Forum Starając się - ogólne Starające się po przejściach - od nowa
Odpowiedz

Starające się po przejściach - od nowa

Oceń ten wątek:
  • Aasienkaa Autorytet
    Postów: 629 278

    Wysłany: 14 kwietnia 2016, 20:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dreambaby wrote:
    Zgadzam się z wami w 100%. Pięknie to wszystko napisałyście. Ja mam to szczęście że moją parafię prowadzą ojcowie oblaci. U nas wszystko jest co łaska i jak spotkamy z mężem proboszcza podczas spaceru to zawsze zatrzyma się pogada z pół godziny, zapyta co słychać. Jest zupełnie inne podejście i to mi się podoba. Podczas mszy są konkursy dla dzieci i dostają nagrody co bardzo je zachęca.
    Takich duchownych to ze świecą szukać :) Przypomniało mi się jak przed Mikołajem w mojej rodzinnej parafii ksiądz mówił, że przyjedzie Mikołaj i będzie dawał grzecznym dzieciom prezenty, że Mikołaj wszystko wie itp., ale prosi rodziców aby przyszli i też od siebie coś o swoich dzieciach powiedzieli. Wszyscy wiedzieli o co chodzi:) Natomiast w parafii w której obecnie mieszkam na mszy ksiądz powiedział.. że będzie Mikołaj i prosi rodziców aby przynieśli prezenty i podał datę i miejsce. Myślałam, że trafi mnie na miejscu, no wiecie...bez jaj dla dzieci to magia, dla niego w sumie nic, na mszy jedynie kasę zbierze na tacy.

    córa 12 lat i synek.. wszystkie dzieci już są ;)
    82dox1hppr9ztp9m.png
    ponad 3 lata starań, 7tc (*), IUI- nieudane, 2017 naturalny cud :)
  • Jagna 75 Autorytet
    Postów: 9640 6269

    Wysłany: 14 kwietnia 2016, 21:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aasienkaa wrote:
    I tego się trzymamy :) Jeszcze przyjdzie nasz czas. Mnie głowa dziś nawala, jutro pewnie przyjdzie @ A niech przychodzi bo winko już czeka :) Za oknem tak strasznie brzydko, ok 15 było ciemno, taka straszna burza u nas była, ale to znak że zima się skończyła :) Jeszcze chciałabym aby w weekend było pięknie, porobiłabym coś na działce w rodzinnym domku :) Trawa rośnie już jak szalona, jak tak dalej pójdzie trzeba będzie ją kosą potraktować ;)hehe
    A mnie brzuch cos ćmi,tylko nie wiem czy @ sie zbliza czy z tego ze dzis w ubikacji z grubsza nie bylam...jutro smigne na bete i bede miec zagadke rozwiązaną :-) :-)

    Antoś IVF,Julisia naturalmhsvanlit2rdpeg7.png
    km5svcqgqcxnw3nt.png
  • Jagna 75 Autorytet
    Postów: 9640 6269

    Wysłany: 15 kwietnia 2016, 08:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam.Sikacz nic nie pokazał ale pojechałam na bete i wynik popoludniu.Jesli ciàzy nie bedzie to przynajmniej dokoncze badania i wtedy bede spokojniejsza,bo jesli jeszcze cos wyjdzie to bede obstawiona lekami i zwiększe szanse na zdrową ciàze.Tak wiec z dwojga złego lepiej w te lepszà strone :-) :-)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 kwietnia 2016, 08:42

    Antoś IVF,Julisia naturalmhsvanlit2rdpeg7.png
    km5svcqgqcxnw3nt.png
  • Aasienkaa Autorytet
    Postów: 629 278

    Wysłany: 15 kwietnia 2016, 09:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zmierzamy ku lepszemu małymi kroczkami:)
    A mi dzis głowę rozsadza. To najgorszy i w zadadzie jedyny najbardziej dokuczliwy objaw zbliżającej sie @.

    córa 12 lat i synek.. wszystkie dzieci już są ;)
    82dox1hppr9ztp9m.png
    ponad 3 lata starań, 7tc (*), IUI- nieudane, 2017 naturalny cud :)
  • Aasienkaa Autorytet
    Postów: 629 278

    Wysłany: 15 kwietnia 2016, 09:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jagna melduj jak tylko będziesz miala wynik. O której sie spodziewasz?

    córa 12 lat i synek.. wszystkie dzieci już są ;)
    82dox1hppr9ztp9m.png
    ponad 3 lata starań, 7tc (*), IUI- nieudane, 2017 naturalny cud :)
  • Jagna 75 Autorytet
    Postów: 9640 6269

    Wysłany: 15 kwietnia 2016, 09:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asia,wlasnie zaczęl plamic wiec chyba niepotrzebnie na te bete jechałam,ale bede miec pewnosc na 100% ze to @ nadchodzi.Wczesnie,bo termin ma 18tego i psuje mi plany co do wizyt.
    Popoludniu wynik ale moze cos wczesniej bedzie,bede lukac na neta

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 kwietnia 2016, 09:40

    Antoś IVF,Julisia naturalmhsvanlit2rdpeg7.png
    km5svcqgqcxnw3nt.png
  • Aasienkaa Autorytet
    Postów: 629 278

    Wysłany: 15 kwietnia 2016, 10:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dawaj znac:) u mnie są delikatne plamienia ale jeszcze @ nie ma. A niech juz przyjdzie.

    córa 12 lat i synek.. wszystkie dzieci już są ;)
    82dox1hppr9ztp9m.png
    ponad 3 lata starań, 7tc (*), IUI- nieudane, 2017 naturalny cud :)
  • Aasienkaa Autorytet
    Postów: 629 278

    Wysłany: 15 kwietnia 2016, 10:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzis u mnie pogoda cudo a ja w pracy:/jutro weekend to pewnie bedzie padać.

    córa 12 lat i synek.. wszystkie dzieci już są ;)
    82dox1hppr9ztp9m.png
    ponad 3 lata starań, 7tc (*), IUI- nieudane, 2017 naturalny cud :)
  • Aasienkaa Autorytet
    Postów: 629 278

    Wysłany: 15 kwietnia 2016, 13:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zapewne szybko zleci. Juz nie moge sie doczekac;) trochę sie boję nie powiem ale chce tego już wierze ze cos sie wyjaśni. Zawsze wiecej bede wiedziala niz wien no i ten pakiet badań tez coś wniesie.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 kwietnia 2016, 13:49

    córa 12 lat i synek.. wszystkie dzieci już są ;)
    82dox1hppr9ztp9m.png
    ponad 3 lata starań, 7tc (*), IUI- nieudane, 2017 naturalny cud :)
  • Jagna 75 Autorytet
    Postów: 9640 6269

    Wysłany: 15 kwietnia 2016, 16:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Monia85 wrote:
    Hej, ja dzisiaj znowu do wawy wyjeżdżam na weekend. Mąż zabrał mi gwizdek z internetem i mam tylko telefon.
    Jagna wcześnie te plamienia, dziwne.
    Asia dopiero zauważyłam że masz suwaczek z hsg, jak się na niego patrzy to wydaje się, że to już niedługo. Szybko zleci, zobaczysz.
    Poprostu @ dzien dwa przyjdzie wczesniej :-) Asie doganiam :-) :-)

    Antoś IVF,Julisia naturalmhsvanlit2rdpeg7.png
    km5svcqgqcxnw3nt.png
  • Aasienkaa Autorytet
    Postów: 629 278

    Wysłany: 15 kwietnia 2016, 17:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wcale sie z tego nie cieszę Jagna ;) moja @ cos dojechac nie może; ) niech się juz nie wyglupia bo plany mi w maju popsuje;)

    córa 12 lat i synek.. wszystkie dzieci już są ;)
    82dox1hppr9ztp9m.png
    ponad 3 lata starań, 7tc (*), IUI- nieudane, 2017 naturalny cud :)
  • Aasienkaa Autorytet
    Postów: 629 278

    Wysłany: 15 kwietnia 2016, 18:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Masz już bete Jagna?

    córa 12 lat i synek.. wszystkie dzieci już są ;)
    82dox1hppr9ztp9m.png
    ponad 3 lata starań, 7tc (*), IUI- nieudane, 2017 naturalny cud :)
  • Jagna 75 Autorytet
    Postów: 9640 6269

    Wysłany: 15 kwietnia 2016, 22:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aasienkaa wrote:
    Masz już bete Jagna?
    Jeszcze nie ma,tez mnie to martwi juz,wyniki mialy byc popoludniu :-(
    Nadal plamie i @ sie tez nie chce rozkręcic...zalezalo mi by dzis wiedziec na 100% czy cos jest czy nic,teraz martwią mnie plamienia bo
    nie wiem czym jest ich powód

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 kwietnia 2016, 22:42

    Antoś IVF,Julisia naturalmhsvanlit2rdpeg7.png
    km5svcqgqcxnw3nt.png
  • Jagna 75 Autorytet
    Postów: 9640 6269

    Wysłany: 16 kwietnia 2016, 08:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    ....dalej nie ma :-(

    Antoś IVF,Julisia naturalmhsvanlit2rdpeg7.png
    km5svcqgqcxnw3nt.png
  • Aasienkaa Autorytet
    Postów: 629 278

    Wysłany: 16 kwietnia 2016, 08:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A coz to sie dzieje?

    córa 12 lat i synek.. wszystkie dzieci już są ;)
    82dox1hppr9ztp9m.png
    ponad 3 lata starań, 7tc (*), IUI- nieudane, 2017 naturalny cud :)
  • Jagna 75 Autorytet
    Postów: 9640 6269

    Wysłany: 16 kwietnia 2016, 09:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wreszcie są...nie jestem w ciązy,czyli czekam az @ sie rozkreci.Od poniedzialku realizuje zalozony plan dzialania :-) :-)

    Antoś IVF,Julisia naturalmhsvanlit2rdpeg7.png
    km5svcqgqcxnw3nt.png
  • Aasienkaa Autorytet
    Postów: 629 278

    Wysłany: 16 kwietnia 2016, 09:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dobrze że już wiesz, szkoda...ale wdrażaj plan i zakończ go sukcesem :)
    u mnie jeszcze nie przylazła @ ale pewnie wieczorem lub jutro przyjdzie, bo mocno czuję podbrzusze. Oby mi tylko nie namieszała za mocno do tego mojego maja :) Miłego dnia, ja śmigam na działeczkę , może pogoda dziś wytrzyma :)

    córa 12 lat i synek.. wszystkie dzieci już są ;)
    82dox1hppr9ztp9m.png
    ponad 3 lata starań, 7tc (*), IUI- nieudane, 2017 naturalny cud :)
  • Jagna 75 Autorytet
    Postów: 9640 6269

    Wysłany: 17 kwietnia 2016, 14:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aasienkaa wrote:
    dobrze że już wiesz, szkoda...ale wdrażaj plan i zakończ go sukcesem :)
    u mnie jeszcze nie przylazła @ ale pewnie wieczorem lub jutro przyjdzie, bo mocno czuję podbrzusze. Oby mi tylko nie namieszała za mocno do tego mojego maja :) Miłego dnia, ja śmigam na działeczkę , może pogoda dziś wytrzyma :)
    Tez jeszcze nie przylazla :-( pewnie jutro z rana.Mam nadzieje leki nie namieszaly i @ mialoby nie byc tylko plamienia...bez niej nie zaczne stymulacji i cykl przepadnie....
    Brzuch pobolewa ale dziwnie jakos,jutro jej termin wiec oby sie nie spóznila.
    Milej niedzieli,wypoczynku,ja niestety popoludniu w pracy,mój mąz tez wiec przynsjmniej nie zal tak bardzo.Buzki

    Antoś IVF,Julisia naturalmhsvanlit2rdpeg7.png
    km5svcqgqcxnw3nt.png
  • Aasienkaa Autorytet
    Postów: 629 278

    Wysłany: 17 kwietnia 2016, 20:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja właśnie dziś rozpoczęłam nowy cykl, ostatni przed hsg. A niech będzie, dziś śniło mi się że modliłam się aby nie mieć już dzieci... skąd te moje sny :)

    córa 12 lat i synek.. wszystkie dzieci już są ;)
    82dox1hppr9ztp9m.png
    ponad 3 lata starań, 7tc (*), IUI- nieudane, 2017 naturalny cud :)
  • Jagna 75 Autorytet
    Postów: 9640 6269

    Wysłany: 17 kwietnia 2016, 22:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aasienkaa wrote:
    Ja właśnie dziś rozpoczęłam nowy cykl, ostatni przed hsg. A niech będzie, dziś śniło mi się że modliłam się aby nie mieć już dzieci... skąd te moje sny :)
    Poprostu za dlugo to trwa i to są twoje słabosci :-)

    Antoś IVF,Julisia naturalmhsvanlit2rdpeg7.png
    km5svcqgqcxnw3nt.png
‹‹ 32 33 34 35 36 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Ciąża pozamaciczna - czym jest i jakie są objawy ciąży pozamacicznej?

Ciąża pozamaciczna (ektopowa) zdarza się raz na 90-100 przypadków ciąży. Jest to ciąża, która zamiast w macicy rozwija się poza nią. Objawy ciąży pozamacicznej nie są jednoznaczne. Trudno ją czasem rozpoznać, bo na początku objawy są podobne do ciąży o prawidłowym przebiegu. Na późniejszym etapie pojawia się ból podbrzusza, krwawienie oraz brak prawidłowego przyrostu hormonu hCG. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciążooporna - historia kobiety, która pragnie zostać Mamą ♡

Emilia mówi o sobie, że jest ciążooporna. Jej walka o bycie Mamą trwa już kilka lat, więc sama zaczęła nazywać siebie dinozaurem ciążooporności. Przeczytaj prawdziwą historię kobiety starającej się o dziecko. Kobiety, która pomimo wielu trudnych doświadczeń nie poddaje się i nie traci nadziei. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Suchość pochwy - najczęstsze przyczyny, objawy i leczenie

Suchość pochwy to wstydliwa dolegliwość, która dotyka wielu kobiet. Kiedy się pojawia? Jakie są najczęstsze przyczyny problemów z odpowiednim nawilżeniem pochwy? Czy suchość pochwy można leczyć? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego