Starania o maluszka, porady, - dla tych co dołączyli dopiero i jeszcze się nie znają
-
WIADOMOŚĆ
-
Ja mam tutaj w belgii tego wiesiołka 3tab dziennie do dnia owulki. W Polsce zapytaj w aptece.Zołza:) wrote:Jak brać tego wiesiołka? Tabletki? Ile?:p
Jestem zielona w tym :p
Zołza:) lubi tę wiadomość
Mama aniołka 21.06 (*)4cs 30 lat
6cs po poronieniu ROŚNIJ AMELKO

-
Mnie zastanawia kochana to:szuflada wrote:ja miałam bóle jak na @ juz kilka dni po owulacji. wtedy już wiedziałam, że coś się święci, bo nigdy tak nie miałam

bol piersi przeraźliwy 3 dni po owu, dzisiaj już troszkę lżej ale bolą nadal i swędzą mnie cyce
no i właśnie ten ból jak na @, miewałam tak, ale ok. 3-4 dni przed @ a nie 11,
wczoraj ciągnął mnie prawy jajnik później lewy, dzisiaj to samo + bol jak na @ -
Wiesiołek:
Jest to także prekursor prostaglandyny PGE1. To rodzaj aktywnego biologicznie hormonu, który reguluje niektóre procesy fizjologiczne w ciele człowieka. Jest on obecny między innymi w spermie, a produkowany jest przez pęcherzyki nasienne. Po dotarciu do macicy, hormon ten wywołuje jej skurcze. Pobudza to ruchliwość plemników i ułatwia im dotarcie do jajeczka oraz zapłodnienie.Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 kwietnia 2016, 10:03
Zołza:) lubi tę wiadomość

-
Olej z wiesiołka ma działanie poprawiające jakość i ilość płodnego śluzu szyjkowego u kobiety. Często to jego niewystarczająca ilość lub jakość decyduje o problemach z zajściem w ciążę. Prawidłowo wytwarzany płodny śluz szyjkowy u kobiety wspomaga plemniki, które dostały się do pochwy, przyspieszając ich ruch, odżywiając je i chroniąc przed kwaśnym środowiskiem panującym w pochwie.
Zołza:), klaudia21 lubią tę wiadomość

-