Forum Starając się - ogólne Starajac sie o bobada w Uk
Odpowiedz

Starajac sie o bobada w Uk

Oceń ten wątek:
  • paulad11 Przyjaciółka
    Postów: 149 35

    Wysłany: 1 maja 2014, 20:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej m9zna przewozic leki ja wozilam nie raz leki ktpre byly na recepte nigdy nikt o nic nie pytal.dolaczam sie rowniez do Was ja mieszkam w edynburgu o drugie dziecko staramy sie juz 11 cykl teraz w grudniu zeszlego roku poronilam w 6 tyh jak zaczely s8e plamienia i wyladowalam w szpitalu to po pobraniu krwi lekarz powiedzial jedzcie do domu bo sensu czekac nie ma albo wcale w ciazy nie bylas albo wczesne poronienie ....!!!!czulam sie jakby mi ktos w pysk dal .pozniek tylmo badania krwi czy sie oczyszcza organizm i tyle.od marca staramy sie znowu i dalej bez skjtku .pozdrawiam Was

    <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 maja 2014, 21:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziekuje ;) martwi mnie ta opieka w uk, bo do 12 tygodnia to nawet nie ma co sie u nich z wczesna ciaza pokazywac, a jak juz masz problem z plodnoscia to z ich marna pomoca raczej w ciaze nie zajdziesz... kaza probowac i probowac w nieskonczonosc. Ja np mam troche podwyzszona prolaktyne i ciezko mi jest dostac lek na jej obnizenie (probowalam juz parlodel i bromocriptine ale na obydwu receptach w aptece mowili "manufacture problem") wiec musze teraz z pl sobie to przywiezc. Ostatnio tez rozmawialam ze swoim polskim ginem i pytalam sie o ten zamiennik duphastonu w angli - cyclogest, to powiedzial, ze to przepisuja jednynie jesli dojdzie do zabiegu in vitro. W innych przypadkach jest to niedozwolone. Powiedzial, ze ma w uk znajoma co przepisala ten cyclogest jednej dziewczynie, a potem babka miala za to sprawe w sadzie... ;/

  • paulad11 Przyjaciółka
    Postów: 149 35

    Wysłany: 1 maja 2014, 22:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aniu mnie tez to badzo martwi :( jak zaszlam w pierwsza i poszlam robic badania ,spotkac sie z lekarzem do pocalowalam klamke w takim szoku bylam co do podejscia do ciazy wczesnej (jak oni ja tu nazywaja) ze slow mi braklo ,na szczescie pierwsza przeszlam rewelacyjnie za to druga z moja minusowa grupa krwe odwrotna dokladnie do mojego partnera zaczely dziac sie plamienia ,odsylali od gp do szpitala i do early pregnency center ,no i na tym sie skonczylo ....
    Aniolek 13.12.2014 (*)
    dlatego teraz 8 mam wizyte u gp wywalcze badania krwi zrobie i 13 lecimy na Krete oderwac se troche od tego wszystkiego ,moze sie troszke rozluznimy i predzej sie uda ,trzymajcie kciuki :)
    ja slyszalam od kolezanki za jakas jej znajoma uparla sie u gp o przypisanie duphastonu i tak sie wyklucala ze jej przypisal lekarz .mysle ze to to na kogosie trafi ja zawsze trafialam na duzpko ale mialam jedna ktoa duzo mi pomogla jesli chodzi o starania o dziecko ,mielismy skierowanie ale zaszlam i poronilam i przepadlo teraz bede walczyla o onwe do kliniki leczenia nieplodnosci i zobaczymy co wywalcze 8mego!

    <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 maja 2014, 10:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przykro mi, ze musialas przez to przechodzic... a co do duphastonu, to wiesz moze i czasem przepisza, bo np jak do tej pory nic sie nie stalo. A ta babka o ktorej pisalam to trafila do szpitala bo nadal krwawila i mimo brania cyclogestu, poronila. W szpitalu pytali sie ja kiedy byl transfer, a ona sie zmieszala, bo dziecko poczela przeciez naturalnie i wtedy lekarz ze szpitala podal ta pania doktor do sadu... takze nieciekawa sytuacja. Glupie jest to, ze o wszystko trzeba sie tu wyklocac, i o badanie krwi, o jakies leki itd. Ja naprawde wspolczuje tym anglikom sluzby zdrowia - my chociaz mamy alternatywe, zeby pojechac do polski. Wiadomo, ze w polsce tez roznie bywa i zdarzaja sie czesto niedopatrzenia, ale bynajmniej tu nie daja na wszystko paracetamol... Trzymam kciuki za Ciebie i wypoczywajcie na tej Krecie :) <3 Pozdrawiam

    paulad11 lubi tę wiadomość

  • paulad11 Przyjaciółka
    Postów: 149 35

    Wysłany: 2 maja 2014, 11:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No ja tez juz na nich rece zalamuje ale co zrobic trzeba walczyc bo inaczej to odesla z kwitkiem i nawet sie Toba nie przejma .ja np Synkowi daje leki anty astmatyczne juz od ponad roku bo w pl po badaniach mu przypisywali a tu nic dziecko ciagle chore .charczal jak zepsuty traktor ale nic mu nie bylo.wiec leki przywoze z pl i daje tak jak lelarz przypisal.tutaj juz dostalam reprymende ze co ja robie ze tu dzieci na to sie bada po 5 roku zycia a fakt taki ze jesli do 5 roku zycia sie to leczy to mozna sie uniknac astmy i calkowicoe wyleczyc dziecko .wiec za kazdym razem jak slyszal od nich ze co ja robie i skad to mam to mialam gdzies i mowilam ze dawac i tak bede bo od czasu kiedy Synek dostaje leki nie ma juz takich kaszli i nawet jak sie przeziebi to sie nie dusi jak kiedys .ogolnie mniej cboruje wiec ewidentnie aidac ze leki daja efskty i dlatego zawsze stanowczo mowie im co sadze o ich podejsciu i widze pozniek tylko jak mnie wzrokiem mierza ale mam to gdzies .slyszalam ze gp to nie sa prawdziwi lekarze po medycynie tak jak ci w szpitalach .p.s. przepraszam za bledy sgrasznie jak sie czytam po napisaniu to sama czesci nie czaje ale pisze z telefonu i jakos na slepo trafiam w te literki :p

    <3
  • aniafk Autorytet
    Postów: 1433 974

    Wysłany: 2 maja 2014, 11:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny, ja poroniłam w lutym ale akurat byłam w Polsce na urlopie wiec obeszło się z wizytami tutaj, chociaż moja położna była rewelacyjna, nawet ostatnio ją spotkałam w przychodni to zapytała kiedy znowu do niej przyjdę :)
    - dodałam, że może już nie długo i chyba się sprawdzi bo dzisiaj zobaczyłam cień na teście :)
    Niestety obaw mi nie brakuje - ze względu na ten kraj oczywiście. Wiem, że w Polsce chociażby prywatnie mogłabym hormony zbadać czy czegoś w nich nie brakuje a tutaj to nawet nie śmię pytać gp o skierowanie ;/ . Przywiozłam sobie duphaston z polski i zamierzam od jutra go zażywać .

    Ja miałam cyclogest dwa razy tutaj przepisywany - żaden z lekarzy nie miał obaw ( w polskich klinikach) a co do sądzenia się o ten lek to nie bardzo w to wierzę. Nie jest zarejestrowany tylko i wyłącznie "dla in vitro" . Zreszta w pierwszej ciąży lekarz gp pytał się czy biorę jakieś leki to powiedziałam, że progesteron i nie nie powiedział.
    Dziewczyny trzymam za Was kciuki żeby jak najszybciej się udało :)

    82dopiqvflbgbpkd.png
    1kk0x1hp3dsy5yue.png
  • paulad11 Przyjaciółka
    Postów: 149 35

    Wysłany: 2 maja 2014, 12:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aniafk trzymam kciuki zeby wszystko bylo dobrze i trzeba byc dobrej mysli!po cichutku gratuluje:)

    aniafk lubi tę wiadomość

    <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 maja 2014, 13:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no widac kazdy lekarz mowi co innego... tez trzymam kciuki za siebie i za was, oby w koncu wszystkim sie udalo :) <3

  • Brawurka Znajoma
    Postów: 28 21

    Wysłany: 2 maja 2014, 14:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny . można dołączyć ? Ja z Liverpoolu :)

    Mama 4 aniołków

    Maj 2009 - poronienie
    Marzec 2010 - poronienie
    Październik 2010 poronienie
    Maj 2013 - ciąża pozamaciczna

    04.05.14 - II kreseczki ! Beta 142 Cudzie zostań z nami !!
    cdn...
  • aniafk Autorytet
    Postów: 1433 974

    Wysłany: 2 maja 2014, 15:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Brawurka bardzo mi przykro z powodu tych 4 aniołków :(
    Życzę abyś jak najszybciej zobaczyła dwie upragnione kreseczki i urodziła zdrową dzidzię :)

    82dopiqvflbgbpkd.png
    1kk0x1hp3dsy5yue.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 maja 2014, 15:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Brawurka wrote:
    Cześć dziewczyny . można dołączyć ? Ja z Liverpoolu :)

    Mama 4 aniołków

    Hej Brawurka, ja akurat dzisiaj bede leciała do Liverpool :)

  • Brawurka Znajoma
    Postów: 28 21

    Wysłany: 2 maja 2014, 16:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aniafk nie dziękuję by nie zapeszyc :)

    Anna255 oo a to zostajesz w Lpl czy później ruszasz do innego miasta

    Maj 2009 - poronienie
    Marzec 2010 - poronienie
    Październik 2010 poronienie
    Maj 2013 - ciąża pozamaciczna

    04.05.14 - II kreseczki ! Beta 142 Cudzie zostań z nami !!
    cdn...
  • paulad11 Przyjaciółka
    Postów: 149 35

    Wysłany: 3 maja 2014, 10:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Brawurka przykro mi bardzo z tego powodu ale mam nadzieje ze szybko przyjdzie ten wyczekiwany moment i bedziesz za jakis czas mogla pomarudzic na dolegliwosci ciazowe:)zycze poaodzonka i trzymam kciuki!!!ja juz tez marze nawet o tych mdlosciach oby tylko sie w koncu udalo:)

    <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 maja 2014, 16:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Brawurka wrote:
    Aniafk nie dziękuję by nie zapeszyc :)

    Anna255 oo a to zostajesz w Lpl czy później ruszasz do innego miasta

    potem kierunek Manchester :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 maja 2014, 16:22

  • Brawurka Znajoma
    Postów: 28 21

    Wysłany: 5 maja 2014, 17:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane wczoraj robiłam bete . To był mój 31 dc ... Rano zrobiłam test i od razu w sumie pokazała się kreska.Nie mega krecha, ale dość wyraźna.Poszłam do szpitala.Pobrali mocz i krew.Z moczu wyszła ciąża i beta 142 . Tak strasznie się boję że po raz kolejny może coś pójść nie tak :(

    Anna ooo moja cała rodzinka mieszka w Manchesterze :)) Więc może kiedyś jak planujesz być na dłużej to wspólna kawka :)

    PaulaD nie dziękuję by nie zapeszyć ;)

    Anna255 lubi tę wiadomość

    Maj 2009 - poronienie
    Marzec 2010 - poronienie
    Październik 2010 poronienie
    Maj 2013 - ciąża pozamaciczna

    04.05.14 - II kreseczki ! Beta 142 Cudzie zostań z nami !!
    cdn...
  • paulad11 Przyjaciółka
    Postów: 149 35

    Wysłany: 5 maja 2014, 17:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Brawurka spokojnie ,ja wierze ,ze bedzie dobrze bardzo ale to bardzo mocno trzymam kciuki!!!!!!!

    <3
  • Brawurka Znajoma
    Postów: 28 21

    Wysłany: 5 maja 2014, 18:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    PpaulaD nie dziękuję by nie zapeszyć :)

    Ooczywiście jutro dam znać. O 12:30 mam być na powtórzenie bety.Jeśli nie będzie dużo ludzi na emergency to podejrzewam że wynik w ciągu 30 min będe miała

    Maj 2009 - poronienie
    Marzec 2010 - poronienie
    Październik 2010 poronienie
    Maj 2013 - ciąża pozamaciczna

    04.05.14 - II kreseczki ! Beta 142 Cudzie zostań z nami !!
    cdn...
  • paulad11 Przyjaciółka
    Postów: 149 35

    Wysłany: 5 maja 2014, 19:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    w takim razie trzymam za Was kciuki bardzo mocno i badz dobrej mysli !:) bedziemy czekaly na wiesci .

    <3
  • Brawurka Znajoma
    Postów: 28 21

    Wysłany: 5 maja 2014, 19:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ok :*

    Maj 2009 - poronienie
    Marzec 2010 - poronienie
    Październik 2010 poronienie
    Maj 2013 - ciąża pozamaciczna

    04.05.14 - II kreseczki ! Beta 142 Cudzie zostań z nami !!
    cdn...
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 maja 2014, 19:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    super wiadomosc, czekamy na potwierdzenie wiesci Brawurka :) a u mnie dzis owulacja, juz pekajacy pecherzyk byl, ale dodatkowo pregnyl dostalam, teraz do 36 godzin sie musimy starac, a potem czekamy na efekty :) pecherzyk dzis 22 mm - ciesze sie, ze sam zaczal pekac :) Z tego wszystkiego zapomnialam zapytac o endo, ale mam nadzieje, ze tez cos podroslo... <3

‹‹ 2 3 4 5 6 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Jak szybko zajść  w ciążę? Unikaj tych 7 rzeczy!

Na pierwszy rzut oka poczęcie dziecka wydaje się proste – wystarczy kochać się i potem tylko czekać na brak miesiączki. Dla potwierdzenia zrobić test ciążowy i załatwione! W rzeczywistości często wygląda to nieco inaczej. Dla wielu par podjęcie decyzji o powiększeniu rodziny i pojawienie się pozytywnego testu ciążowego nie następuje w tym samym miesiącu, kwartale bądź roku. Dlaczego? Przeczytaj, co może utrudniać zajście w ciążę i czego unikać, aby szybko zajść w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Planowanie ciąży, czyli o tym jakie badania przed ciążą warto wykonać

Planowanie ciąży to ważny moment w życiu każdej kobiety. Zastanawiasz się jakie badania przed ciążą warto wykonać? A może warto pomyśleć o dodatkowych szczepieniach? Co zrobić, aby zwiększyć swoje szanse na zdrową, szczęśliwą ciążę? Przeczytaj, które szczepienia musisz zrobić jeszcze przed rozpoczęciem starań, a które spokojnie możesz zrobić nawet będąc już w ciąży. 

CZYTAJ WIĘCEJ

11 najczęstszych pytań o IUI, czyli inseminacja w pigułce

Czym jest inseminacja? Kiedy warto skorzystać z tej metody? Dla kogo jest szczególnie polecana? Jaki jest koszt inseminacji? Jakie są szanse na zajście w ciążę po zabiegu inseminacji? Odpowiedzi na 11 najczęstszych pytań o inseminację. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego