X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Staraczki z rocznika '90 vol.2
Odpowiedz

Staraczki z rocznika '90 vol.2

Oceń ten wątek:
  • Rubii Autorytet
    Postów: 2016 577

    Wysłany: 23 czerwca 2018, 17:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Abi teraz deszcz od Ciebie do mnie przyszedl :-( tak pada ze swiata nie widac. Grill w deszcz fajna sprawa :-)

    f762f9eb67.png
    Długo wyczekiwany cud <3

    22d689dd2f.png
  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4512 1455

    Wysłany: 24 czerwca 2018, 00:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U nas pozniej przestalo i na nowo zaczęło. Oczywiscie byl temat czemu jeszcze nie ma dzidziusia, zebysmy nie czekali itd. Itp. To byl grill typowo rodzinny... Zeby oni wiedzieli jak nas ranią tylko wiem ze moze nieswiadomie...

  • Marcowa2017.23 Autorytet
    Postów: 981 207

    Wysłany: 24 czerwca 2018, 00:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Abi tak mi przykro... wiem jak takie pytania mogą ranić :( nie powinno się pytać o dzieci, nikogo, bo naprawdę niewiadomo kto z jakimi problemami się zmaga... a

    3i49f71x2dxie3wa.png
  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4512 1455

    Wysłany: 24 czerwca 2018, 08:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Najgorsze jest to że takie pytania padaja od tych którzy sami mieli problemy. A nie ma co się przejmować... :-)

  • Marcowa2017.23 Autorytet
    Postów: 981 207

    Wysłany: 24 czerwca 2018, 10:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny. Ja dzisiaj noc nieprzespana- małemu idą kolejne zęby i goraczkowal :/
    Ja już dzisiaj latam do łazienki i patrzę czy czasem @ nie przyszła...
    Jak Wam mija weekend ? :)

    3i49f71x2dxie3wa.png
  • Zgredka02 Przyjaciółka
    Postów: 116 32

    Wysłany: 24 czerwca 2018, 11:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Heeej kochane! Trochę mnie nie było ale zakręcony tydzień miałam.
    Marcowa proszę dopisz mnie że testowanie 8.07 :) Abi współczuję wiem jak takie pytanoa ranią . . . Bądz silna! Ta dokłaknie taki paradoks że tak powiem ' zapomniał wół jak cielęciem był'
    Marcowa jak tam przed jutrzejszym testowaniem jak czujesz? Trzymam kciuki!
    Rubi Zuzi widzę nowy cykl oby był owocniejszy! :)

    6cs szczęśliwy <3
    f2w3ugpjw77wwi10.png
  • enka90 Autorytet
    Postów: 613 405

    Wysłany: 24 czerwca 2018, 11:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny :) ja już po weselu, zresetowałam się i wytańczyłam do białego rana :D. Piłam dużo wina więc teraz mam nadzieję, że u mnie to faktycznie była @ :D Od jutra wracam z nowymi siłami :) Jeszcze dzisiaj czekają nas 4 godziny w aucie :(

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 24 czerwca 2018, 11:51

    l22npx9iqktnebij.png
    Hashimoto, Letrox
  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4512 1455

    Wysłany: 24 czerwca 2018, 13:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U nas już dzisiaj leniwa niedziela :-) pogoda slaba to i planów brak. Książka + kawa :-)

  • zuzi_c Autorytet
    Postów: 1642 955

    Wysłany: 24 czerwca 2018, 13:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie niedziela idealna trochę sie cieszę, że taka pogoda bo nie ciągnie mnie na rower :P (chociaż mój mąż mąż już gdzieś śmiga po lasach) Wszystko sobie poogarniałam, zrobiłam to co chodziło mi po głowie cały tydzień więc jestem na zero i tak lubię :)

    Spokojnej niedzieli, pamietajcie, że o 20 MECZ ! :D

    m3sx43r8mntd6n8a.png
  • Marcowa2017.23 Autorytet
    Postów: 981 207

    Wysłany: 24 czerwca 2018, 14:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zgredka w końcu jesteś ;) zapiszę Ci testowanie jak przysiade do kompa, bo na tel wolę nie edytować. A już się stresuje i boje się ze @ mnie wyprzedzi bo testuję we wtorek. Dzięki za kciuki :)

    Enka super ze się wybawilas i poszalalas :) też bym chciała. Chociaż ja nie tancuje do białego rana, za slaba jestem i szybko chce iść spać :p No ale nabralas sil i pozytywnej energii widzę, super :)

    Abi książka i kawa to też coś co bardzo lubię :) co czytasz?

    Zuzi pamiętam o meczu! Będę kibicować :) fajnie zacząć tydzień od uporządkowania swoich spraw, zawsze mniej na głowie :)

    Pozdrawiam :)

    3i49f71x2dxie3wa.png
  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4512 1455

    Wysłany: 24 czerwca 2018, 15:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aktualnie Remigiusz Mróz - Immunitet :-)

    Marcowa2017.23 lubi tę wiadomość

  • Rubii Autorytet
    Postów: 2016 577

    Wysłany: 24 czerwca 2018, 15:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zgredka ja ciagle ten sam cykl mam. Swiezo co po owu jestem sroda lub czwartek mialam. Bede testowac 5 lipca. Jutro mam monitoring i zobaczymy co lekarz powie.

    Marcowa2017.23 lubi tę wiadomość

    f762f9eb67.png
    Długo wyczekiwany cud <3

    22d689dd2f.png
  • Aneciu Ekspertka
    Postów: 259 76

    Wysłany: 24 czerwca 2018, 17:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny jestem tu nowa :)

    staram sie z mezem o dzidziusia od 2 miesiecy. Pierwszy cykl mimo bardzo duzel bolesnosci piersi i widocznym zyl dostalam @ :(

    W tym miesiacu znow sie staralismy. Mam bardzo zauwazalne dni plodne klucie i lepki sluz, Ostatnie dni plodne 12-15.06. Od paru dni pobolewaja mnie jajniki i dol brzucha ale nie mam innych objawow nawet piersi za bardzo nie bola. Za 4 dni powinnam dostac @...zobaczymy jak bedzie tym razem.
    Jak u Was dziewczyny?

    Euthyrox 75
    wit D3, prenatal duo, cynk, wit C

    Homocysteina - w normie
    ASA, ANA, AOA- brak

    AMH - 2,2
    V Leiden-Ok
    Zespol antyfosfolipidowy-wykluczony
    FSH,LH,Testosteron, Progesteron - w normie
    Mthfr C-homo
    Pai-hetero
    KIR bx
    NK 19%
    HSG- oba jajowody drozne
    Maz wyniki w normie

    Bhcg: 28dc(9dpt)- 130,9, 30dc (11dpt)-245, 33dc (14dpt)- 595,4
    18 dpt- pęcherzyk 7mm
    24dpt-jest ♥️
  • Rubii Autorytet
    Postów: 2016 577

    Wysłany: 24 czerwca 2018, 17:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc Aneciu witamy w naszym gronie. Trzymam kciuki za owocny cykl. Staracie sie normalnie czy bierzecie jakies wspomagacze. Do mnie wczoraj wpadli znajomi i wypilam dwie lampki wina oczywiscie czerwonego. Pozniej tak bardzo bolal mnie brzuch ze spac nie moglam. Nie wiem czemu tak zareagowalam na wino ale bardzo bolalo :-(

    f762f9eb67.png
    Długo wyczekiwany cud <3

    22d689dd2f.png
  • Rubii Autorytet
    Postów: 2016 577

    Wysłany: 24 czerwca 2018, 17:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aneciu o pierwsze dzieciatko sie staracie?

    f762f9eb67.png
    Długo wyczekiwany cud <3

    22d689dd2f.png
  • Aneciu Ekspertka
    Postów: 259 76

    Wysłany: 24 czerwca 2018, 17:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Rubii :)

    Tak staramy sie o ierwsze dzieciatko.
    Robilam w lutym wszystkie badania i niby wszystko jest ok oprocz podwyzsznej tarczycy TSH 2,9 biore leki ale oprocz tego bez innych wspomagaczy.

    Wiem, ze to dopiero miesiac ale jak juz sie podjmie decyzje o staraniu to ciezko byc cierpliwym. Bole podbrzusza sie utrzymuja a jeszcze 4 dni do @ zeby cos bylo wiadomo :)

    Euthyrox 75
    wit D3, prenatal duo, cynk, wit C

    Homocysteina - w normie
    ASA, ANA, AOA- brak

    AMH - 2,2
    V Leiden-Ok
    Zespol antyfosfolipidowy-wykluczony
    FSH,LH,Testosteron, Progesteron - w normie
    Mthfr C-homo
    Pai-hetero
    KIR bx
    NK 19%
    HSG- oba jajowody drozne
    Maz wyniki w normie

    Bhcg: 28dc(9dpt)- 130,9, 30dc (11dpt)-245, 33dc (14dpt)- 595,4
    18 dpt- pęcherzyk 7mm
    24dpt-jest ♥️
  • Zgredka02 Przyjaciółka
    Postów: 116 32

    Wysłany: 24 czerwca 2018, 18:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Łoj Rubi coś mi się pomieszało myślałam że juz nowy cykl :)
    Witaj Aneciu. Z tą cierpliwością a raczej jej brakiem coś jest. Chciałybyśmy juz zaraz a to tak nie ma - niestety. Ja wczoraj miałam piekny szczyt sluzu i mala.czerwona niteczke w nim.więc owu była staranka też dzisiaj trzeba poprawić i znowu 2tyg noepewności

    6cs szczęśliwy <3
    f2w3ugpjw77wwi10.png
  • Rubii Autorytet
    Postów: 2016 577

    Wysłany: 24 czerwca 2018, 19:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nic nie szkodzi Zgredka my tutaj produkujemy tyle stron ze mozna sie pogubic. To trzymam kciuki zeby plemniczki dotarly do celu! Ja tez jestem bardzo niecierpliwa jakby odrazu po <3 nie mozna byla wiedziec czy sie udalo czy nie :-)

    Zgredka02 lubi tę wiadomość

    f762f9eb67.png
    Długo wyczekiwany cud <3

    22d689dd2f.png
  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4512 1455

    Wysłany: 24 czerwca 2018, 21:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witamy Aneciu w naszym gronie :-) w takim razie trzymamy kciuki za ten cykl :-)

  • Rubii Autorytet
    Postów: 2016 577

    Wysłany: 25 czerwca 2018, 05:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jaka szkoda ze przegralismy wczoraj mecz. A takie wielkie nadzieje byly.

    Dzis mam monitoring po pracy zeby sprawdzic czy owu byla. Jakos sie denerwuje ale czuje ze juz byla bo temperatura utrzymuje sie na poziomie 37,10-37,30 moze to dobry znak tylko czy pecherzyk nie za pozno pekl i czy cos z tego bedzie. Maz pojechal do pracy i zostawil mnie znow sama. Tak mi przykro jak musze sama siedziec w domu. Jak wracam po pracy do pustego domu :-(

    f762f9eb67.png
    Długo wyczekiwany cud <3

    22d689dd2f.png
‹‹ 30 31 32 33 34 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Smog - czy smog w Polsce może obniżać płodność?

Polska jest jednym z najbardziej zanieczyszczonych krajów na świecie. To niestety przykry fakt. Jesteśmy świadomi, że smog negatywnie wpływa na nasz organizm - płuca, serce. Ale czy może również upośledzać naszą płodność? Czy może dodatkowo obniżać parametry nasienia? Czy możemy mądrze się przed tym zabezpieczać, czy to już histeria? Zadaliśmy to pytanie ekspertom, przeczytaj co usłyszeliśmy!  

CZYTAJ WIĘCEJ

11 najczęstszych pytań o IUI, czyli inseminacja w pigułce

Czym jest inseminacja? Kiedy warto skorzystać z tej metody? Dla kogo jest szczególnie polecana? Jaki jest koszt inseminacji? Jakie są szanse na zajście w ciążę po zabiegu inseminacji? Odpowiedzi na 11 najczęstszych pytań o inseminację. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Dieta Płodności w OvuFriend - jak otrzymać spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności?

Brak śluzu płodnego, endometrioza, nieregularne cykle, a może PCOS? Dieta Płodności w OvuFriend to spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności dopasowane idealnie do Ciebie i Twoich dolegliwości! Sprawdź instrukcję krok po kroku, jak otrzymać Dietę Płodności i zwiększyć szanse na zajście w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ