Forum Starając się - ogólne Starania o trzeciego/czwartego malucha
Odpowiedz

Starania o trzeciego/czwartego malucha

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 grudnia 2017, 21:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej kobietki :)

    Przyszlam Wam zyczyc cudownych Swiat dla Was i Waszych bliskich. Zeby usmiech nie schodzil Wam z twarzy. Zebyscie w tych szczegolnych dniach zapomnialy o wszelkich troskach i cieszyly sie tym pieknym, wyjatkowym czasem. Wesolych Swiat kochane :*

    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/f8b54a107442.gif

    P.S. My juz z mezem wszystko dzisiaj pogotowalismy. Posprzatalismy itp. takze juz pozostalo tylko czekac na gosci :) i czas na blogi odpoczynek ;)

    Rybaaaa, żabka04, Hilary, KochamSłońce lubią tę wiadomość

  • Rybaaaa Autorytet
    Postów: 1269 1024

    Wysłany: 23 grudnia 2017, 22:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane życzę Wam cudownych, ciepłych i rodzinnych Świąt <3 niech ten magiczny czas trwa i trwa! Spokoju w Waszych sercach i nieustającego uśmiechu :-*

    Dla trójki z nas to Święta już w większym gronie <3 brzuchatkom życzę radości z oczekiwania na Wasz malutki cud <3
    A starającym się pokory i wytrwałości i oby kolejny rok przyniósł Wam ten piękny i wymarzony Prezent :-*

    żabka04, Hilary, KochamSłońce, PodwojnaMamaWdwupaku lubią tę wiadomość

    2 córeczki <3 <3
    f2wli09kzqwfei07.png
  • Hilary Autorytet
    Postów: 1485 751

    Wysłany: 24 grudnia 2017, 00:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/0469eb276f1f.jpg

    Wesołych Świąt kochane !
    Takich radosnych, rodzinnych i spokojnych i zdrowych !

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 24 grudnia 2017, 00:54

    żabka04, Rybaaaa, PodwojnaMamaWdwupaku lubią tę wiadomość

    klz9p07wk3z5zdsc.png
    klz9krhmmzw6dq0d.png
    qb3ckqi19gcnrf68.png
  • anecz_kaa Autorytet
    Postów: 1920 904

    Wysłany: 25 grudnia 2017, 00:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wesołych!

    Rybaaaa, żabka04, PodwojnaMamaWdwupaku lubią tę wiadomość



  • KochamSłońce Autorytet
    Postów: 615 257

    Wysłany: 25 grudnia 2017, 14:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak po Wigilii? :-D Ja zaliczylam dwie uff zdecydowanie to za duzo ;) Dzisiaj leniuchujemy a jutro jedziemy do siostry meza :) Zycze Wam zeby swiateczny czas byl wspanialy <3

    8p3os65gnm7ai4h9.png
  • Mamabyc3 Autorytet
    Postów: 954 603

    Wysłany: 27 grudnia 2017, 06:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej u nas o dziwo było dość spokojnie prawie bez kłótni :) starsza dostała w sobotę gorączkę i kaszel gruzika także w domu byliśmy. dzieci zadowolone z prezentow. wczoraj położyłam się koło małego i zasnelam przyszła do nas moj młodszy szogun i tez zasnął także wczoraj do 24 miałam armagedon haha plus jeszcze jak zasnęła i tak co chwile się budzila nie ona spać w dzień już nie może.

    a u was jak tam czas minął?

  • Mamabyc3 Autorytet
    Postów: 954 603

    Wysłany: 27 grudnia 2017, 06:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a miała któraś z was problemy z oczami u takich maluchów? małemu najpierw ropialo oczko normalne a w sobotę dostał opuchlizny kanalika łzowego i miał sine jakby limo. dzwoniłam do położnej kazała iść do lekarza ale ze akurat miałam krople z antybiotykiem mówiła ze mam kropic po 1 kropełne ze lekarz zapisze te same krople. ok ropy mniej sine zeszło, ale ten kanalik cały czas napuchniety mocno tu nic się nie zmienia mam wrażenie ze w poniedziałek nawet bardziej napuchlo. dziewczyny nie miały problemu z oczami wiec nie wiem czy czekać czy iść do pediatry w sumiie chyba po 4 dniach opuchlizna po kroplach powinna też już schodzić czy nie?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 grudnia 2017, 06:48

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 grudnia 2017, 07:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej :)

    Swieta i po swietach ;) ja wlasnie sie zbieram do diabetologa a w Piatek z rana mam wizyte i USG polowkowe :) takze zobaczymy sie z malutka. A tak juz kopie ze bardzo czuc pod reka i maz z dziecmi moze zobaczyc jak brzuch sie rusza ❤️

    Mamabyc nie czekaj z tym oczkiem tylko do lekarza idz. Ja mialam z synem taki problem i posiew z oczka mial robiony i antybiotyk na nic sie zdall. Kanalik oka byl zapchany. Trzeba bylo go masowac zeby ropa miala ujscie a jakby to nie pomoglo to mielismy skierowanie na zabieg. Na szczescie odpuscilo ale calosc ciagnela sie ok. Miesiaca.

  • Hilary Autorytet
    Postów: 1485 751

    Wysłany: 27 grudnia 2017, 12:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maambyc3 dla mojej Weroniki tak ropiały oczy przez miesiąc. Przemywałam wacikiem z solą morską i masowalam kaciki i przeszło. Teraz dla Wiki tez jedno ropieje ale na ostatniej wizycie u lekarza dostalam maść boo juz dlugo tak ma. Mam nadzieje ze przejdzie bo inaczej wlasnie zabieg trzeba bedzie robić

    U nas święta super. Jedynie przed dopadl nas jakis wirus i dzieci mialy boegunkę a potem mąż, ja na szczescie z malutką nie. A teraz synek katar złapał i kaszel wiec sie inhalujeny i w ruch poszły syropki. Święta były dosc intensywnie jak zasze u nas. Wigilie spędziliśmy u teściów wiec byl dom pełen ludzi bo oprocz nas i rodzeństwa męża były tez ciotki i wujki i babcie. Mikołaj tez u nas byl tzn przebrany mój maz hehe. Dzieciaki ucieszone z prezentów a i ja tez dostałam kapcie i kolczyki chociaz mowilam dla meza ze nie chce prezentow bo dostalam kuchnie :p Nocowalismy u nich i potem w pierwszy dzien swiat po południu pojechaliśmy do moich rodziców. Bylo tam moje rodzenstwo i znowu mikolaj tym razem moj brat i znowu super prezenty dla dzieci. Tutaj tez nocowalismy. Tata puścił kasety z dawnych lat i mp moje chrzciny ogladalismy albo swieta z 1995 gdzie mialam 3 lata hehe jaka ja mala slodka bylam :D W drugi dzień bylismy jeszcze u mojej cioci zapraszac na chrzciny bo wlasnie u nas 6 stycznia będą i dopiero wieczorem wrocilismy do domu :)
    Z ciuchami tez mi sie udalo co wam wczesniej pisalam. W wigilie dziewczyny byly w strojach mikolajek, ja w czerwonej sukience a chlopaki w bialych koszulach i czerwonych muchach o jeju jai oni fajnie wyglądali juz nie moge doczekac sie zdjec bo siostra cioteczna meza ma taki prpfesjonalny aparat i robila zdjecia :) w drugi dzien za to ja z dziewczynami mialysmy takie same spodniczki ale kupilam na allegro używane za grosze a nie w tym sklepie za 200 zł.
    Wiktor dostał samochod robota zdalnie sterowany, klocki lego staż, mape zwierzeta swiata z dumel, puzle i sztaluge. Juz pierwsze obrazy namalował :)
    Werka zestaw lekarza z dumel i domek dumel i tym najlepiej sie bawi :) do tego puzle, klocki duplo w skrzynecce, samochod z przyczepą taki drewniany, sukienke i rajstopy.
    Wika grzechotkę, pchacza, pmpersy i chusteczki
    Do tego masa slodyczy chyba na rok nm starczy ;p

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 grudnia 2017, 12:52

    klz9p07wk3z5zdsc.png
    klz9krhmmzw6dq0d.png
    qb3ckqi19gcnrf68.png
  • Hilary Autorytet
    Postów: 1485 751

    Wysłany: 27 grudnia 2017, 12:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A wam co mikolaj przyniósł?

    klz9p07wk3z5zdsc.png
    klz9krhmmzw6dq0d.png
    qb3ckqi19gcnrf68.png
  • anecz_kaa Autorytet
    Postów: 1920 904

    Wysłany: 27 grudnia 2017, 23:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I Nas też w miarę :) ja dostałam złoty łańcuszek z przywieszka serduszkiem i rogala do spania :) od teściowej bluzkę. Moje dziewczyny pobily rekord świata chyba... starsza zestaw do paznokci grę operacja twistera szlafrok łyżwy zestaw cut it out zestaw taki Elzy do zdobienia kreatywne malowanki i słodycze. Młoda szlafrok łyżwy Masze domek niedźwiedzia z Maszy zestaw filiżanek grę autobus interaktywna mapa z Elza i papuga która opowiada bajki. Za dużo moim zdaniem.



  • anecz_kaa Autorytet
    Postów: 1920 904

    Wysłany: 27 grudnia 2017, 23:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I codziennie domaga się prezentów! A mężowi kupiłam wiertarka mamie telefon nowy i do reszty się odrzuciłam :)



  • Mamabyc3 Autorytet
    Postów: 954 603

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 08:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja dostalam kosmetyki i pieniądze od rodziców. straszą ma zapalenie oskrzeli, mały ma zapisany całkowicie kanalik do okulisty skierowanie. ale opuchlizna w nocy zeszła :) wiec może sam się odetkal. ale bardziej martwi mnie amelka wczoraj idę wylac siku z nocnika i patrze a tu białe metny movz. .. i ogólnie ma coś od dłuższego czasu z pęcherz em bo lata a nic nic robi miałam syrop z żurawina ale ciągle to samo wiec zraz lecę z moczem jej na badanie

  • anecz_kaa Autorytet
    Postów: 1920 904

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 12:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja bym powiew robiła. A gdzie byliście na wigilię?



  • elforia Przyjaciółka
    Postów: 118 45

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 17:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć :)

    Można się przyłączyć?

    My się staramy o 3 dziecko :) w planie 4

    KochamSłońce lubi tę wiadomość

    synuś 2011 i córeczka 2013 ❤️❤️❤️
    Euthyrox, Glucophage, Miosytogyn GT
    https://www.fertilityfriend.com/home/ce373
  • Basik83 Autorytet
    Postów: 2715 1108

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 22:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witaj

    iv09i09kqbjpvj1e.png
    Madzia 2006❤Zuzia 2008
  • Mamabyc3 Autorytet
    Postów: 954 603

    Wysłany: 29 grudnia 2017, 06:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aneczka w domu byliśmy bo starsza od soboty gorączka 39 stopni i kaszel także święta w domu. teściowa na 2 godzinki przyszła o dziwo brała malego także miło mi się zrobiło jak sama chciała :)

    młoda ma dobre wyniki moczu trochę nablonkow ale jakoś tragicznie nie jest będę jej dawać witaminę C i za 2 tygodnie powtorze badanie. chyba ze dalej będzie tak sikac to zrobię zdjęcie i pójdę do lekarza.

    witaj elforia

    szok dziewczyny ze juz koniec roku wiesz Basia ze zaraz nasz wątek będzie miał rok? :) Hilary matko naszego grona będziesz mogła świętować

  • Basik83 Autorytet
    Postów: 2715 1108

    Wysłany: 29 grudnia 2017, 12:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Heheh Aniu i super rok na watku a ja ponad rok na ovu..ale ten czas zapieprza.

    Witam sie w 36 tc..jeszcze troche i zaczna sie kolejne bable pojawiac ale to zlecialo.dzis wstawilam ostatnie pranie malego.musze ogarnac torby do szpitala.a chce se je rozlozyc najpierw ze soba wziasc tylko to co dla mnie potrzebne.druga dla malego do szpitala to P by przywiozl jakby bylo juz po odrazu malego i tak nie dostane po cc.
    Trzecia na wyjscie do domu czyli ciuszki dla malego i dla mnie co o tym myslicie?dobry pomysl.?
    Wiem ze moj P nie ogarnie tego sam hehhe.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 grudnia 2017, 12:03

    iv09i09kqbjpvj1e.png
    Madzia 2006❤Zuzia 2008
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 grudnia 2017, 14:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej :)

    Ja dzisiaj bylam na polowkowym i malutka mierzy juz 20cm i wazy 482g i zdrowiutka jest :) dostalam jeszcze skierowanie do tej klinikinco robilam Nifty na powtorkw USG polowkowego pod wzgledem cukrzycy. Tam maja najnowszy sprzet, wiec wazystkie przeplywy dobrze posprawdzaja. Ale na USG 3D nie chciala sie pokazac ;) buzke zaslaniala i tylek wypinala ha ha

    Mamabyc zdrowka dla Was :* a jak siostry na brata reaguja?

    Basik pewnie ze przygotuj mezowi wszystko i bedziesz miala spokojna glowe ;) a cala reszta wyprawki juz gotowa?

    A kiedy bedziesz znala termin cc?

    Witaj Elforia i zycze szybkiego zaciazenia :)

    Oj tak to jest niesamowite jak te nasze ciaze szybko zlecialy i znowu kolejne maluszki na Swiat przyjda :)

  • Basik83 Autorytet
    Postów: 2715 1108

    Wysłany: 29 grudnia 2017, 15:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Podwojna w sumie tak prawie gotowe ciuszki poprane itd tylko spakowac do torby narazie lozeczka nie ubieram bo sie moze zakurzyc ale P bedzie mial posciel naszykowana to tylko zalozyc a to akurat umie heheheh.dzis jeszcze porzadnie machlam nasz pokoj od kurzu tam gdzie nikomu by nie przyszlo do glowy posprzatac.plus popralam firanki i zaslony i powiesilam.

    Super juz duza twoja niuniA.

    iv09i09kqbjpvj1e.png
    Madzia 2006❤Zuzia 2008
‹‹ 437 438 439 440 441 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz owulacji OvuFriend

Wydaje Ci się, że działanie kalendarza owulacji sprowadza się tylko do wyznaczania dni płodnych i terminu owulacji? Nic bardziej mylnego! Podczas prowadzenia obserwacji w kalendarzu OvuFriend możesz dowiedzieć się o rzeczach, które wspomogą Twoje starania o dziecko. Poznaj 7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz dni płodnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Metody leczenia endometriozy - techniki leczenia, skuteczność, koszty

Endometrioza jest w dalszym ciągu bardzo tajemniczą chorobą. Nic dziwnego, że zarówno diagnostyka, jak i leczenie nie należą do łatwych. Jakie metody stosuje się w zależności od postaci endometriozy? Na czym polegają? Czy są one skuteczne? Jakie czynniki zwiększają szanse na powodzenie leczenia operacyjnego? Czy leczenie endometriozy jest drogie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Choroby endometrium - jakie są najczęstsze?

Czym jest endometrium, a czym endometrioza? Jakie mogą być inne choroby endometrium i jak się objawiają? Jaka grubość endometrium jest optymalna podczas starań o dziecko? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego