Starania, wykresy i inne bolączki od nowa, NOWA grupa żeby się poznać od początku i wspierać
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
Carolq - nie zamartwiaj się, powiem Ci szczerze, że nie znam się dokładnie. Wiem, że pełno kobiet ma konflikt i nic się nie dzieje - patrz moja mama poza tym z tego co słyszałam ryzyko konfliktu jest mniejsze przy pierwszej ciąży. Może dziewczyny coś więcej wiedzą.
Carolq lubi tę wiadomość
3 maleństwo w drodze... ☺️
Kwiecień 2018 - synek
Maj 2016 - synek
2015 - aniołek -
Kjopa3 wrote:http://static.pokazywarka.pl/i/6065192/338906/img-20150919-191522.jpg
Moje testy owu. Dziś 3 dzień a owulacji nie ma.
Kochana z tego co wiem to testy owulacyjne pokazują nam tylko prawdopodobieństwo wystąpienia owulacji, ale nigdy nie są niestety jej gwarantem. Kiedyś w trakcie cyklu miałam pozytywny test owulacyjny a owulki nie było. Rozmawiałam, o tym z ginem i stąd też moja wiedza w tym temacie. Bywa też tak, że testy nie wychwycą pliku LH i mimo, że są negatywne owulka jest.
To tyle moich mądrości w temacie testów owulacyjnych i owulkiCzekającaMama
Aniołek [*]... 02.07.2016... 8tc -
Carolq wrote:Luna to co zrobić ? Lekarz mówił tylko potem o jakims zastrzyku w wyrazie czego ? Czy to wystarczy ?
Carolq lubi tę wiadomość
Kazik :* -
ojjj coś dziś spać nie mogę... Carolq - widzę, że się zaczynasz zamartwiać coraz bardziej, wiesz ja mam to samo, we wtorek idę na wizytę i szczerze żyje tylko z dnia na dzień żrby tylko wiedzieć czy wszystko ok. Jestem obecnie w 5tc 1d czy 6 tydzień zaczynam (belly liczy mi od owulacji). Pęcherzyk z zarodkiem powinien już być, na się nie nastawiam. Masz jakieś sposoby zeby tak się nie zamartwiać? Bo ja czasami spać nie mogę3 maleństwo w drodze... ☺️
Kwiecień 2018 - synek
Maj 2016 - synek
2015 - aniołek -