciąży. Jest to ciąża, która zamiast w macicy rozwija się poza nią. Objawy ciąży pozamacicznej nie są jednoznaczne. Trudno ją czasem rozpoznać, bo na początku objawy są podobne do ciąży o prawidłowym przebiegu. Na późniejszym etapie pojawia się ból podbrzusza, krwawienie oraz brak prawidłowego przyrostu hormonu hCG. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Płodność i zdrowie w posiłkach - co jeść w okresie przesilenia zimowego?

Wiadomo nie od dziś, że to co jemy ma ogromny wpływ na nasze zdrowie i płodność. Co jednak zrobić, kiedy dostępność świeżych i sezonowych produktów jest ograniczona? Po jakie produkty sięgać zimą, aby dostarczać organizmowi kluczowych składników dla zdrowia i płodności? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego