Starania o maluszka, porady, - dla tych co dołączyli dopiero i jeszcze się nie znają
-
WIADOMOŚĆ
-
misia1989 wrote:Ania a ty masz poniżej normy czy dolna granice? Bo jak sie ma poniżej to jest niedoczynność tak?
Mam poniżej normy, dokładnie 0,011, ale nie mam nadczynności bo FT3 i FT4 na to nie wskazują. Biorę bardzo dużą dawkę leku, więc jak mój endo mówi, TSH musi być niskie, ale nie TSH jest ważne tylko FT3 i FT4, a tamte mam teraz w miarę w normie. -
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
DZIKI wrote:Hej. Jestem nowa. Po jednym poronieniu w grudniu 2015 staramy się z mężem od 3 miesięcy o drugie dziecko. Dziś dostałam okres.
Nie wiem jak będzie mi wychodzić mierzenie temperatury bo jestem pielęgniarka i pracuje na zmiany ale powoli juz łapie się wszystkiego. Kolejna przeszkodą w zajściu ciążę są delegacje mojego męża. Brak sił. Nie wiem czy temperatur mogę mierzyć zwykłym termometrem elektronicznym czy musze kupić ten owulacyjny?
Witaj DzikaMiło mi Cię poznać. Niczym się nie martw, tutaj z nami miło spędzisz czas i ani się obejrzysz, a zobaczysz dwie kreseczki
Trochę bardziej kosztowna sprawa to monitoring owulacji, a może w szpitalu po znajomości ktoś mógłby Ci zrobić, tak abyś wiedziała kiedy jest owulacja bez mierzenia temperaturGaduaaa lubi tę wiadomość
-
Kim87 wrote:Kompletnie nie orientuje.sie w temacie glukoza a ciąża. A po co ci to robili?
Ja też nie orientuję się w tym temacie, ale endo zalecił mi te badania właśnie pod kontem ciążyZrobię je dopiero za jakiś miesiąc.
Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 lipca 2016, 16:50
-
nick nieaktualny
-
Zołza:) wrote:U mnie nic ciekawego... czekam na @
Czyczki bolą i lewy jajnik dokazuje...
Ale czytam Was czytam
u mnie też zaczął się ból cyckowy
termin @ mam 11, więc tak typowo na małpę, tylko w tym cyklu ewidentnie się nie wstrzeliliśmy i odpuściliśmy, więc jakoś tak lżej na duszy -
nick nieaktualnyLILITH.P wrote:u mnie też zaczął się ból cyckowy