X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Starania, wykresy i inne bolączki od nowa, NOWA grupa żeby się poznać od początku i wspierać
Odpowiedz

Starania, wykresy i inne bolączki od nowa, NOWA grupa żeby się poznać od początku i wspierać

Oceń ten wątek:
  • Kjopa3 Autorytet
    Postów: 2759 2776

    Wysłany: 1 sierpnia 2015, 22:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Błękitna wszystkiego dobrego. Mam nadzieję, że nie będą Cię za bardzo męczyły te dolegliwości.

    Smerfelinka ją się nie zgadzam na @!! Powodzenia w nowym cyklu. Pochwal się tortem. Ja jestem z zawodu cukiernikiem i uwielbiam takie torty. Tylko w domu mam kiepski piekarnik i nic nie robię bo mnie denerwuje.

    Kamisia @ jeszcze nie ma więc nadzieja jeszcze jest!!
    Nusia powodzenia w nowym cyklu!!

    kamisia88 lubi tę wiadomość

    f2wlx1hpc3bq5aq6.png
    19 cykl starań-od 10.2014r.-14 cpp <3
    06.07.2009r - synuś
    04.2015r- 10tc [*]
  • Smerfelinka Autorytet
    Postów: 1508 1864

    Wysłany: 1 sierpnia 2015, 22:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kjopa niech @ się lepiej nie pokazuje :P

    Ja chyba minęłam się z powołaniem, bo to włąśnie w kuchni lubię spędzać czas gotując i piekąc, a torty to po prostu uwielbiam robić :) No dobra, w takim razie chwalę się :) Nie wyszło idealnie, ale i tak jestem dumna :D Czekoladowy biszkopt i krem jagodowy z borówkami amerykańskimi. Całość zdobiona kremem jagodowym i lukrem plastycznym. Ze skrawków biszkoptu zrobiłam masę na bajaderki, z której powstał też mikrofon :) Co myślisz?

    d74c7d9c.jpg

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 sierpnia 2015, 22:43

    Kjopa3, Rybaaaa, zizi, Ejrene, Marietta, kamisia88, Bratek lubią tę wiadomość

    👩35 lat 🧑38 lat

    21.08.2023 - transfer blastocysty 3AA ❄️ 💔

    lipiec 2023 - transfer odwołany - za niski progesteron 😞

    luty 2023 - poronienie naturalnej ciąży

    22.07.2019 - urodził się Leon <3