Starania o maluszka, porady, - dla tych co dołączyli dopiero i jeszcze się nie znają
-
WIADOMOŚĆ
-
Zołza:) wrote:Im bardziej mnie to interesuje tym jestem bardziej gupia w tym wszystkim :p
chyba każda ma inaczej..
Zołza:) lubi tę wiadomość
-
daga_00 wrote:Laski ja to podziwiam wszystkie za robienie chlebów, bułek, soków, weków.. ja jestem w tym zielona..
i w ogóle nie lubię gotować
jak mamy imprezy to zawsze mój W gotuje
ja sprzątam
taki podział
Fifek mój poszedł do Nianii (bo dzwoniła, żebym go przyprowadziła, bo bardzo się steskniła... to nasz sasaidka, traktuje go jak wnuka a mnie ja córke..).
Ja byłam w Biedronie, nie wiem co jest grane ale ludzi tłum ;/ za chwile się zbieram na bieganie, mam w planach 10 km.. chociaż widzę, że dziś duchota...
Twój ma imię na W? Wojciech ?
Ja to lubię gotować, gorzej z pieczeniem.
Tzn potrafię, wychodzą mi nawet trudne ciasta ale wolę gotowaćdaga_00 lubi tę wiadomość
-
marciaa wrote:Twój ma imię na W? Wojciech ?
Ja to lubię gotować, gorzej z pieczeniem.
Tzn potrafię, wychodzą mi nawet trudne ciasta ale wolę gotować
Szacun za gotowanieja to jestem laik w tych sprawach
marciaa lubi tę wiadomość
-
Jak tam dziewczyny
Powiedźcie mi czy obu wyznacza faktycznie dokladnie owulację?
Bo mi się wydaje że miałam wczesniej owulke bo czułam jajniczek.
Zerknijcie na wykres wszystko skrupulatnie zaznaczan -
Daga podziwiam Cię za bieganie ja nie dala bym chyba rady.
Ja za to dużo jeżdżę rowerem. Najdłuższą trasę jaka zrobiłam w tym roku to 45 km wybrałam sie do mamy na weekend z moim P. na rowerkach oczywiście powrót był na drugi dzień. I co najlepsze to calkiem dobry czas mieliśmy bo 3godziny 15 minutBella_Bella, daga_00 lubią tę wiadomość
-
Justyś91 wrote:Jak tam dziewczyny
Powiedźcie mi czy obu wyznacza faktycznie dokladnie owulację?
Bo mi się wydaje że miałam wczesniej owulke bo czułam jajniczek.
Zerknijcie na wykres wszystko skrupulatnie zaznaczan
OF to tylko program, opiera się na danych więc nie potwierdza owulacji na 100%