Forum Starając się - ogólne Staraczki z rocznika '90 :)
Odpowiedz

Staraczki z rocznika '90 :)

Oceń ten wątek:
  • anka17189 Przyjaciółka
    Postów: 147 39

    Wysłany: 27 stycznia 2015, 17:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    witaj Agnesia na naszym forum :):)

    "Bo każdy z nas ma takie marzenie,
    za którego spełnienie oddał by wszystko"

  • Mama_Mai Autorytet
    Postów: 1797 1497

    Wysłany: 27 stycznia 2015, 18:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 lutego 2016, 12:05

    Aniołek 6/8 tc [*] 16.11.2013
    Maja zD 40tc [*] 23.10.2014❤❤❤
    Wojtuś 19.11.2015 ❤❤❤
    Zosia 10.08.2017 ❤❤❤
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 stycznia 2015, 21:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    życzę wam wszystkim szybkiego fasolkowania:)

  • myszm Debiutantka
    Postów: 8 0

    Wysłany: 28 stycznia 2015, 13:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czersc Dziewyczyny 90!
    Pytam tylko z ciekawosci, jako ze jestesmy tu jednym z najmlodszych rocznikow :D, odpowiedzcie jak bedziecie mialy ochote. Czy wszystkie jestescie juz po slubie? Mowicie o staraniach najblizszym? Pracujecie/studiujecie?
    Milo by bylo sie poznac! :)

    Ja studiuje na IV roku. Pierwotnie plan byl taki, zeby zaczac starania jak juz bede na V (mniej zajec itd.) ale jakos instynkt przejal kontrole :). Poza tym juz pol roku sie nie zabezpieczamy i niestety- nic :(.
    a o staraniach powiedzialam tylko przyjaciolce :)
    Czekam na wasze opowiesci!

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 stycznia 2015, 15:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam wszystkie dziewczyny :)
    Dzisiejsza beta 12 dni po iui tak jak się spodziewałam 0,4 :(

    myszm ja jestem po ślubie już 2,5 roku (tak ten czas szybko leci heh) o naszych staraniach wiedzą tylko rodzice, rodzeństwo i najbliżsi przyjaciele.

  • Mama_Mai Autorytet
    Postów: 1797 1497

    Wysłany: 28 stycznia 2015, 15:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 lutego 2016, 12:05

    Aniołek 6/8 tc [*] 16.11.2013
    Maja zD 40tc [*] 23.10.2014❤❤❤
    Wojtuś 19.11.2015 ❤❤❤
    Zosia 10.08.2017 ❤❤❤
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 stycznia 2015, 22:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My jeszcze ślubu nie mamy będzie w przyszłym roku. Niestety mój instynkt macierzyński również wygrał i właśnie zaczynamy się starać:)
    Naukę skończyłam, obecnie pracuje. O staraniach wie moja siostra, mama i przyjaciółka:) Ale tylko dlatego że u 'teściów' jeszcze nie byliśmy :) a przez telefon nie powiemy :)

  • agus3004 Autorytet
    Postów: 677 637

    Wysłany: 29 stycznia 2015, 09:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My ślub braliśmy 01.06.2013 :) więc już ponad półtora roku temu :) Oboje pracujemy, a o naszych staraniach ze względu na problemy wiedzą rodzice i rodzeństwo(nie dało się tego ukryć)

    Moja miłość <3 IGOREK <3
    f2wlx1hp21wq3sfq.png
  • anka17189 Przyjaciółka
    Postów: 147 39

    Wysłany: 29 stycznia 2015, 09:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My po ślubie juz jesteśmy rok i od 1,5 roku staramy sie o dziecko... U nas nikt nie wie ze sie staramy, moze sie doyslaja. ale my nic nie mowiliśmy. Skonczyłam studia jakies 2 lata temu i obecnie juz nie pracuje.

    "Bo każdy z nas ma takie marzenie,
    za którego spełnienie oddał by wszystko"

  • Mistica Znajoma
    Postów: 22 3

    Wysłany: 29 stycznia 2015, 22:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dołączam do Was... ;)

    f3a78f9bc95dea54aa882cb051727bdc.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 stycznia 2015, 22:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Mistica! :)

  • Agata_90 Przyjaciółka
    Postów: 146 41

    Wysłany: 2 lutego 2015, 19:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny.
    Dołączam do was :)
    Mężatka od sierpnia 2013r .Zaczynamy 3 cykl starań o dzidziusia:)

    w4sqdqk30v3qwbxq.png
  • caławtrawie Koleżanka
    Postów: 62 18

    Wysłany: 2 lutego 2015, 21:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To i ja się do Was "doczepię" :) jestem po ślubie pół roku i praktycznie od tego czasu zdajemy się z M. na naturę, oczywiście co nieco wspomagając w odpowiednim czasie...<3 ;) w przyszłym tygodniu zaczynam nową pracę i również w przyszłym tygodniu okaże się, czy ten cykl był dla nas owocny... sama nie wiem co myśleć. Trochę nie chciałabym mieszać od początku w nowej pracy, ale z drugiej strony, tak jak u Was, instynkt i nadzieja zdecydowanie górują :)

    860i3e5eicpea3we.png

    bfarb201a7ylpd16.png
  • Agata_90 Przyjaciółka
    Postów: 146 41

    Wysłany: 3 lutego 2015, 20:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Caławtrawie praca poczeka a instynkt niestety nie czeka.Instynkt che już:) Kiedy będziesz testowała ?

    w4sqdqk30v3qwbxq.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 lutego 2015, 20:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny:)

  • Agata_90 Przyjaciółka
    Postów: 146 41

    Wysłany: 3 lutego 2015, 20:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny długo juz sie staracie czy może dopiero zaczynacie?Macie juz jakieś badania za sobą.Bierzecie jakieś leki ?

    w4sqdqk30v3qwbxq.png
  • Mama_Mai Autorytet
    Postów: 1797 1497

    Wysłany: 3 lutego 2015, 21:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 lutego 2016, 12:05

    Aniołek 6/8 tc [*] 16.11.2013
    Maja zD 40tc [*] 23.10.2014❤❤❤
    Wojtuś 19.11.2015 ❤❤❤
    Zosia 10.08.2017 ❤❤❤
  • Agata_90 Przyjaciółka
    Postów: 146 41

    Wysłany: 3 lutego 2015, 22:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bardzo mi przykro że doświadczylaś takiej tragedii..Ważne że się nie poddałaś i nadal pragniecie potomstwa.Trzymam kciuki by tym razem wszystko odbyło sie rawidlowo.
    Ja już mam za soba szereg badań.Kwas foliowy zazywam od wrzesnia-a staranie rozpoczęlismy z mężem od grudnia.Narazie za nami nieudane 2 cykle ale to dopiero początek naszej drogi.Poza kw foliowym biorę bromergon-zbyt wysoka prolaktyna a także duphaston -za niski progesteron.

    w4sqdqk30v3qwbxq.png
  • caławtrawie Koleżanka
    Postów: 62 18

    Wysłany: 3 lutego 2015, 22:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agata, dokładnie, również uważam, że nie ma na co czekać, bo są rzeczy ważne i ważniejsze :) poza tym nie jest również powiedziane, że ciąża wyklucza aktywność zawodową :) planuję testować w poniedziałek, 9 lutego, ale nie wiem czy wytrzymam :)

    860i3e5eicpea3we.png

    bfarb201a7ylpd16.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 lutego 2015, 22:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agata_90 wrote:
    Dziewczyny długo juz sie staracie czy może dopiero zaczynacie?Macie juz jakieś badania za sobą.Bierzecie jakieś leki ?
    Ja zaczynam pierwszy miesiąc starań, badania idę robić w piątek ale bardzo podstawowe: morfologia, mocz i cukier:) może też zbadam tarczyce jak mi lekarz da skierowanie.
    W następnym miesiącu jak się nie uda to zrobię resztę badań.
    Biorę vitamin plus mama. Ale też brałam tabletki antykoncepcyjne w tamtym miesiącu jeszcze.

‹‹ 31 32 33 34 35 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

14 najczęstszych pytań o Zespół Policystycznych Jajników (PCOS)

Na PCOS, czyli Zespół Policystycznych Jajników może cierpieć nawet 10-15% kobiet w wieku rozrodczym. Czy PCOS jest groźną chorobą? Jakie są najczęstsze przyczny PCOS? Czy Zespół Policystycznych Jajników jest uleczalny? Poznaj odpowiedzi na 14 najczęstszych pytań o PCOS.  

CZYTAJ WIĘCEJ

PMS, czyli zespół napięcia przedmiesiączkowego - przyczyny, objawy, leczenie

Zespół napięcia przedmiesiączkowego to ogólne określenie na objawy i dolegliwości, które odczuwają kobiety przed miesiączką. A jakie są najczęstsze objawy PMS? Co jest ich przyczyną? Czy i kiedy napięcie przedmiesiączkowe wymaga leczenia? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Niedobór kwasu foliowego - zaskakujące wyniki badań

Niemalże każda kobieta starająca się o dziecko ma świadomość, że podczas starań oraz w czasie ciąży powinna suplementować kwas foliowy. Jednak najnowsze doniesienia lekarzy wskazują na duże problemy z jego przyswajalnością. Co to oznacza? Niedobór kwasu foliowego - jakie mogą być tego skutki? Nawet pomimo zażywania kwasu foliowego, kobiety w dalszym ciągu mogą być narażone na ryzyko chorób/powikłań związanych z jego niedoborami. Jak temu zaradzić? Przeczytaj najnowsze doniesienia i zalecenia ginekologów.  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego