Nie przegap okazji!

Aktywuj abonament Premium w OvuFriend od dziś do 30 listopada a otrzymasz od nas prezent:

Skorzystaj z okazji i wypróbuj nasze nowości - jesteśmy przekonani, że Ci się spodoba! W każdym momencie możesz zrezygnować.

Jesteśmy dla Ciebie i szybko odpowiadamy na każde Twoje pytanie: [email protected]!

Promocja trwa do 30 listopada 2020 roku.

Aktywuj abonament Zamknij
Forum Starając się - ogólne Starania o Dziecko 2017/2018 cd kafe..
Odpowiedz

Starania o Dziecko 2017/2018 cd kafe..

Oceń ten wątek:
  • Melodia__84 Autorytet
    Postów: 351 201

    Wysłany: 11 kwietnia 2017, 18:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Femme8286 wrote:
    Jestem

    Witamy w naszych coraz mniej skromnych progach ;-)
    Ale fajnie, ze coraz nas wiecej ;-) ;-) ;-)

  • Melodia__84 Autorytet
    Postów: 351 201

    Wysłany: 11 kwietnia 2017, 18:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    STOKROTKA 25 wrote:
    Witamy Femme, fajnie jest że jest nas tutaj coraz więcej.
    Nie wiem, czy Ci pomoge ale ja tez mam bardzo skąpe miesiaczki, i Dr twierdzi ze jest wszystko dobrze.

    Łoj dzieki, ze nie jestem sama tez skromne miesiaczki, a po tym clo to juz wogole prawie jakby ich nie bylo. W maju pojde do mojej ginki to z nia pogadam jeszcze o tym, ale ona twierdzi ze endo moze byc dobre a miesiaczki skromne tak poprostu ;-)

    Tajemnicz lubi tę wiadomość

  • Melodia__84 Autorytet
    Postów: 351 201

    Wysłany: 11 kwietnia 2017, 18:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    STOKROTKA 25 wrote:
    Pewnie że wszystko przed nami, każda z nas jest w dobrych rekach swoich dr. I tak wsparcie jest bardzo potrzebne.

    Super, ze jej sie tak udalo. Moze i nam sie uda ;-)

  • MajciaC Autorytet
    Postów: 765 453

    Wysłany: 11 kwietnia 2017, 18:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Femme8286 wrote:
    Jestem
    No Witam :) jednak udało się trafić ;) tu przynajmniej można pogadać normalnie:)

    Pozdrawiam:)

    Ps: A co do tekstu z ust lekarza :" Taki pani urok" to szlag mnie trafia.. Niejeden trafił powiedział, byłam u takiego tylko dwa razy: Pierwszy i ostatni..

    ug37cwa1gu19btx1.png
    klz915nmo4mexrtd.png
    wnide6ydqexw1l6i.png
    [38cs]- w sumie 40cykli
    10.01.2006r- córka( 1cs)
    06.2014- początek starań;
    28.04.2017r- HSG-ok
    29.06.2017r- 1-sza wizyta w poradni lecz.niepł.
    2cykle z dupkiem
    7 cykli monitorowanych
    Po ponad roku całkowitej przerwy wracamy do starań, jednak już nie tak nakręceni jak wcześniej..
    24.04- wizyta w klinice
  • Femme8286 Ekspertka
    Postów: 171 70

    Wysłany: 11 kwietnia 2017, 20:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Melodia__84 wrote:
    Łoj dzieki, ze nie jestem sama tez skromne miesiaczki, a po tym clo to juz wogole prawie jakby ich nie bylo. W maju pojde do mojej ginki to z nia pogadam jeszcze o tym, ale ona twierdzi ze endo moze byc dobre a miesiaczki skromne tak poprostu

    Nie jestem właśnie przyzwyczajona do tego ze trwał max 3 i to takby go niebyłe gdzie wczesniej trwał 4-5 dni tak ze w nocy przez dwa dni musiałam wstawać. Właśnie miałam ostatnio pomiar chyba w 6 cyklu dniu i endo wynosiło 4 mm ..

  • Femme8286 Ekspertka
    Postów: 171 70

    Wysłany: 11 kwietnia 2017, 21:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przyszły wyniki LH 7,9 FSH 5,0 estadriol 46,7 w 3 dniu cyklu ale cieszy mnie hemoglobina mam 10,9 a miałam 7,0 transfuzja sie przyjęła

  • Toonney Autorytet
    Postów: 1361 996

    Wysłany: 12 kwietnia 2017, 06:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny ja juz po inseminacji :) teraz czekamy na skok I dwa dni po nim moge zaczac brac progesteron :)

    Do tego obejrzelismy wczoraj dwa domy I jeden z nich bierzemy :) w czwartek ogarniamy Cala papierologie :)

    lMkbp1.png
    cv0ep1.png

  • lerka2016 Autorytet
    Postów: 588 277

    Wysłany: 12 kwietnia 2017, 08:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Dziewczyny, Trafiłaaaam:):):):)
    Dla nowych dziewczyn:
    Staramy się z mężem od 13 miesięcy o pierwsze dziecko. Mamy oboje po 27 lat(ja jeszcze nie skończone):) Jestem już pół roku na monitoringu cyku.Przyjmuję clo (już drugi miesiąc w podwójnej dawce) i w dniu teoretycznej owulacji jeżdżę na zastrzyk(pregnyl). Dodatkowo przyjmuę dostinex na obniżenie poziomu prolaktyny.
    Mam obniżony poziom progesteronu. Wynosi on 7 lub 14 naprzemiennie co miesiąc. W tym miesiący udało się uzyskać poziom 20 :)(mój lekarz mówi, że każda zdrowa kobieta powinna miec 20);) 24 maja lekarz ustalił mi termin laparoskopii w celu sprawdzenia drożności jajowodów i ewentualnego ich udrożnienia.
    Mąż przebadany - wszystko ok :)
    Pozdrawiam wszystkie "forumowiczki" :)

    MajciaC lubi tę wiadomość

    Jeszcze będzie pięknie, mimo wszystko.
    Tylko załóż wygodne buty,
    bo masz do przejścia całe życie...
    Jan Paweł II

    07.12.2017 r.pierwsze spotkanie w OA
    27.12.2017 r. złożenie dokumentów
    26.03.2018 r. wywiad Pań z OA w domu
    07.05.2018 r. badanie psychologiczne w OA
    09.05.2018 r. badanie pedagogiczne w
    07 - 09.06.2018 r. kolejne badania psych i ped.
    08.2018 r. kwalifikacja I stopnia. do warsztatów szkoleniowych.
    czekamy na termin szkoleń.....
    11 - 12.2018 szkolenia przygotowujące do przysposobienia.
    11.01.2019 r. mamy kwalifikacje!!! :)
    ......czekamy na TEN telefon......
    6.02.2020 zadzwonili😍😍😍😍
    11.02.2020 rozmowa w ośrodku-przedstawienie propozycji
  • Melodia__84 Autorytet
    Postów: 351 201

    Wysłany: 12 kwietnia 2017, 08:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Toonney wrote:
    Hej dziewczyny ja juz po inseminacji :) teraz czekamy na skok I dwa dni po nim moge zaczac brac progesteron :)

    Do tego obejrzelismy wczoraj dwa domy I jeden z nich bierzemy :) w czwartek ogarniamy Cala papierologie :)

    Wow super! Same dobre wiesci :-)
    Na nowym lokum rodzinka bedzie powiekszona ;-)
    Mam nadzieje, ze inseminacja sie powiedzie, trzymam kciuki

  • Melodia__84 Autorytet
    Postów: 351 201

    Wysłany: 12 kwietnia 2017, 08:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lerka2016 wrote:
    Hej Dziewczyny, Trafiłaaaam:):):):)
    Dla nowych dziewczyn:
    Staramy się z mężem od 13 miesięcy o pierwsze dziecko. Mamy oboje po 27 lat(ja jeszcze nie skończone):) Jestem już pół roku na monitoringu cyku.Przyjmuję clo (już drugi miesiąc w podwójnej dawce) i w dniu teoretycznej owulacji jeżdżę na zastrzyk(pregnyl). Dodatkowo przyjmuę dostinex na obniżenie poziomu prolaktyny.
    Mam obniżony poziom progesteronu. Wynosi on 7 lub 14 naprzemiennie co miesiąc. W tym miesiący udało się uzyskać poziom 20 :)(mój lekarz mówi, że każda zdrowa kobieta powinna miec 20);) 24 maja lekarz ustalił mi termin laparoskopii w celu sprawdzenia drożności jajowodów i ewentualnego ich udrożnienia.
    Mąż przebadany - wszystko ok :)
    Pozdrawiam wszystkie "forumowiczki" :)


    Witam!
    Zycze powodzenia w kolejnych dzialaniach, oby Wam sie szybko powiodlo ;-)
    Dobrze, ze jestes pod opieka lekarza przynajmniej wiesz na czym stoisz ;-)

  • Toonney Autorytet
    Postów: 1361 996

    Wysłany: 12 kwietnia 2017, 09:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Melodia__84 wrote:
    Wow super! Same dobre wiesci :-)
    Na nowym lokum rodzinka bedzie powiekszona ;-)
    Mam nadzieje, ze inseminacja sie powiedzie, trzymam kciuki


    Dziekuje :) nowy Dom mniejszy od obecnego ale mamy przynajmniej dostosowany do moich potrzeb a to duzo

    lMkbp1.png
    cv0ep1.png

  • STOKROTKA 25 Koleżanka
    Postów: 75 13

    Wysłany: 12 kwietnia 2017, 10:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Toonney wrote:
    Hej dziewczyny ja juz po inseminacji :) teraz czekamy na skok I dwa dni po nim moge zaczac brac progesteron :)

    Do tego obejrzelismy wczoraj dwa domy I jeden z nich bierzemy :) w czwartek ogarniamy Cala papierologie :)


    No to supper!! Teraz czekamy na jeszcze lepsze wieści!! oczywiście gratuuje domku! Tak powiększona rodzinka na nowym miejscu-pięknie.

    Stokrotka_25
  • STOKROTKA 25 Koleżanka
    Postów: 75 13

    Wysłany: 12 kwietnia 2017, 10:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Femme8286 wrote:
    Melodia__84 wrote:
    Łoj dzieki, ze nie jestem sama tez skromne miesiaczki, a po tym clo to juz wogole prawie jakby ich nie bylo. W maju pojde do mojej ginki to z nia pogadam jeszcze o tym, ale ona twierdzi ze endo moze byc dobre a miesiaczki skromne tak poprostu

    Nie jestem właśnie przyzwyczajona do tego ze trwał max 3 i to takby go niebyłe gdzie wczesniej trwał 4-5 dni tak ze w nocy przez dwa dni musiałam wstawać. Właśnie miałam ostatnio pomiar chyba w 6 cyklu dniu i endo wynosiło 4 mm ..


    Zdecydowanie po clo okres mi sie zmniejszył, przed tabletkami trwał nawet 7 dni a pierwsze 3 to była jakaś masakra... a teraz 3 spokoine dni, ale z drugiej strony to zdecydowanie tak lepiej.

    Ale fajnie ze jest nas tutaj coraz wiecej, można na luzie wkoncu porozmawiać.

    Stokrotka_25
  • lerka2016 Autorytet
    Postów: 588 277

    Wysłany: 12 kwietnia 2017, 12:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja Wam powiem, że po clo wcale nie mam mniejszych miesiączek;/ w pierwszym cyklu z clo może rzeczywiscie, ale teraz dalej mocno i bardzo boleśnie :(

    Jeszcze będzie pięknie, mimo wszystko.
    Tylko załóż wygodne buty,
    bo masz do przejścia całe życie...
    Jan Paweł II

    07.12.2017 r.pierwsze spotkanie w OA
    27.12.2017 r. złożenie dokumentów
    26.03.2018 r. wywiad Pań z OA w domu
    07.05.2018 r. badanie psychologiczne w OA
    09.05.2018 r. badanie pedagogiczne w
    07 - 09.06.2018 r. kolejne badania psych i ped.
    08.2018 r. kwalifikacja I stopnia. do warsztatów szkoleniowych.
    czekamy na termin szkoleń.....
    11 - 12.2018 szkolenia przygotowujące do przysposobienia.
    11.01.2019 r. mamy kwalifikacje!!! :)
    ......czekamy na TEN telefon......
    6.02.2020 zadzwonili😍😍😍😍
    11.02.2020 rozmowa w ośrodku-przedstawienie propozycji
  • Tajemnicz Debiutantka
    Postów: 11 0

    Wysłany: 12 kwietnia 2017, 12:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    https://ovufriend.pl/graph/6754781e38939ff0ffaff8f07b8a2053
    Czesc Dziewczyny styaram sie z Mezem o dziecko i niewiem jak odczytac te wykres pomozecie . pozdrawiam

  • MajciaC Autorytet
    Postów: 765 453

    Wysłany: 12 kwietnia 2017, 14:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Toonney, trzymam mocno kciuki :) dawaj znać na bieżąco :) wczoraj w pracy co chwilę spoglądałam tutaj do Was ;)

    U mnie temperatura znowu niższa, nie wiem już czy to dobrze czy nie.. Jeśli się znacie to proszę o pomoc :D choć coś czuję, że jeszcze trochę i wszystkie będziemy ekspertkami w tej dziedzinie :D

    Wlasnie robię się na bóstwo, przynajmniej trochę oderwę się od rzeczywistości.. Choć jak widać, nie potrafię do Was nie napisać ;)

    ug37cwa1gu19btx1.png
    klz915nmo4mexrtd.png
    wnide6ydqexw1l6i.png
    [38cs]- w sumie 40cykli
    10.01.2006r- córka( 1cs)
    06.2014- początek starań;
    28.04.2017r- HSG-ok
    29.06.2017r- 1-sza wizyta w poradni lecz.niepł.
    2cykle z dupkiem
    7 cykli monitorowanych
    Po ponad roku całkowitej przerwy wracamy do starań, jednak już nie tak nakręceni jak wcześniej..
    24.04- wizyta w klinice
  • Melodia__84 Autorytet
    Postów: 351 201

    Wysłany: 12 kwietnia 2017, 14:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MajciaC wrote:
    Toonney, trzymam mocno kciuki :) dawaj znać na bieżąco :) wczoraj w pracy co chwilę spoglądałam tutaj do Was ;)

    U mnie temperatura znowu niższa, nie wiem już czy to dobrze czy nie.. Jeśli się znacie to proszę o pomoc :D choć coś czuję, że jeszcze trochę i wszystkie będziemy ekspertkami w tej dziedzinie :D

    Wlasnie robię się na bóstwo, przynajmniej trochę oderwę się od rzeczywistości.. Choć jak widać, nie potrafię do Was nie napisać ;)

    U mnie z temperaturą to czarna magia :) Nigdy nie mierzyłam zresztą z systematycznością to jakoś jestem na bakier i pewnie bym zapominała rano to zrobić :)
    Może jak jeszcze parę miesięcy będziemy się starać to będę musiała to ogarnąć, ale byłoby fajnie gdybym nie musiała

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 kwietnia 2017, 14:43

  • Melodia__84 Autorytet
    Postów: 351 201

    Wysłany: 12 kwietnia 2017, 14:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Właśnie z córką robimy ozdobę wielkanocną do przedszkola ale jakiegoś lenia mam, brak pomysłów. Najlepiej by było gdyby samo się zrobiło :)

  • MajciaC Autorytet
    Postów: 765 453

    Wysłany: 12 kwietnia 2017, 17:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Melodia, zrobiłyście tę ozdobę? Chętnie bym pomogła, wydziergałabym Wam na szydełku kurczaka, albo jakieś jajko ozdobiła jedną z technik ;)

    U mnie z wykresem to pierwszy cykl, codziennie o 4:40 mierzę, bo i tak codziennie o tej porze dzwoni budzik, a jesli mam wolne to zmierzę i dalej idę spać. Kupiłam sobie specjalny termometr i nawet nie muszę od razu zapisywać temp bo zapisuje się w pamięci.

    Zajrzę na inne forum, może ktoś zinterpretuje ten wykres bo jestem bardzo ciekawa ;)

    ug37cwa1gu19btx1.png
    klz915nmo4mexrtd.png
    wnide6ydqexw1l6i.png
    [38cs]- w sumie 40cykli
    10.01.2006r- córka( 1cs)
    06.2014- początek starań;
    28.04.2017r- HSG-ok
    29.06.2017r- 1-sza wizyta w poradni lecz.niepł.
    2cykle z dupkiem
    7 cykli monitorowanych
    Po ponad roku całkowitej przerwy wracamy do starań, jednak już nie tak nakręceni jak wcześniej..
    24.04- wizyta w klinice
  • Czrna 81 Autorytet
    Postów: 2898 3333

    Wysłany: 12 kwietnia 2017, 18:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lerka witam serdecznie. My sie jeszcze nie znamy ale mam nadzieje ze to sie szybko zmieni :-)

    lerka2016 lubi tę wiadomość

    Czarna81
    22 cs.
‹‹ 4 5 6 7 8 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Jak zajść w ciążę? 4 składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w koktajlach.

Jak zajść w ciążę? Jak w naturalny, łatwy, a przy tym smaczny sposób możesz poprawić swoją płodność? Wystarczy, że każdego dnia będziesz przygotowywać super-odżywczy koktajl płodności. Jakie dobroczynne składniki możesz znaleźć w naszych przepisach? Jaką rolę odgrywają one w kontekście płodności? Oto 4 najważniejsze składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w smoothies! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z zajściem w ciążę - 13 niepokojących objawów

Czy problemy z zajściem w ciążę można przewidzieć? Przeczytaj listę 13 potencjalnych symptomów, którym powinnaś się bliżej przyjrzeć. Nieregularme miesiączki, obfite miesiączki, niskie libido czy utrata włosów - nie ignoruj tych i innych symptomów mogących świadczyć o zaburzeniach hormonalnych czy innych schorzeniach powodujących problemy z zajściem w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Sezonowa dieta zwiększająca płodność – płodne smaki jesieni

Jesień to świetny moment na wprowadzenie zmian do stylu życia i diety, które mogą pozytywnie wpłynąć na płodność i tym samym zwiększyć szanse na zajście w ciążę. Jakie produkty wybierać jesienią? Które składniki mają szczególne znaczenie w kontekście płodności? Podpowiadają ekspertki - Ania i Zosia z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego