Forum Starając się - ogólne Staraczki z Niemiec
Odpowiedz

Staraczki z Niemiec

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 lipca 2014, 12:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziekuje Anette <3

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 lipca 2014, 16:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny :) dołączam do wątku, bo planujemy pod koniec roku przeprowadzić się z narzeczonym do Niemiec :)

    Kuzynka właśnie dziś ze swoją rodzinką się przeprowadza :)

    Może poznam tu jakąś przyszłą "sąsiadeczkę"? ;)

  • Arabella Koleżanka
    Postów: 69 11

    Wysłany: 5 lipca 2014, 15:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej!
    Gdzie bedziecie mieszkac?


  • Sana Autorytet
    Postów: 3149 2798

    Wysłany: 5 lipca 2014, 15:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mnie również czeka przeprowadzka do Niemiec, najprawdopodobniej :)
    Ale... nie mogę się doczekać :D

    km5scwa10mzljyjj.png
    Julia <3 07.2015
  • Arabella Koleżanka
    Postów: 69 11

    Wysłany: 5 lipca 2014, 18:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To super ,bedzie nas wiecej ;)


  • Sana Autorytet
    Postów: 3149 2798

    Wysłany: 5 lipca 2014, 19:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Arabella a gdzie w Niemczech mieszkasz? :)

    km5scwa10mzljyjj.png
    Julia <3 07.2015
  • Arabella Koleżanka
    Postów: 69 11

    Wysłany: 6 lipca 2014, 09:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Straubing ,Bawaria


  • Sana Autorytet
    Postów: 3149 2798

    Wysłany: 6 lipca 2014, 09:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ooo, stosunkowo niedaleko mam kuzynkę :)

    My mamy mieszkać albo w Baden-Württemberg (Osterburken/Adelsheim), albo w Nordrhein-Westfalen (Selm).

    km5scwa10mzljyjj.png
    Julia <3 07.2015
  • Arabella Koleżanka
    Postów: 69 11

    Wysłany: 6 lipca 2014, 10:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gdzie mieszka kuzynka ? :)
    Ty bedziesz troche dalej


  • Sana Autorytet
    Postów: 3149 2798

    Wysłany: 6 lipca 2014, 10:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W Adelsheim właśnie :)
    Dopiero co się przeprowadzili tam z synkiem :)

    km5scwa10mzljyjj.png
    Julia <3 07.2015
  • Arabella Koleżanka
    Postów: 69 11

    Wysłany: 6 lipca 2014, 10:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Patrzylam na mapie,to spory kawalek odemnie jest


  • Tigana Autorytet
    Postów: 359 238

    Wysłany: 9 lipca 2014, 15:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mieszkam w NRW, w przy samej granicy z Holandia.

    marjotka lubi tę wiadomość

    lamlamard20150706_-35_Nasza%20Niunia%20jest%20ju%C5%BC%20z%20nami%21.png
    34bw9jcg50dgoh06.png
  • Sana Autorytet
    Postów: 3149 2798

    Wysłany: 9 lipca 2014, 15:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tigana jakie miasto? :)

    km5scwa10mzljyjj.png
    Julia <3 07.2015
  • Alicja83 Autorytet
    Postów: 292 151

    Wysłany: 10 lipca 2014, 13:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej hej

    dawno nie pisalam

    dzisiaj tez nie mam najlepszych wiesci - mianowocie

    moje cysty nadal sa, sa mniejsze ale sa
    pan doktor powiedzial ze musze odczekac dwa miesiace, dobrze ze byl ze mna moj andreas ktory zapyatl czy o tych dwoch miesiacach nie czebaby bylo jakiejs innej metody sporobowac no i ustalilismy ze po tyk dwoch miesiacach sprobujemy z tzw. insemination dotego czasu musze zrbic badania HIV i hepatitis

    jak sie ta inseminatia nie uda to bede musiec zaczac myslec o in vitro

    naprawde nigdy nie pryzpuszczalam ze zajscie w ciaze moze byc takie trudne

    pozdrowionka

    ug37p07wjuiy1hl1.png
  • Arabella Koleżanka
    Postów: 69 11

    Wysłany: 10 lipca 2014, 18:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alicja83 wrote:
    hej hej

    dawno nie pisalam

    dzisiaj tez nie mam najlepszych wiesci - mianowocie

    moje cysty nadal sa, sa mniejsze ale sa
    pan doktor powiedzial ze musze odczekac dwa miesiace, dobrze ze byl ze mna moj andreas ktory zapyatl czy o tych dwoch miesiacach nie czebaby bylo jakiejs innej metody sporobowac no i ustalilismy ze po tyk dwoch miesiacach sprobujemy z tzw. insemination dotego czasu musze zrbic badania HIV i hepatitis

    jak sie ta inseminatia nie uda to bede musiec zaczac myslec o in vitro

    naprawde nigdy nie pryzpuszczalam ze zajscie w ciaze moze byc takie trudne

    pozdrowionka

    Tak,tak zajscie w ciaze wcale nie jest takie latwe jak sie wydaje...
    Orientujesz sie moze ile kosztuje zabieg in vitro w De?


  • Anette Autorytet
    Postów: 1629 797

    Wysłany: 10 lipca 2014, 19:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alicja83 wrote:
    hej hej

    dawno nie pisalam

    dzisiaj tez nie mam najlepszych wiesci - mianowocie

    moje cysty nadal sa, sa mniejsze ale sa
    pan doktor powiedzial ze musze odczekac dwa miesiace, dobrze ze byl ze mna moj andreas ktory zapyatl czy o tych dwoch miesiacach nie czebaby bylo jakiejs innej metody sporobowac no i ustalilismy ze po tyk dwoch miesiacach sprobujemy z tzw. insemination dotego czasu musze zrbic badania HIV i hepatitis

    jak sie ta inseminatia nie uda to bede musiec zaczac myslec o in vitro

    naprawde nigdy nie pryzpuszczalam ze zajscie w ciaze moze byc takie trudne

    pozdrowionka

    Witaj Kochana!
    Wlasnie tak myslalam co u Ciebie ?
    Bede mocno trzymac kciuki zeby sie udalo!

    Ja jestem po histeroskopi i hsg, tak jak pisalam wyszlo ze mam prawa strone calkowicie niedrozna. Wiec szanse na zajscie sa tylko przy owulacji z lewej strony.
    Podobno z owulacja nie mam problemu. Tylko tak mi sie cykle rozregulowaly ze sa 31 a teraz byl 26. Pohisteroskopi caly miesiac plamilam i tak naprawde nie wiem co jest grane. Ciazy nadal brak. Tak samo mam juz serdecznie dosc tych staran...
    Tez zaczynam myslec o in vitro. Rozmawialam dzis z lekarka moja z Kimderwunschklinik, no i ona mowi ze sie za bardzo nie kwalifikujemy. Tzn ze kasa chorych moze odmowic swojej czesci dofinansowania.
    Bo po pierwsze mamy juz-zdrowe dziecko, a po drugie od grudnia byly juz dwie ciaze. Czyli z zaplodnieniem nie mamy problemu a to oni biora pod uwage. A to ze obie ciaze poronilam juz w 5 tygodniu to nikogo nie obchodzu. Badania wszystkie ok, wiec diagnoza- przypadek.
    I co dalej..... Dalej mamy sie starac i tyle. No a jest coraz gorzej....

    Arabella- in vitro w de kosztuje okolo 3000 euro, z tym ze w przypadku malzenstw ( tylko malzenstw) dofinansowuje sie 50%.

    Trzy Aniolki w niebie, jeden z nami na ziemi :-)
    Staramy sie o kolejnego...
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 lipca 2014, 18:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, nadal mocno trzymam za Was kciuki; chciałam Was zapytać czy któraś nie potrzebuje kwasu foliowego. Ja kupiłam taką paczkę na 9 miesięcy...zostało mi jakieś 250 tabletek i chetnie je oddam, oczywiście bezplatnie. Jak któraś chce to niech wyśle mi tylko adres na priv. Chyba ze ktos mieszka w okolicach Norymbergii to możemy zrobić odbiór osobisty :) Pozdrawiam Was gorąco:)

  • Tigana Autorytet
    Postów: 359 238

    Wysłany: 12 lipca 2014, 09:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sana, ja mieszkam w Aachen :)
    Alicja, ja tez nigdy nie myslalam ze moze byc tak trudno zajsc w ciaze....

    lamlamard20150706_-35_Nasza%20Niunia%20jest%20ju%C5%BC%20z%20nami%21.png
    34bw9jcg50dgoh06.png
  • Arabella Koleżanka
    Postów: 69 11

    Wysłany: 12 lipca 2014, 13:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Arabella wrote:
    hej
    ja chetnie przyjme kwas
    Gratuluje zajscia w ciaze i trzymam kciuki zeby wszystko pieknie bylo :)


  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 lipca 2014, 19:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Arabella wrote:
    Arabella wrote:
    hej
    ja chetnie przyjme kwas
    Gratuluje zajscia w ciaze i trzymam kciuki zeby wszystko pieknie bylo :)


    Dziękuję. Kochana wysłałam Ci zaproszenie do przyjaciółek więc możesz mi na priv wyslać adres i w przyszłym tygodniu Ci wyślę :) Może Ci pomoże mój kwas :)

‹‹ 4 5 6 7 8 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Krew miesiączkowa - kolor krwi podczas okresu

Czy to normalne, że krew miesiączkowa zmienia swój kolor i konsystencję? Czy brązowy kolor krwi podczas okres powinien Cię niepokoić, czy jest to zjawisko naturalne? Kiedy krwawienie miesiączkowe wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Histeroskopia skuteczna metoda diagnostyki i leczenia niepłodności

Histeroskopia to metoda, która pozwala wykryć i wyleczyć niektóre przyczyny niepłodności: polipy macicy, zrosty, mięśniaki. Histeroskopia diagnostyczna czy histeroskopia zabiegowa - kiedy warto zdecydować się na zabieg?  Jak wygląda histeroskopia? W którym momencie cyklu wykonuje się zabieg? Jakie mogą być skutki uboczne? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Koronawirus a starania o dziecko i ciąża

Czy kobiety w ciąży mają większe ryzyko zarażenia się koronawirusem? Czy są w grupie ryzyka? Z jakim zagrożeniem wiąże się dla matki i dla rozwijającego się dziecka, zakażenie koronawirusem? Czy matka może przekazać swojemu nienarodzonemu dziecku wirusa? Czy dziecko może być zagrożone wadami rozwojowymi?

CZYTAJ WIĘCEJ