X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Starające się po przejściach - od nowa
Odpowiedz

Starające się po przejściach - od nowa

Oceń ten wątek:
  • midnight Autorytet
    Postów: 1679 1433

    Wysłany: 3 marca 2016, 21:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gama a nie zdążyłaś w ciąży zrobić toxo? nie jestem lekarzem, ale wiem że toxoplazmoza jest niebezpieczna...zależy kiedy ją przechodziłaś...a kota w domu masz? albo może miałaś stycznosć?

    Córcia-2012 <3
    J-6/11tc [*] 13.02.15,
    S -18tc [*] 30.09.15,
    F-16tc. [*] 12.05.16
    K-21tc. [*] 02.02.17
  • gama Autorytet
    Postów: 630 343

    Wysłany: 3 marca 2016, 21:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no wlasnie w ciązy nie zdazylam, kota nie mam, u babci jest - ale ja nie przepadam za kotami - wiec sie do nich nie zblizam
    jednak w lato byla u nas siostrzenica meza i jezdzilam z nią do tych kotów na glaskanie - wiec glaskac musialam z nią.......

    08.01.2016 [*] 6 tc "Pan dał, Pan zabrał "(Hb)
    jox6h3714iyy07ei.png
  • gama Autorytet
    Postów: 630 343

    Wysłany: 3 marca 2016, 21:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wyczytalam - ze wynikigG + a igM - oznacza ze kiedys przechodzilam i mam przeciwciala
    a grozna zakazenie jest tylko swieze w ciazy, a jak sa przeciwciala to nie ma niebezpeczenstwa....... czy aby na pewno???

    08.01.2016 [*] 6 tc "Pan dał, Pan zabrał "(Hb)
    jox6h3714iyy07ei.png
  • midnight Autorytet
    Postów: 1679 1433

    Wysłany: 3 marca 2016, 21:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gama musisz dopytać lekarza...niestety wiem tyle co Ty,mi tez wydaje się ze chodzi o świeże zakażenie...

    Monia85 lubi tę wiadomość

    Córcia-2012 <3
    J-6/11tc [*] 13.02.15,
    S -18tc [*] 30.09.15,
    F-16tc. [*] 12.05.16
    K-21tc. [*] 02.02.17
  • midnight Autorytet
    Postów: 1679 1433

    Wysłany: 3 marca 2016, 21:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś