Forum Starając się - ogólne Staraczki z rocznika '90 :)
Odpowiedz

Staraczki z rocznika '90 :)

Oceń ten wątek:
  • agus3004 Autorytet
    Postów: 677 637

    Wysłany: 10 lipca 2014, 09:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja dopiero zaczynam dlatego jeszcze nie wiem jakie mam temp w poszczególnych fazach. Jutro idę do ginekologa więc mam nadzieje, że zobaczy mi czy owulacja była czy nie

    Moja miłość <3 IGOREK <3
    f2wlx1hp21wq3sfq.png
  • Haana Autorytet
    Postów: 696 401

    Wysłany: 10 lipca 2014, 09:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agus odwiedź ginekologa i na pewno rozwieje Twoje wątpliwości. Ja go odwiedziłam kilka dni przed owulacją i dostałam wiadomość, że owulacja tuz, tuż. To twój pierwszy cykl starań?

    2 aniołki <3 <3 never give up
    Lipiec 2017 Szczęśliwa Żona
    Kwiecień 2018 Szczęśliwa Mama
    17u9wn15caesulxa.png
  • agus3004 Autorytet
    Postów: 677 637

    Wysłany: 10 lipca 2014, 10:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pierwszy z Ovu a w sumie to staramy się już od początku roku. Mam nadzieje, że moja ginka zrobi mi jutro usg bez problemu i powie jak się sytuacja ma. Od wczoraj boli mnie jajnik prawy więc może coś jest na rzeczy

    Moja miłość <3 IGOREK <3
    f2wlx1hp21wq3sfq.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 lipca 2014, 10:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    witam nowe kolezanki :) ja juz w marcu 24 skonczylam, oj jak ten czas zasuwa, a dopiero 18 mialam :) wspomnienia...

    agus wg mnie owulka mogla byc 12 dc, ale skoro zaczynaja sie bole jajnika to moze byc na dniach bo i sluz dopiero zaczelas zaznaczac...powodzenia na wizycie ;)

    karol_aa u mnie tez kiepskie plemniki były problemem i duzym zaskoczeniem dla nas bo moj tez prowadzi zdrowy tryb, ale niestety czasem parametry sie pogarszaja, ja mam tez jajowody zapchane...nam zajscie w ciaze od 2 poronienia zajeło rowniutki rok, a od pierwszego prawie 3 lata...

  • karola_aa Autorytet
    Postów: 961 346

    Wysłany: 10 lipca 2014, 11:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To my "dopiero" 10 miesięcy się staramy ale dla mnie to jest wieczność :( najgorsze jest to że nie ma przyczyny u nas tych złych wyników :/ wszystkie inne badania super wyniki. U nas problem z małą ilością plemników i morfologia. A u Was ? Jak to wyglądało ?

    Nikola 20.07.15
    Aniołek [*] 20.10.2016 10t :(
    2cs pp -> 02.02.17 II kreski na teście ! :)
    f2w3rjjg05zcjrzl.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 lipca 2014, 11:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    my mielismy robiony tylko ruch i ilosc, bo w klinice nic wiecej nie potrzebuja...my tam pojechalismy z mysla o in vitro bo przy moich jajowodach nic innego nie pomoze a jeszcze doszło zle nasienie to juz tylko nas kwalifikowali do in vitro...
    pamietam, ze w sierpniu na 1 badaniu wyniki byly tragiczne
    ruch A 1% czyli te najszybsze, a ruch B 9% razem tylko 10%, reszta praktycznie sie nie ruszala a ilosc to 6 mln...
    w listopadzie powtorka po braniu salfazinu, wit c i kwasu foliowego
    ruch A 10% a ruch B 20% czyli juz mielismy 30% ale ilosc sie pogorszyla bo spadlo do 5 mln...
    wiec od stycznia ruszylismy z kwalifikacja, ja mialam jeszcze wyniki z HSG ze mam problem jajowodowy i tak dostalismy sie do darmowego programu badan klinicznych nad nowym lekiem do wzrostu pecherzykow :) to bylo jak los na loterii :) normalnie ivf to koszt nawet 15 tys a my zaplacilismy juz z lekami na podtrzymanie okolo 2 tys tylko...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 lipca 2014, 11:12

  • Haana Autorytet
    Postów: 696 401

    Wysłany: 10 lipca 2014, 11:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    karola_aa wrote:
    A u Was ? Jak to wyglądało ?

    U mnie raczej nie ma problemów z żołnierzykami, bo zaszłam po tzw. pierwszym strzale w styczniu tego roku. Tylko niestety ciąża nie utrzymana. Wcześniej współżyliśmy bez zabezpieczenia, bardziej stosunek przerywany, nie w dni płodne itd. Lecz wcześniej nie leczyłam tarczycy, więc i ona pewnie blokowała "wpadkę".

    Od 3 lat chorowałam i leczyłam się na niedoczynność tarczycy, teraz po poronieniu zrobiła mi się mała nadczynność. Resztę wyników mam dobre, hormony płciowe, lecz stosunek lh do fsh lecz poniżej 1. Endo mówił, że jest jednak ok.

    2 aniołki <3 <3 never give up
    Lipiec 2017 Szczęśliwa Żona
    Kwiecień 2018 Szczęśliwa Mama
    17u9wn15caesulxa.png
  • karola_aa Autorytet
    Postów: 961 346

    Wysłany: 10 lipca 2014, 11:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A 6 mln w 1 ml czy w całości ? Bo u nas jest 6 w 1ml:/ liczę na Cud! Ale co z Tego bedzie :(
    A czym się różni ICSI od IVF ?

    Nikola 20.07.15
    Aniołek [*] 20.10.2016 10t :(
    2cs pp -> 02.02.17 II kreski na teście ! :)
    f2w3rjjg05zcjrzl.png
  • karola_aa Autorytet
    Postów: 961 346

    Wysłany: 10 lipca 2014, 11:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Haana wrote:
    U mnie raczej nie ma problemów z żołnierzykami, bo zaszłam po tzw. pierwszym strzale w styczniu tego roku. Tylko niestety ciąża nie utrzymana. Wcześniej współżyliśmy bez zabezpieczenia, bardziej stosunek przerywany, nie w dni płodne itd. Lecz wcześniej nie leczyłam tarczycy, więc i ona pewnie blokowała "wpadkę".

    Od 3 lat chorowałam i leczyłam się na niedoczynność tarczycy, teraz po poronieniu zrobiła mi się mała nadczynność. Resztę wyników mam dobre, hormony płciowe, lecz stosunek lh do fsh lecz poniżej 1. Endo mówił, że jest jednak ok.
    Ja mam chyba też poniżej 1 bo 0.75 o ile dobrze pamiętam. Będę badać jeszcze w następnym cyklu. Czyli zapewne u Ciebie tarczyca jest odpowiedzialna za poronienie :( jaką masz terax i jaką dawkę? Bo ja obecnie lecze też tarczycę a raczej tylko zbijam i prolaktynę jeszcze :/

    Nikola 20.07.15
    Aniołek [*] 20.10.2016 10t :(
    2cs pp -> 02.02.17 II kreski na teście ! :)
    f2w3rjjg05zcjrzl.png
  • Haana Autorytet
    Postów: 696 401

    Wysłany: 10 lipca 2014, 12:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    karola_aa wrote:
    Ja mam chyba też poniżej 1 bo 0.75 o ile dobrze pamiętam. Będę badać jeszcze w następnym cyklu. Czyli zapewne u Ciebie tarczyca jest odpowiedzialna za poronienie :( jaką masz terax i jaką dawkę? Bo ja obecnie lecze też tarczycę a raczej tylko zbijam i prolaktynę jeszcze :/
    Ginekolog jak i endokrynolog powiedzieli, że tarczyca nie powinna być powodem. Dlaczego? TSH miałam wcześniej już wyrównane, a jak badałam tsh ok. 6 tygodnia to miałam 1,9, czyli akurat na I trymestr. Wtedy brałam eutyrox 50.

    Teraz przy nadczynności biorę dawkę 25. Byłam w czerwcu u endo i chciał odstawić
    na pewien czas lek, ale skoro chcę starać się o dziecko to dawka 25. Prolaktynę mam w normie. :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 lipca 2014, 12:06

    2 aniołki <3 <3 never give up
    Lipiec 2017 Szczęśliwa Żona
    Kwiecień 2018 Szczęśliwa Mama
    17u9wn15caesulxa.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 lipca 2014, 12:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    karola_aa wrote:
    A 6 mln w 1 ml czy w całości ? Bo u nas jest 6 w 1ml:/ liczę na Cud! Ale co z Tego bedzie :(
    A czym się różni ICSI od IVF ?
    chyba w 1 ml..
    a ICSI to jest docytoplazmatczne wstrzykniecie jednego, wybranego plemnika do komorki, a IVF to juz jak kolo 1 komorki umieszcza sie kilka tysiecy wypreparowanych plemnikow i jeden z nich łaczy sie z komorka...

    przy tak malej ilosci zazwyczaj robia ICSI tak jak u mnie

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 lipca 2014, 12:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a co do tarczycy to ja zawsze mialam wynik od 2,3 do 2,5 i zaden lekarz nie zwrocil na to uwagi, wg nich jest w normie

  • karola_aa Autorytet
    Postów: 961 346

    Wysłany: 10 lipca 2014, 12:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja poszłam do endo bo wyczytałam że powinno być max 1.5 a ja miałam 2.9 i dała mi leki bo też tak uważa. Miałam dawkę 25 po 6tyg spadło do 2.14 ale okazało się że wyniki męża słabe dlatego żeby zrobić wszystko żeby łatwiej było zajść dała dawkę 50. A prl zawsze miałam w normie a teraz norma do 450 a ja mam 705 :/ dostałam dostinex jestem po 1 tabletce dopiero.



    Czyli przy ICSI jest pewne że jest ten jeden świetnej jakości i bezpośrednio za

    Nikola 20.07.15
    Aniołek [*] 20.10.2016 10t :(
    2cs pp -> 02.02.17 II kreski na teście ! :)
    f2w3rjjg05zcjrzl.png
  • karola_aa Autorytet
    Postów: 961 346

    Wysłany: 10 lipca 2014, 12:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I bezpośrednio zapladniaja tak ?
    A czemu zdecydowaliscie o takiej formie a nie tej drugiej :)?
    Wybaczcie ale piszę z tel i mi urywa i ciężko edytować :/

    Nikola 20.07.15
    Aniołek [*] 20.10.2016 10t :(
    2cs pp -> 02.02.17 II kreski na teście ! :)
    f2w3rjjg05zcjrzl.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 lipca 2014, 12:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    to nie my tak zadecydowalismy tylko lekarka, ktora nas prowadzila, mowila ze tak jest bezpieczniej, ze jest pewnosc wieksza ze ktoras komorka musi sie zaplodnic....przy normalnym IVF zdarza sie, ze plemniki sa slabsze i nie moga sie przebic i rzadna komorka sie nie zaplodni

  • karola_aa Autorytet
    Postów: 961 346

    Wysłany: 10 lipca 2014, 13:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aha :) ważne że się udało :D
    To na kiedy termin :)? A w ogóle skąd jesteście:)? Jest któraś z małopolski ??

    kaarolaa lubi tę wiadomość

    Nikola 20.07.15
    Aniołek [*] 20.10.2016 10t :(
    2cs pp -> 02.02.17 II kreski na teście ! :)
    f2w3rjjg05zcjrzl.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 lipca 2014, 13:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mazury :) termin mam na 18 grudnia :) i mam nadzieje, ze sie zdarze rozsypac jeszcze przed swietami :)

  • Haana Autorytet
    Postów: 696 401

    Wysłany: 10 lipca 2014, 13:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja rejony Wielkopolski.

    2 aniołki <3 <3 never give up
    Lipiec 2017 Szczęśliwa Żona
    Kwiecień 2018 Szczęśliwa Mama
    17u9wn15caesulxa.png
  • karola_aa Autorytet
    Postów: 961 346

    Wysłany: 10 lipca 2014, 14:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale będziesz miała piękny prezent na święta ! Aj zazdroszczę :D Mam nadzieje że ja na ten czas bede już w ciąży:)
    Haana a Twój mąż się badał :)?

    kaarolaa lubi tę wiadomość

    Nikola 20.07.15
    Aniołek [*] 20.10.2016 10t :(
    2cs pp -> 02.02.17 II kreski na teście ! :)
    f2w3rjjg05zcjrzl.png
  • Haana Autorytet
    Postów: 696 401

    Wysłany: 10 lipca 2014, 14:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeszcze nie jestem mężatką. ;)
    Nie badał się, nie mieliśmy takich zaleceń.

    2 aniołki <3 <3 never give up
    Lipiec 2017 Szczęśliwa Żona
    Kwiecień 2018 Szczęśliwa Mama
    17u9wn15caesulxa.png
‹‹ 11 12 13 14 15 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Bolesne miesiączki - skąd się biorą bóle miesiączkowe? Przyczyny, objawy, leczenie.

Bolesne miesiączki mogą występować nawet u 75% kobiet w wieku rozrodczym! Jakie są najczęstsze przyczyny bólu miesiączkowego? Czym jest bolesne miesiączkowanie pierwotne, a czym wtórne? Kiedy bolesne miesiączkowanie wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak szybko zajść  w ciążę? Unikaj tych 7 rzeczy!

Na pierwszy rzut oka poczęcie dziecka wydaje się proste – wystarczy kochać się i potem tylko czekać na brak miesiączki. Dla potwierdzenia zrobić test ciążowy i załatwione! W rzeczywistości często wygląda to nieco inaczej. Dla wielu par podjęcie decyzji o powiększeniu rodziny i pojawienie się pozytywnego testu ciążowego nie następuje w tym samym miesiącu, kwartale bądź roku. Dlaczego? Przeczytaj, co może utrudniać zajście w ciążę i czego unikać, aby szybko zajść w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

O tym jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko - relacja ze spotkania Ovu dzieci!

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałaś się co sprawia, że kobiety, matki są tak silne i wytrzymałe, to musisz to przeczytać! My znamy już odpowiedź – nasza moc leży w relacjach jakie potrafimy tworzyć z innymi kobietami. Wsparcie jakie sobie dajemy i energię do działania jaką sobie nawzajem przekazujemy jest wartością o której należy mówić głośno! Dowodem na to jest ta relacja z wyjątkowego zdarzenia – zlotu użytkowniczek OvuFriend i BellyBestFriend, wspaniałych kobiet, cudownych Mam! Przeczytaj, jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko  

CZYTAJ WIĘCEJ