Forum Starając się - ogólne Starania o drugiego maluszka
Odpowiedz

Starania o drugiego maluszka

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 września 2016, 22:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny i jak tam? Kiedy testujecie?
    A ja się dzisiaj dowiedziałam że moja siostra jest chyba w ciąży.. pisze chyba bo okres jej sie spóźnia kilka dni i dziś kupiłam jej 2 testy i oba wyszły pozytywne. Teraz musi iść na bete lub do lekarza..juuupiii.

    nitta32, She86 lubią tę wiadomość

  • lilirose Autorytet
    Postów: 1282 547

    Wysłany: 18 września 2016, 22:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nitta, statystycznie duże, ale wiesz, zawsze coś może stanąć na drodze. @ na razie brak.

    InBlue, teraz kolej na Ciebie! :) Siostra planowała?

    Szczęśliwy 3 cs, maluszku zostań z nami ♥
    p19uyx8dp2cbt5uf.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 września 2016, 22:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lilirose tak planowała. Aczkolwiek bardzo się boi. Pierwsze poroniła, drugą ciąże miala zagrożona ale na szczęście szczęśliwie ją doniosła do początku 9 miesiąca. Ona z zachodzeniem w ciążę nie ma problemu,gorzej z donoszeniem. U mnie jest na odwrót.

  • JennyXS Autorytet
    Postów: 436 333

    Wysłany: 18 września 2016, 22:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W sumie ginekolog nic o staraniach nie mówiłam bo sama nie byłam pewna gdy byłam u niej. Ale po badaniu mówiła że wszystko jest jak przed ciąża więc chyba ok. Poza tym nie chciałam żadnej antykoncepcji więc chyba się domyslila. Całą ciążę czułam się super, nawet anemii nie miałam. Co do tej małej różnicy wieku to mąż i jego rodzeństwo są co 11 miesięcy: październik listopad grudzień :) więc się da :) a to że myslimy o rodzeństwem dla syna to nie znaczy że tak odrazu nam się uda :) przecież nie mam okresu i podczas kp niby nie da się zajść w ciążę.
    Dziękuję za wsparcie i trzymam za Was kciuki.

    200909182441.png
    f2wli09kseu15yxf.png
    3jgxvfxmbborrgjh.png
  • lilirose Autorytet
    Postów: 1282 547

    Wysłany: 18 września 2016, 22:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    InBlue, rozumiem. Oby siostrze się udało szczęśliwie donosić dzidziusua a Tobie zajść w ciążę :) który u Ciebie dc?
    JennyXS wrote:
    W sumie ginekolog nic o
    staraniach nie mówiłam bo sama nie byłam pewna gdy byłam u niej. Ale po badaniu mówiła że wszystko jest jak przed ciąża więc chyba ok. Poza tym nie chciałam żadnej antykoncepcji więc chyba się domyslila. Całą ciążę czułam się super, nawet anemii nie miałam. Co do tej małej różnicy wieku to mąż i jego rodzeństwo są co 11 miesięcy: październik listopad grudzień :) więc się da :) a to że myslimy o rodzeństwem dla syna to nie znaczy że tak odrazu nam się uda :) przecież nie mam okresu i podczas kp niby nie da się zajść w ciążę.
    Dziękuję za wsparcie i trzymam za Was kciuki.
    Jenny, ale brak @ nie równa się brakowi owulacji, przy KP też możesz zajść. Mam rodzinie kilka takich przypadków :)

    I pewnie, że się da, ale ile siły do tego trzeba. Zmęczenie nieziemskie, itd. Trzymam za Was kciuki :)

    Szczęśliwy 3 cs, maluszku zostań z nami ♥
    p19uyx8dp2cbt5uf.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 września 2016, 00:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lilirose u mnie jest 14 dzień cyklu. Staranka pełną parą.

  • lilirose Autorytet
    Postów: 1282 547

    Wysłany: 19 września 2016, 00:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja kupiłam dzisiaj dwa nowe testy i chyba rano zrobię drugie podejście.
    Na razie boli mnie żołądek i podobno to od progesteronu.

    nitta32 lubi tę wiadomość

    Szczęśliwy 3 cs, maluszku zostań z nami ♥
    p19uyx8dp2cbt5uf.png
  • mycha89 Autorytet
    Postów: 349 433

    Wysłany: 19 września 2016, 01:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    witam się po cichutku w 2cs. Mam już 2letniego synusia i zaczęliśmy starania o córcię. Piszę o córcię, bo sugerujemy się metodami planowania płci... Oczywiście najważniejsze, by dzidziuś był zdrowy, ale trochę ze śmiechem w łóżku zastosowaliśmy się do książki. Przynajmniej było wesoło:D Z synkiem był 1 raz w dniu owu i się udało. "Na córkę" wg teorii trzeba między innymi na kilka dni przed owu. miesiąc temu się nie udało- bo na 6 dni przed owu to było za daleko, potem mąż w delegacji był (o ile była tak jak wyliczyłam, nie stosuję ani pomiarów ani testów). Tym razem spróbowaliśmy na 3 dni przed (też jeden jedyny strzał, więc zobaczymy albo wyjdzie albo nie i kolejny cykl będzie przed nami..).. Na razie bez spięć, chociaż jak nie uda się tym razem to pewnie nutkę wątpliwości zasieje. Ale wiem,że 2cs to i tak niewiele, więc będe cierpliwa. Objawów już nie sprawdzam-miesiąc temu miałam zupełnie inny cykl niż zawsze, potworny ból jajnika od owulacji przez tydzień, duużo kremowego śluzu i nawet zawroty głowy. a to pewnie stres, zmęczenie. i pewnie problem z pęknięciem pęcherzyka. objawy jak z synkiem, a jednak testy negatywne i @przyszła jak w zegarku. Teraz poczekam cierpliwie do dnia @. Jeśłi nei przyjdzie dopiero kupię test... czyli 3.10... Te 2 tyg zawsze tak się dłużą?! Pozdrawiam Was i powodzenia!

    nitta32 lubi tę wiadomość



    Marcel <3
    relg2n0asfzml2iz.png>

    03.08.2017 <3
    w57vyx8d6u4jt6s0.png
  • nitta32 Ekspertka
    Postów: 268 67

    Wysłany: 19 września 2016, 06:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lilirose wrote:
    Nitta, statystycznie duże, ale wiesz, zawsze coś może stanąć na drodze. @ na razie brak.

    InBlue, teraz kolej na Ciebie! :) Siostra planowała?

    no wiem ale Ty akurat zobaczysz 2 kreski!!!
    U mnie brak @. Tempka nadal wyzej. ALe brzuch boli jak na @. Czekam jeeeeszcze dzis. Jutro sprawa bedzie jasna. Juz przestaje sie łudzic.....

    zem3x1hpkw9psn8g.png
    18cs
    r904m5w.png
  • nitta32 Ekspertka
    Postów: 268 67

    Wysłany: 19 września 2016, 06:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam już 2letniego synusia i zaczęliśmy starania o córcię.
    Oczywiście najważniejsze, by dzidziuś był zdrowy, ale trochę ze śmiechem w łóżku zastosowaliśmy się do książki. Przynajmniej było wesoło:D Z synkiem był 1 raz w dniu owu i się udało. "Na córkę" wg teorii trzeba między innymi na kilka dni przed owu.


    Rownież mam 2 letniego synka. I tak samo marze o dziewczynce i tez kombinujemy przed.
    Mysle ze powinnans robic przynajmniej testy owulacyjne, a swietnie byloby gdybys mierzyla tem i sprawdzala sluz. Baaaardzo duzo Ci to powie. Ja od zawsze zakladalam ze mam owu 14 dc tak jak to pisza. Moja faza lutealna ma jednak 10 dni a nie 14. (tj 27-10=17dzien cyklu=owulacja).
    Trzymam kciuki i życze powodzenia!!!;-)

    mycha89 lubi tę wiadomość

    zem3x1hpkw9psn8g.png
    18cs
    r904m5w.png
  • Kasiula09 Autorytet
    Postów: 2497 1836

    Wysłany: 19 września 2016, 06:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie temp. idzie w dol wiec pewnie ten cykl bedzie stracony, jutro sie okaze jak wzrosnie to zatestuje, jak poleci w dol to nawet testowac nie bede, a dzis wstalam z mega bolem glowy i mdlosciami, sniadannie wyladowalo praktycznie cale w wc jeszcze pewnie jakis wirus sie przyplatal zeby bylo kolorowo.

    Ja mam prawie 2-letnia corke, ale u nas stwierdzilismy co bedzie aby sie udalo i bylo zdrowe, jak bedzie chlopczyk to fajnie bedzie parka, a jak dziewczynka to tez super ubranka wszystkie mam i beda sie razem bawic

    3jgx43r8irebp29g.png
    iv09ej28dcmqad95.png
  • Adele27 Autorytet
    Postów: 5701 1378

    Wysłany: 19 września 2016, 07:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc dziewczyny u mnie temp dzis w dol wiec tez czekam juz na @. Z reszta juz sie na nia czuje cala jestem hmm jak balon

    Syn 10.2011 ♥️
    Starania od luty 2016
    25.07.19 - II kreski ♥️
    (wakacje+lametta :))

    mhsv2n0as8v3ms2c.png
  • Pianistka Autorytet
    Postów: 6780 2543

    Wysłany: 19 września 2016, 07:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    halo halo ? :D gdzie pozytywne testy? :D

    inBlue, gratki dla siostry. u mnie podobnie, zajść w ciążę to najmniejszy problem... schody pojawiają się potem

    zrz6f71x2ep3qd02.png

    relgjw4z62i31eb7.png
  • lilirose Autorytet
    Postów: 1282 547

    Wysłany: 19 września 2016, 07:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie tempka 36.75, wyższa niż wczoraj a na teście 25ml biel Vizira ;)
    Owu chyba naprawdę była późno, bo jest 30 dc a @ brak.

    Witaj mycha!

    Szczęśliwy 3 cs, maluszku zostań z nami ♥
    p19uyx8dp2cbt5uf.png
  • nitta32 Ekspertka
    Postów: 268 67

    Wysłany: 19 września 2016, 08:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    LILIROSE dobrze ze temp wysoko.

    zem3x1hpkw9psn8g.png
    18cs
    r904m5w.png
  • lilirose Autorytet
    Postów: 1282 547

    Wysłany: 19 września 2016, 08:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nitta32 wrote:
    LILIROSE dobrze ze temp wysoko.
    Tylko to pociesza :)

    nitta32 lubi tę wiadomość

    Szczęśliwy 3 cs, maluszku zostań z nami ♥
    p19uyx8dp2cbt5uf.png
  • StyczniowaNadzieja Autorytet
    Postów: 954 869

    Wysłany: 19 września 2016, 08:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    JennyXS największą bzdura jest to że przy kp nie mozna zajść w ciaże. Owszem jeśli karmi sie ekologicznie (wygoogluj sobie zasady takiego karmienia) to wtedy mówimy o laktacyjnej niepłodności która trwa pół roku ale kobieta też musi się w tym czasie obserwować bo zawsze mogą pojawić sie oznaki płodnosci (metoda LAM między innymi o tym mówi). Po pół roku nikt juz zadnej gwarancji nie daje. Ja też kp i okres mam odkąd mały skńczył pół roku. A w ostatnim cyklu wystąpiła owulacja. Znam wiele kobiet które kp zaszły w ciaze i wiele takich które przez cały okres kp nie miały @.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 września 2016, 08:41

    Pianistka, Kasiula09 lubią tę wiadomość

    caur359.png
    3ro1ov5.png
  • StyczniowaNadzieja Autorytet
    Postów: 954 869

    Wysłany: 19 września 2016, 08:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AAAAAAA Nasz Łobuziak zrobił wczoraj kilka pierwszych kroczków!!!

    Pianistka, She86, nitta32, Kasiula09, InBlue, zFolwarku, Piegus lubią tę wiadomość

    caur359.png
    3ro1ov5.png
  • Pianistka Autorytet
    Postów: 6780 2543

    Wysłany: 19 września 2016, 08:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    StyczniowaNadzieja wrote:
    JennyXS największą bzdura jest to że przy kp nie mozna zajść w ciaże. Owszem jeśli karmi sie ekologicznie (wygoogluj sobie zasady takiego karmienia) to wtedy mówimy o laktacyjnej niepłodności która trwa pół roku ale kobieta też musi się w tym czasie obserwować bo zawsze mogą pojawić sie oznaki płodnosci (metoda LSAM między innymi o tym mówi). Po pół roku nikt juz zadnej gwarancji nie daje. Ja też kp i okres mam odkąd mały skńczył pół roku. A w ostatnim cyklu wystąpiła owulacja. Znam wiele kobiet które kp zaszły w ciaze i wiele takich które przez cały okres kp nie miały @.

    otóż to :D a potem kobietki wielce zdziwione, bo w ciąży a myślały, że kp to antykoncepcja ;)


    Lillirose, czekamy na rozwój wydarzeń, oby pozytywny!

    zrz6f71x2ep3qd02.png

    relgjw4z62i31eb7.png
  • She86 Autorytet
    Postów: 825 858

    Wysłany: 19 września 2016, 08:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U nas póki co wychodzą pierwsze ząbki dwie dolne jedynki i czekamy aż mała usiądzie, ale to jeszcze chwile :)

    InBlue lubi tę wiadomość

    Natalia <3 27.03.2016
    3i49krhmwfp2unuq.png
    ckaiqqmzo2wel1fv.png

‹‹ 39 40 41 42 43 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Naprotechnologia - naturalna metoda podczas starania o dziecko i nie tylko.

Naprotechnologia (Natural Procreatice Technology, w skrócie: NPT lub NaPro) to metoda naturalnego wsparcia prokreacji. Ma wiele zwolenników, jak i całkiem sporo przeciwników, zanim wypowiesz swoją opinię, przeczytaj informacje jakie dla Ciebie zebraliśmy. Przeczytaj, na czym dokładnie polega naprotechnologia, czy jest przeznaczona tylko dla kobiet, czy również wspiera mężczyzn, w jakich przypadkach okazuje się najskuteczniejsza, a w jakich raczej się nie sprawdzi. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko, niepłodność? - jak powiedzieć o tym innym?

Często bywa tak, że temat kłopotów z zajściem w ciążę jest owiany tajemnicą. Jak powiedzieć rodzinie i przyjaciołom o Waszych trudnych doświadczeniach związanych z przedłużającymi się staraniami o dziecko? Doświadczony psycholog, który na co dzień pracuje z parami zmagającymi się z niepłodnością - Justyna Kuczmierowska - proponuje napisanie listu. Sprawdź, co powinno znaleźć się w liście do bliskich osób. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Czy jestem w ciąży? - ciąża urojona a widoczne objawy ciąży

Zdarzyło Ci się usłyszeć coś, co bardzo chciałaś usłyszeć lub czego usłyszeć za wszelką cenę nie chciałaś, mimo panującej wokół ciszy? Czasem nasz mózg płata nam figle. Jeśli bardzo czegoś pragniemy, jesteśmy skłonni dostrzegać przejawy tego pragnienia, mimo ich braku. Wiele kobiet starających się o dziecko, co miesiąc zasatanawia się: "Czy jestem w ciąży?", dostrzega u siebie pierwsze objawy ciąży, po czym po wykonaniu testu ciążowego widzi jedną kreskę. Ciąża urojona czy "urojenie ciążowe" - jak je rozpoznać? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego